Kertokaahan kokemuksianne ja erilaisia tapoja kerätä rahaa lapsen luokan luokkaretki rahastoon
Oletteko koskaan myyneet noita karkki-ja keksibokseja?
Kommentit (47)
www.hyvaavirtaa.fi Verkossa tapahtuvaa myyntiä eli ei tuotteiden palautuksia tai rahan kanssa puljaamista. Myytävä tuote kotimainen piha-aiheinen lehti. Tuotto 5-15 e/tilaus. Sopii muiden varainkeruiden rinnallekin.
-joulumyyjäiset tms. yhteistapahtuma koululla
- keksi- tai karkkimyynti, on myös muita tuotteita eri firmoilla esim. sukkia, wc-ja talouspaperia...
- leivonnaisten myynti esim. ruokakaupan edustalla, toimii ainakin täällä maalla :)
- vanhemmat laittavat tietyn sovitun summan rahaa luokan tilille esim. kerran lukukaudessa
Meillä kerättiin rahaa omenamehulla. Täällä maalla kun lähes kaikilla oli omenoita yli oman tarpeen ja valmiit pullot vietiin käsistä.
Itse olen kuullut pelkkää positiivista. http://www.sponssiboxi.fi/ Eli marssia, snickersiä ja twixiä myymään menevät helposti ja nopeasti kaupaksi.Tässä ratkaisu "kaikkiin ongelmiin" :)
Myyjätunnus/kampanjakoodi kohtaan kannattaa muuten täydentää: 030 ihan näin vinkkinä ;)
Meidän pojan luokka on monena vuotena myynyt fanimanin hammasharjoja ja on mennyt hyvin kaupaksi, kun on sellainen tuote jota jokainen tarvitsee. Ja lisäksi tuotto luokalle on hyvä, ei tarvitse myydä mitään älyttömiä määriä ja silti ollaan saatu tosi hyvin rahaa luokkaretkeen. Ollaan tosi tyytyväisiä www.fanimani.fi
karkkeja ja keksejä pakkomyyntiin työpaikalle... Mä en todellakaan halua ostaa sellaisia enkä ole mielestäni vastuussa työkaverien lasten leireistä, mutta siitä tehdään sosiaalisesti vaikea tilanne kieltäytyä.
Itse en aio (no, helppo sanoa nyt kun lapset ovat vielä tarhaikäisiä eikä näitä ole...) tuollaiseen inhottavaan pakkomyyntiin ruveta, eli lämmin ääni tilinumerolle ja vaadittavalle summalle täältä kiitos.