Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAINONVARTIJAT! Eiko systeemi ole muuttunut niin, etta aterialla saa syoda itsensa kyllaiseksi leivalla, perunalla, pastalla tai riisilla? Paljon silloin menee pisteita?

Vierailija
03.11.2005 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipää saa vetää aterialla 2pisteellä niin paljon kuin jaksaa.

Itse olen syönut Uotilan ruisleipää, josta muutenkin menis vaan 0,5pst/siivu.

Perunaa saa myös syödä aterialla rajattomasti 2pisteellä, esim keitettyä perunaa.

Pastaa saa syödä 4pisteellä, ja tummaa pastaa 3pisteellä niin että napa rutkuu.

Hyviä syömisiä :)

Vierailija
2/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kukin tavallaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis leipää/perunaa/pastaa saa syödä mittailematta tarpeelliseksi katsomansa määrän, mutta nimenomaan ATERIALLA. Ei siis niin että vetää pelkkää makaroonia kattilallisen.

Ja ateria siis sisältää myös kasviksia sekä lihaa/kalaa/tms, ruokajuomat. Kannattaa mieluummin lastata sinne lautaselle niitä kasviksia enemmälti ja pitää kuitenkin kohtuus perunassa, pastassa ja leivässä - niissä kuitenkin kalorimäärä on ihan eri luokkaa kuin kasviksissa.

(Tai tokihan niitä saa syödä niin paljon kuin napa vetää, mutta epäilempä että se vaaka ei näytä sen jälkeen toivottua tulosta ;) Järki käteen siis syömisessä)

Vierailija
4/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikoo saada painoa alas!!

Vierailija
5/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä laihduttelin jonkin aikaa Englannissa Painonvartijoilla, yksi pääasioista, joita silloin (rasvakammon lisäksi) painottivat, oli se, että ihmiset ottavat huomaamattaan ihan liikaa kaikenlaisia turhia lisukkeita aterioilla. Oli siis tarkat säännöt siitä, kuinka aterialla saisi ottaa aina vain kaksi perunaa taikka yhteen käteen mahtuvan määrän riisiä jne. Leivästä meni aina aika paljon pisteitä myös, eikä tosiaan ollut tuollaisia, että yhdellä pistemäärällä saisi syödä määrittelemättömän määrän mitään ruokaa. Huh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi