Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotityöt,työt ja lapset... kuka hoitaa??

Vierailija
23.08.2011 |

Haluaisin tietää kuinka avioliitoissa hoidetaan kyseiset asiat. Olemme olleet mieheni kanssa 4 vuotta naimisissa ja meillä on 2- ja 4 vuotiaat lapset. Itse teen virastotyöaikaa ja mieheni on yrittäjä, mutta työpäivät hänellä vaihtelee 6-12 tuntiin.

Olen tehnyt aivan alusta alkaen kaikki kotityöt yksin, mies varmaan imuroinut avioliittoomme aikana 2 kertaa.. Hoidan raha-asiat, ruoanlaiton, pyykit, lapset pääasiallisesti ja kauppa-asiat yksin. Teen myös miehen kaikki välipalat ja muut muonitukseen liittyvät asiat aina itse. En myöskään ehdi harrastamaan mitään vakituista harrastusta. Pihahommat ovat aina retuperällä ja ainut mitä mies tekee, ajaa nurmikon kerran kahdessa viikossa.

Nyt minusta alkaa tuntumaan, etten millään jaksa enää hoitaa kotia ja tiuskin vain lapsille. Omaa aikaa saan TODELLA harvoin. 1-3 tuntia viikossa. Tämänkin ajan kun olen poissa (lenkillä) on huussi vedetty pommiin. Mieheni myös jatkuvasti kommentoi ulkonäköäni (vaikka itse lihonut kuin sika), niitä harvoja menemisiäni sun muuta, mutta myönnän kyllä että itse naputan takaisin.

Minua ei kiinnosta enää seksi, ei mies, ei koti ei oikeastaan mikään, kannattaako tällaisessa liitossa olla? Lasteni takia yritän kuitenkin jaksaa.. Kiitos jos joku jaksoi lukea loppuun asti ja SUPER kiitos jos joku jaksoi kommentoida..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi