Naimisissa olevan kotiäidin 2 ja 3v. ulkoilevat keskenään, minne soitan?
Tulin kaupasta pihan poikki 10 min sitten, pikkuiset taapersivat silloin hiekkalelut käsissään pihalle.
Äsken vilkaisin leikkipaikalle, lapset edelleen keskenään eikä raskaanaolevaa kotiäitiä ja perheen vauvaa näy missään.
Minne soitan?
Mikä mahtaa olla rytmi perheessä, jossa ulkoillaan päiväuniaikaina? Miten kohta nelilapsinen perhe voi asua kaksiossa vuokralla?
Olen todella huolissani tästä äidistä ja hänen lapsistaan.
Kommentit (59)
Miksi se oli määritelmänä heti alussa?
Ja vaikka ovikelloa, jos ei puhelinnumeroa ole.
Ei se päiväuniaika ole kaikilla sama, vai onko laissa...?
Rivitalo, lähellä vilkas tie, ei aitaa, jokiranta pari sataa metriä tietä pitkin.
Äläkä ala heti soittelemaan mihinkään.
että sulla puskee taas kyylävaihetta päälle.
luoja ! Anna perheen olla ja elä sinä omaa elämääsi. Tartu asioihin, jotka oikeasti vaativat tarttumista. Perheitä on erilaisia, ja varmasti äiti katselee ja seuraa lapsiaan ikkunasta.
Jospa äiti katsoo ikkunasta? Jospa synnytys on käynnissä? Jospa menisit lapsia auttamaan?
3v, 2v, vauva ja uusi vauva tulossa. Täytyy nostaa hattua sille äitille, kun kaiken jaksaa hoitaa!
Vai pitääkö kaikilla olla samanlainen rytmi kuin teillä ap? Kaikki muut rytmit ovat kyseenalaisia?
Pari kertaa päässyt lähikauppaan yksin yhtä aikaa kanssani.
Ja miksi minun pitäisi auttaa ihmistä, joka itse päättää lapsilukunsa ja sen millä tahdilla lapsia tulee?
Laadukkaampaa hoivaa pikkuiset saisivat päiväkodissa, varsinkin sitten kun se 4. lapsi kohtapuoliin syntyy.
mukaan lasten kuuluu nukkua päiväunet klo 12-14, poikkeamat ilmoitettava viipymättä lastensuojeluviranomaisten tietoon.
jos kuitenkin olet, varaa aika vaikka seurakunnalta ja mene keskustelemaan jonkun kanssa
naimisissa olevan apsolutisti kotiäidin lapset ulkoilevat päivällä keskenään kuin alkoholisti-yh-äidin 2v. ulkoilee yöllä yksinään?
ihmettelen miksi RY eli hänen seurankuntansa ei lähetä kotiäidille apua?
eivät he ehdi hoitaa kaikkia yksilöllisesti eikä kulttuuriinsa se kuulukaan. Lapsia tulee koko ajan lisää. Heillä on omat tapansa ja muilla omat. Anna perheen olla.
Ja miksi minun pitäisi auttaa ihmistä, joka itse päättää lapsilukunsa ja sen millä tahdilla lapsia tulee?
Laadukkaampaa hoivaa pikkuiset saisivat päiväkodissa, varsinkin sitten kun se 4. lapsi kohtapuoliin syntyy.
riittää kun äiti vilkaisee välillä parvekkeelta.
Taidat olla kateellinen kun et ole päässyt naimisiin. Anna olla ja pidä huoli omista asioistasi.
pari suurperheen pientä lasta hukkui heikoille jäille tässä syksymmällä, koska he olivat ulkona ilman aikuista.
What?! Teidän perheen päiväuniaika ja teidän perheen kaupassakäyntiaika ovat ainoat oikeat, vääriin aikoihin tapahtuvaa toimintaa säälitellään?
Mutta jos lapset olivat yksin ulkona VAARALLISESSA paikassa, niin tarjoappa sille äidille vaikka apuasi että voit katsoa hänen lapsiaan ulkoiluttaessasi omiasi. Sinulla on siihenkin varmasti tarkat kellonajat.
Soita vaikka palokunta paikalle...tsiisus sentään.