Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri muutti Hesasta "maalle" ja kaikki pielessä...

Vierailija
26.08.2011 |

Siis onko hesassa muka kaikki niin paljon paremmin kun 40-50 km päässä hesasta. Täällä ei toimi koulu oikein eikä mikään muukaan. Kaikki ei voi olla niin huonosti...

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset nyt ovat täysemäjuntteja, ei siitä pääse yli eikä ympäri. niihin tottuminen kestää aikansa.

Vierailija
42/48 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vellotaan sitten siinä ongelmassa. Miksi ei voi vain todeta itselleen, että tää on nyt tätä ja menee aikanaa ohi? Kauheeta dramaqueen-toimintaa jokaisen asian kanssa.

Voi kun elämä olisikin aina noin yksinkertaista...

liittyen asuinpaikkaan. Pääasia että perhe on yhdessä, mitäs sillä paikalla on sen kummemmin väliä? Eikä tällainen liikkuva työ muutenkaan onnistuisi, jos olisin tunteella kiinni jossain tietyssä paikassa.

että muiden on oltava samanlaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylileveästi tallustaen ovatkin niitä sivistyksen ja kulttuurin täydellisiä huipentumia.

Maalaiset nyt ovat täysemäjuntteja, ei siitä pääse yli eikä ympäri. niihin tottuminen kestää aikansa.

Vierailija
44/48 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylileveästi tallustaen ovatkin niitä sivistyksen ja kulttuurin täydellisiä huipentumia.

Minä ajattelin maalaiselämässä sitä aspektia, että oppii nyökyttelemään rasistisille kommenteille ja nauramaan ihmisille selän takana, plus muita ihania maalaiselämän sosiaalisia ulottuvuuksia. Maalla ollaan niiiin lepposia.

Vierailija
45/48 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on totta että mopolla ei ole kyliltä kaikki päässeet pois...mutta on myös niitä jotka ovat aktiivisesti mukana muussakin toiminnassa kuin siinä maamiesseuran marttakerhossa, ja ymmärtävät erilaisuutta ja muita kulttuureja. Eivätkä he istu niissä juorupiireissä jorisemassa joutavia.

Minä ajattelin maalaiselämässä sitä aspektia, että oppii nyökyttelemään rasistisille kommenteille ja nauramaan ihmisille selän takana, plus muita ihania maalaiselämän sosiaalisia ulottuvuuksia. Maalla ollaan niiiin lepposia.

Vierailija
46/48 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelkkä myytti.

Minusta pienemmillä paikkakunnilla ihmiset on ihmeen kireitä ja valmiita arvostelmaan ja moittimaan vähän joka asiasta.

Täällä missä asun nyt olen saanut kuulla valitusta toimistani ja pyyhkeitä enemmän kanssaihmisiltä kuin kaikkina niinä kolmenakymmenenä Helsingin vuotena! Ja nyt mä olen sentään aikuinen ja ylipäätään elän ja käyttäydyn normaalien normien mukaisesti.

Täällä ollessa olenkin opetellut hyökkäämään ensin ja sitten vasta keskustelen asiallisesti.

Esim. kun alussa menin lapsen kanssa oikomishoitoon mut ja lapseni haukuttiin pataluhaksi kun me ei oltu osattu pitää sitä oikojaa suussa oikealla tavalla ja heti ilmoittaa heille, että ei onnistu. No sittemmin tajusin jutun juonen ja kun menin uudestaan haukuin heidät heti kättelyssä, että eivät osaa hommiaan ja oikoja on susi ja heidän pitää laittaa se nyt heti paikalla käyttökuntoon. Jo oli muijat hiljaisia ja palvelu pelasi.

Oppia ikä kaikki. Pakko sanoa, että Helsingissä en olisi hammashoitolassa tuollaista ryöpytystä saanut osakseni enkä myöskään olisi itse joutunut antamaan.

Vierailija
47/48 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelkkä myytti.

Minusta pienemmillä paikkakunnilla ihmiset on ihmeen kireitä ja valmiita arvostelmaan ja moittimaan vähän joka asiasta.

Täällä missä asun nyt olen saanut kuulla valitusta toimistani ja pyyhkeitä enemmän kanssaihmisiltä kuin kaikkina niinä kolmenakymmenenä Helsingin vuotena! Ja nyt mä olen sentään aikuinen ja ylipäätään elän ja käyttäydyn normaalien normien mukaisesti.

Täällä ollessa olenkin opetellut hyökkäämään ensin ja sitten vasta keskustelen asiallisesti.

Esim. kun alussa menin lapsen kanssa oikomishoitoon mut ja lapseni haukuttiin pataluhaksi kun me ei oltu osattu pitää sitä oikojaa suussa oikealla tavalla ja heti ilmoittaa heille, että ei onnistu. No sittemmin tajusin jutun juonen ja kun menin uudestaan haukuin heidät heti kättelyssä, että eivät osaa hommiaan ja oikoja on susi ja heidän pitää laittaa se nyt heti paikalla käyttökuntoon. Jo oli muijat hiljaisia ja palvelu pelasi.

Oppia ikä kaikki. Pakko sanoa, että Helsingissä en olisi hammashoitolassa tuollaista ryöpytystä saanut osakseni enkä myöskään olisi itse joutunut antamaan.

on kuin helsingissä ja ihmiset muutenkin mukavempia. Toisaalta, Helsingissä on töitä ja kyllä niitä mukavia ihmisiä täältäkin löytyy :)

Vierailija
48/48 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelkkä myytti. Minusta pienemmillä paikkakunnilla ihmiset on ihmeen kireitä ja valmiita arvostelmaan ja moittimaan vähän joka asiasta. Täällä missä asun nyt olen saanut kuulla valitusta toimistani ja pyyhkeitä enemmän kanssaihmisiltä kuin kaikkina niinä kolmenakymmenenä Helsingin vuotena! Ja nyt mä olen sentään aikuinen ja ylipäätään elän ja käyttäydyn normaalien normien mukaisesti. Täällä ollessa olenkin opetellut hyökkäämään ensin ja sitten vasta keskustelen asiallisesti. Esim. kun alussa menin lapsen kanssa oikomishoitoon mut ja lapseni haukuttiin pataluhaksi kun me ei oltu osattu pitää sitä oikojaa suussa oikealla tavalla ja heti ilmoittaa heille, että ei onnistu. No sittemmin tajusin jutun juonen ja kun menin uudestaan haukuin heidät heti kättelyssä, että eivät osaa hommiaan ja oikoja on susi ja heidän pitää laittaa se nyt heti paikalla käyttökuntoon. Jo oli muijat hiljaisia ja palvelu pelasi. Oppia ikä kaikki. Pakko sanoa, että Helsingissä en olisi hammashoitolassa tuollaista ryöpytystä saanut osakseni enkä myöskään olisi itse joutunut antamaan.

aina ensin haukkuu meidän auton ja minut ja sitten kertoo esim. , että heidän mies muuten peruutti meidän rantasaunan terassin kumoon...