Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverikuvat on sitten kielletty koulussa...

24.08.2011 |

joillekin voi tulla paha mieli.

Voi kuulemma mennä valokuvaamoon jos haluaa kaverikuvan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mistä kiusattiin, mutta ei kyllä kaverikuvista. Yhdessä olin tokalla luokalla, siihen jäi. Kiusaus sitä vastoin kesti amikseen saakka.

Se, että sua ei ole kiusttu kqverikuvien tiimoilta ei tarkoita, etteikö ketään muutakaan olisi kiusattu. Miks te ette voi koskaan tajuta kuin sen oman subjektiivisen kokemuksen?

Vierailija
22/25 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan tuota, on kokemusta kahden lapsen kautta. Toista on kiusattu koko kouluaika, alaluokilla olisi halunnut kaverikuvaan, mutta luokkakaverit sanoivat, että menevät vain hyvien kavereiden kanssa kuvaan. Näin ollen ei lapseni ollut ikinä kaverikuvassa, eikä kyllä enää alaluokkien jälkeen edes yrittänyt päästä. Toinen lapseni on joka vuosi kaverikuvassa. Mutta Espoon koulun linjaus oli ihan oikea, tämä on yksi keino vähentää syrjimistä ja kiusaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kaverikuvat oli hyvä ajatus kun sisaruskuva saatiin otettua koulussa. Ei pojat muutenkaan koskaan käyneet kaverikuvissa.

Vierailija
24/25 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän alkaa menemään täysin järjettömäksi! Kielletään koko kuvaus sitten. Minulla on erittäin huono muisto ala-asteelta, luokkakuvassa minulla oli silmät kiinni. Sille naurettiin pitkään. Olin silloin myös koulukiusattu. Joten tuolla perusteella pitää myös luokkakuvaus kieltää.

Vierailija
25/25 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mistä kiusattiin, mutta ei kyllä kaverikuvista. Yhdessä olin tokalla luokalla, siihen jäi. Kiusaus sitä vastoin kesti amikseen saakka.

Se, että sua ei ole kiusttu kqverikuvien tiimoilta ei tarkoita, etteikö ketään muutakaan olisi kiusattu. Miks te ette voi koskaan tajuta kuin sen oman subjektiivisen kokemuksen?

Mua on kiusattu luokkakuvan tiimoilta, joten eiköhän kielletä. Varmaan moni koulukiusattu on kokenut saman. Haukutaan vaikka olisi mikä ilme ja nauretaan. Joten myös luokkakuvat pois ettei päästä tämän perusteella kiusaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän