Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevan kotiäidin 2 ja 3v. ulkoilevat keskenään, minne soitan?

Vierailija
25.08.2011 |

Tulin kaupasta pihan poikki 10 min sitten, pikkuiset taapersivat silloin hiekkalelut käsissään pihalle.

Äsken vilkaisin leikkipaikalle, lapset edelleen keskenään eikä raskaanaolevaa kotiäitiä ja perheen vauvaa näy missään.

Minne soitan?

Mikä mahtaa olla rytmi perheessä, jossa ulkoillaan päiväuniaikaina? Miten kohta nelilapsinen perhe voi asua kaksiossa vuokralla?

Olen todella huolissani tästä äidistä ja hänen lapsistaan.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti ällöttävää luettavaa! älä tee lapsia jos et jaksa heidän kanssa ulkoilla tai vahtia heitä ulkona, se ei ole suuri vaiva siihen nähden mitä voi käydä kun jätät liian pienet yksin ulos!!! oksettaa lukea tälläisten äitien puolustus jorinoita näin pienien yksin ulkoilulle. hyvvä syytä EI ole!!! en laskisi edes täysin luetettavaa 4 vuotiastani yksin ulos!!! turha hakea myötätuntoa keneltäkään silloin kun tapahtuu se pahin mahdollinen lapselle! hävetkää äidit!

Vierailija
42/59 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kaupasta pihan poikki 10 min sitten, pikkuiset taapersivat silloin hiekkalelut käsissään pihalle.

Äsken vilkaisin leikkipaikalle, lapset edelleen keskenään eikä raskaanaolevaa kotiäitiä ja perheen vauvaa näy missään.

Minne soitan?

Mikä mahtaa olla rytmi perheessä, jossa ulkoillaan päiväuniaikaina? Miten kohta nelilapsinen perhe voi asua kaksiossa vuokralla?

Olen todella huolissani tästä äidistä ja hänen lapsistaan.

Päiväuniaika? Ei sitten tullut mieleen, että kaikissa perheissä ei välttämättä olekaan tuota samaa päiväuniaika (+kaikki muukin toki) rytmiä. No eipä tietenkään ja ilmeisesti tällä nyt haetaan sitä että teidän perheen rytmi olisi se ainoa oikea.

Ja miksi olet huolissasi juuri äidistä? Eikös siellä samassa VUOKRAKAKSIOSSA (HUI KAMALA!!!1) asu se perheen isäkin? No onhan toki kaksio aika pieni tuon kokoiselle perheelle, mutta ehkäpä se menee, kun muksut vielä noin pieniä. Ja se että asuu vuokralla ei tee ihmisestä yhtään sen huonompaa tai huolehdittavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidelle, kohta kuudelle henkilölle. Kyllä kypsyisin tilanteeseen minäkin vaikka asun samankokoista asuntoa yksin.

Vierailija
45/59 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista sontaa lukiessa tulee aina mieleen että tämä maa on katastrofin partaalla.

Olkoonkin että aloitus kertoo porvoolaisesta perheestä, mutta nuo kommentit päiväuniajoista ja ulkoilusta vetää mulla pinnat kireelle.

Missä on yksilönvapaus? Missä lahkossa kaikki elävät jos teillä kaikilla on samat "rytmit" ja ulkoilupakot. Onko se yhä sitä Ylppöläisyyttä vai mitä?

Ammuu voisi lisätä loppuun, sen te lehmät varmasti ymmärrätte parhaiten.

Vierailija
46/59 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on ilmeisesti osalla PMS-aika tai pipo luonnostaan liian kireällä, kun epäolennaisuuksiin takerrutte.

Ja tämä perhe on todellinen.

Vierailija
47/59 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä monesti päästän edeltä hiekkikselle 2v ja 4v lapset. Sitten vaihdan vauvan vaipan, syötän sen yms. Vauva vaunuihin ja menoksi. Suora näköyhteys hiekkikselle.

Vai onko se se ikä? :)

t.23v 3 lapsen äiti.

Vierailija
48/59 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tarjota apua?

Oma kaksivuotiaani nukkuu parhaillaan päiväkodissa päiväunia, kohta välipala ja sen jälkeen kaksivuotiaani ulkoilee turvallisesti usean aikuisen valvonnassa päiväkodin aidatulla pihalla.

Oletko kotiäiti, joka vie lapset päiväkotiin ja täällä päivittelet, kun naapurisi hoitaa lapset kotona? Jos kerran yhteiskunta kustantaa sinulle noin lokoisat oltavat, voisit käydä vaikka tarjoamassa apua sille naapurillesi. Turhaan täällä kehut kuinka paljon paremmat olot itselläsi on häneen verrattuna.

Tie ja joki tai puro vieressä? Oletko varma, ettei koski, Alko ja leikkikenttä Turunväylän keskellä? Äiti vastaa lastensa kasvatuksesta, et sinä. Jos aikasi riittää kyylätä toisten lapsia, kyllä se riittää auttamaan heidän äitiä.

Vierailija
49/59 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksivuotias ei ole nukkunut päikkäreitä moneen viikkoon kun ei vaan nuku.Yöunille hän käy joka ilta seitsemän aikaan ja nukkuu aamuun asti miltei kellon ympäri.

p.s En imetä enää joten siitä lisärangaistus.Olen myös rikkonut ravintosuositusta kun olen antanut jogurttia.

Nyt tulee pahin tunnustus joten älä jatka lukemista jos olet herkkä.En ole käyttänyt kestovaippoja.!!!!!!!!!

Vierailija
50/59 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset eivät ole hätääntyneet äiidn katoamisesta eivätkä juosseet karkuun pihasta, vaan leikivät sulassa sovussa. Niinpä ei ole riittävää syytä vaatia heidän huostaanottoaan. Mitä jos huomenna menisit pihalle pelottelemaan lapsia, niin että saat pitävät todisteet heitteillejätöstä?

Vierailija
51/59 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinään pihalla jos ei ole aidattu alue.

Se on ihan sama käykö se mamma kurkkimassa 5min välein ikkunasta, tuonikäiset ehtii siinä ajassa jo todella kauas.

Vierailija
52/59 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täytyy nostaa hattua sille äitille, kun kaiken jaksaa hoitaa! "

Todellakaan ole kaikki kunnossa, ja jos ei puutu, niin asiat menee luultavasti huonompaan suuntaan.

Pitää puuttua jollain tavalla, jos ap ei itse halua tarjota apuaan, niin soittaa jonnekin mistä apua voidaan tarjota.

Ei kai jumaliste ihmiset kuvittele että 2 ja 3 vuotiaaat voivat ulkoilla yksin....

Vierailija
53/59 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan normaalia, siis ei mun mielestä, itse en uskaltaisi keskenään päästää, mutta täällä maalla näkee paljon että pienet lapset ovat keskenään pihalla jo ihan pienestä. Varsinkin perheissä joissa paljon lapsia. Eikä kukaan siitä minnekään soittele. Erään (vl) perheen lapset leikkivät keskenään usein autotiellä, pienin vielä alle 2 v, lapsia varmaan jo 7 ja lisää pukkaa joka vuosi. Eihän nämä äidit pysty/kerkeä/jaksa joka ulkoiluja seuraamaan. Valitettavasti.

Vierailija
54/59 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla puskee taas kyylävaihetta päälle.

paras!

Vierailija
55/59 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla puskee taas kyylävaihetta päälle.

paras!

Kyllähän tuommoiset huomaa ihan ilman kyyläämistä.

Meidän pihassa tuommoiset yksin ulkoilevat lapset pitävät kyllä huolen että tulevat huomatuiksi.

Ei tarvitse kuin ohi kävellä niin huutavat kuorossa 'kato mua kato mua kato mua kato mua...'

Tuota alkavat huutamaan heti kun näkevät jonkun aikuisen :´(

Ko. lasten äidit on mahdottoman ylpeitä siitä että lapsensa osaavat ulkoilla yksin.

Vierailija
56/59 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalaiselle joka ei osaa edes ynnälaskuja!

Siis harpotaan lapsen tunne-elämän kustannuksella, jotta pärjää mahdollisimman pian yksinään!! Voi pe&%¤¤#%&!

Tollai ajattelevien vanhempien pitäisi hankkia vain patterinukkeja.

Mä puuttuisin tuohon ulkoiluttamiseen. Ongelma on se et voi pahentaa lasten kohtelua. Ehkä ne ei pääse sit ulos ollenkaan. Kato onko sillä naisella muslimiukko tai lesta. Sano sille jotain ehkä se ei osaa suomea tai on mykkä!

Vierailija
57/59 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato mua kato mua moi moi moi moi ja niin kaunis hymy!! Sydäntä aina kouraisee.

Ite ajattelen aina et nämä itepärjäävät pikkulapset on HYLÄTTY tunneperäisesti ja joppa fyysisestikin paitsi et leipää ja jukurttia on aina jääkaapissa.

Vierailija
58/59 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä minä ainakaan vois tuota 3-vuotiastani päästää ulos juoksentelemaan, saatikka 2-vuotiaan kanssa..Jotkut pystyy, ehkä ne ei tajua että omassa pihassakin voi sattua ja tapahtua vaikka ja mitä!

Vierailija
59/59 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväuniajasta.....perkele 2 ja3 vuotiaat ulkona yksin ja vesistö vieressä....puhukaa ämmät olennaisista asioista. Naisella ei kaikki ok...ymmärrän ap huolestuneisuutesi. Kysessä ovat viattomat lapset....voi helevetti kun tuohon lapsen tekoon ei ole mitään testejä, jotta tämmöinen lasten tehtailu saataisiin loppumaan kun vanhemmat ei itse ymmärrä.toivottavasti naapurin mummu vahtii..missä äidin sukulaiset. Eikö kukaan välitä...lapsiraukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi