Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvatustapasi, joka ei kestä päivänvaloa?

Vierailija
24.08.2011 |

Minä tunnustan: kanniskelen toisinaan kaksivuotiastani, jotta saan hänet nukahtamaan! Pystyykö joku oikeasti pistämään pahemmaksi!

Jos saatais kerrankin ketju, joka tuottais hyvää mieltä muillekin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pesevät itse, tai sitten minä pesen. Ja se ei ole nätti näky, kun pitää 5 v:ltä vänkää suu auki ja saada hampaat pestyä. Hammastahnassa ollaan enempi ja vähempi, ja äiti on tyhmä, tyhmä, tyhmä. Siitä kun kipitetään pissalle, niin petiin asti päästyä, halutaan että äiti peittelee ja antaa iltahalin.

Itseä ottaa päähän tuo pakkopeseminen tyyliin "pese, tai itket ja pestään :(".

Vierailija
22/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjon ruualla. Oma suhtautuminen ruokaan ei ole läheskään terve ja olen sitä vaivihkaa lapsillenikin siirtämässä. Tiedostan ongelman, mutta kierrettä on kovin vaikea katkaista.

lisäksi, en ikinä muista hammaspesua aamuisin. siispä meillä pestään hampaat vain kerran päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pesevät itse, tai sitten minä pesen. Ja se ei ole nätti näky, kun pitää 5 v:ltä vänkää suu auki ja saada hampaat pestyä. Hammastahnassa ollaan enempi ja vähempi, ja äiti on tyhmä, tyhmä, tyhmä. Siitä kun kipitetään pissalle, niin petiin asti päästyä, halutaan että äiti peittelee ja antaa iltahalin.

Meillä sama tuon hammaspesun kanssa, tosin lapsi on vasta 2v, mutta jos joku ulkopuolinen näkis ni varmaan tekis ls-ilmotuksen- voi näyttää hiukka hurjalta! "istun" lapsen päällä, siis en tietenkään oikeasti painoa sen päälle laske, mutta niin ettei saa koko ajan huidottua/potkittua. Yleensä sitten molemmat huutaa, sekä lapsi että äiti :)

Ja en ole ylpeä tästä, mutta mikään, siis MIKÄÄN muu konstikaan ei auta...Kokeiltu on. Ja hampaiden pesu on asia, mistä mä en tingi. Sano lapsi mitä vaan

Vierailija
24/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla menolla alkaa vihata hampaidenpesua yli kaiken. Meillä 2-vuotiasta kutitellaan ja hauskutetaan ja sitten pestään. Nopeahan siinä saa olla, mutta hampaiden pesun aina aloitan ja lopetan naurulla - keskivälissä saa vähän ulvoakin kun rassaan ne hampaat, mutta sit otetaan loppukutitukset ja "harjataan" silloin myös.

Meillä sama tuon hammaspesun kanssa, tosin lapsi on vasta 2v, mutta jos joku ulkopuolinen näkis ni varmaan tekis ls-ilmotuksen- voi näyttää hiukka hurjalta! "istun" lapsen päällä, siis en tietenkään oikeasti painoa sen päälle laske, mutta niin ettei saa koko ajan huidottua/potkittua. Yleensä sitten molemmat huutaa, sekä lapsi että äiti :)

Ja en ole ylpeä tästä, mutta mikään, siis MIKÄÄN muu konstikaan ei auta...Kokeiltu on. Ja hampaiden pesu on asia, mistä mä en tingi. Sano lapsi mitä vaan

Vierailija
25/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat pestään liian harvoin. ei kylläkään ole mitään tappelua siitä, mutta jotenkin se unohtuu niin helposti.

Lisäksi välillä pidän (sekä mieheni) mielestäni liian tiukkaa kuria. Ja toki huudan omasta mielestäni liian usein.

Vierailija
26/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useammalle lapselle vaikeaa. meillä on aina sodittu siitä.

tokaluokkalaiseni ei halunnut mennä viime vuonna kouluun ollenkaan. kannoin lapsen alas autolle ilman kenkiä. sitten hän tajusi että mennään kouluun - kengillä tai ilman. onneksi ei ole tapahtunut sellainen sen jälkeen.

Vierailija
27/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvatuslapsi joka ei kestä päivänvaloa.

Vierailija
28/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saan olla rauhassa koneella.

Vierailija
29/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat pestään liian harvoin. ei kylläkään ole mitään tappelua siitä, mutta jotenkin se unohtuu niin helposti.

Kai sä muistat omatkin hampaas harjata pari kertaa päivässä.

Vierailija
30/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Lapset katsoo dvd:tä aina syödessä. *6v ja 3v nukkuu vierssäni vaikka heillä omat huoneet ja sängyt. *meillä ei ole karkki ja herkkupäiviä, syö herkkuja 3-5päivänä viikossa. *dvd on auki niin kauan että lapset nukahtaa. *Meillä ei oo ruokaaikoja,syö millon ruokaa pyytää. Monesti ruoka vaikka vasta 8illalla. (tarhassa ovat 4asti ) ja syö leipää tai muuta ku sielt tulee. TEenkö kaiken väärin?

Vierailija
31/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tämä ei kyllä ole mikään salaisuus... Teen usein aamu- ja iltapalaleivät nenän eteen. Ja olen tiukempi tytölle kuin pojalle. Tästä poden huonoa omaatuntoa.

Vierailija
32/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun syntini:

- opetin lapsen käymään potalla lahjomalla häntä karkeilla.

- Tyrehdytän myös lapsen itkun (siis jos on kaatunut ja satuttanut itsensä) työntämällä keksin kätöseen samalla kun kanniskelen häntä. Kamalaa, joo, mutta lapsi unohtaa sen itkun ja hiljenee sekunneissa ja elämä jatkuu. Muuten saattaa itkeä ihan hirveän kauan pieniä naarmujaan.

- annan isomman lapsen olla titesikalla pikku kakkosen sivuilla että saan syötettyä vauvan rauhassa. Saa joskus olla tunninkin

- Kun univelkaa on niin paljon että hermo meinaa pettää, pistän soimaan jotain tosi huonoa musiikkia (jostain syystä hyvä ja laadukas musiikki ei voimaannuta ollenkaan niin hyvin), kuten Petri Nygårdia tai raptoria ja jammaillaan sen tahdissa. Eihän se hyvä ole, että kolmevuotias laulaa reaggaerekkaa, mutta parempi sekin kuin raivohullu äiti.

Vierailija
33/33 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vuotias saa karkkia niinäpäivinä kun olen koko yksin häntä hoitamassa. Siis ihan puhtaasti sen takia että olisi edes hetken tyytyväinen, on ihana uhma menossa.

Hampaiden harjaus unohtuu meilläkin. Ei sekään ole kiukun takia, yleensä vain unohtuu.

Myös täällä, mies sanoo että pidän liian tiukan kurin muutoin. Olen miehen mielestä "natsikomentaja" ja välillä tulee tosiaan annettua komennot kuten meidän koiralla. En tosin huuda. Sanon tiukasti ja matalalla äänellä niin lapsi tottelee, kuten se koirakin. =D

No, paitsi kun lapselle iskee itkupotkuraivarit.

Annan aika usein nakkeja, tms. naposteltavaa lapselle. Taas, ihan vain siksi että olisi hiljaa. Jotenkin nuo uhmapäivät on sellaisia milloin tulee vähän lahjottua että pääsisi vähän helpommalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi