Inhoan mun miestä, voiko tästä tulla normaalia suhdetta enää?
Ollaan oltu 10v naimisissa, lapsia on. Joka asiasta tulee riita, ihan jokaisesta. justiin lähti ja huus että turpa kii vitun ämmä. Ja syy..?? En edes muista.
Kommentit (31)
Siis niin pelleä, että jos vaimo on hoitovapaalla, niin sen PITÄÄ TEHDÄ IHAN KAIKKI, eikä yhtään vähempää, koska kaikki on vähintä, mitä vaimo voi tehdä. Ja jos ne kotihommat ei kiinnosta, vaan pitää VINKUA JA NALKUTTAA, niin sitten voi sen homeperseensä raahat töihin. Tällaisia miehiä...
Ja muistele myös sitä viisautta, että viisaampi väistää. Aina ei tarvitse alkaa riidellä vaikka toinen vaikuttaisikin riidanhaluiselta. Kukaan ei voi riidellä yksin.
kaikki kotityöt yksin, kun asioista ei saa huomauttaa toista (= nalkuttaa)?
Turhs leikkiä marttyyria. Teet niin kuin mieskin, eli et.
Ja ammattiapua. Miehen huono käytös on niin opittua että en usko että ikinä muuttuu. Käyttäytyy huonosti myös muita ihmisiä kohtaan. Ja ihmettelen itsekin miksi olen naimisissa. Lai sitä ajatteli että toinen muuttuu.
Mutta passaamaan olen joutunut juuri perherauhan vuoksi ja oman mielenrauhan. Ja onko joka asia oltava aina järjestyksessä, miehenkin on saatava kodissa elää, ja se siivoaa ketä enemmän häiritsee.
onneksi on ex nykyään!
löysin hyvän mieen,kuka ei todellakaan käyttäydy noin,eikä sano. että ei se naisen vika aina ole,jos mies on pölvästi.
Turhs leikkiä marttyyria. Teet niin kuin mieskin, eli et.
mutta kuka helvetti pystyy elämään kodissa, missä ei imuroida kuin ehkä kerran/kk, tiskit tiskataan ehkä sit kun astiat loppuu, luetut lehdet jätetään vaan ruokapöydälle (mikä sit tietty täyttyy niistä), likapyykit ripotellaan sohville ja muualle, mistä esim kaikki vieraat näkee ne...?! Että mitähän saakutin marttyyron esittämistä se on, ettei halua elää noin?!
yleensä ihmiset tiuskii äyskii ja riitelee kun voi huonosti
ja kun voi hyvin, hymyilee ja on ystävällisiä
lähinnä kai kyse on siitä haluatteko yhdessä että voitte yhdessä paremmin vai etsiä syyllisiä ja syytellä ja jatkaa samaa tilannetta
vai mennä esim jonnekin parineuvontaan jos kahdestaan alas istuminen, rentoutuminen ja jutteleminen ei onnistu
kyllä se suhde siitä hajoaa jos vaan syytellään puolin ja toisin tai leikitään kynnysmattoa
ja kyllä se suhde siitä voi myös korjaantua jos sille jotain oikeasti haluaa tehdä
yleensä ihmiset tiuskii äyskii ja riitelee kun voi huonosti
ja kun voi hyvin, hymyilee ja on ystävällisiälähinnä kai kyse on siitä haluatteko yhdessä että voitte yhdessä paremmin vai etsiä syyllisiä ja syytellä ja jatkaa samaa tilannetta
vai mennä esim jonnekin parineuvontaan jos kahdestaan alas istuminen, rentoutuminen ja jutteleminen ei onnistu
kyllä se suhde siitä hajoaa jos vaan syytellään puolin ja toisin tai leikitään kynnysmattoa
ja kyllä se suhde siitä voi myös korjaantua jos sille jotain oikeasti haluaa tehdä
Mun mies on aina tiuskinut ja äyskinyt, eli siis voinut huonosti. Olen ymmärtänyt (meninhän naimisiinkin) ja kuunnellut, mutta tällä 13v kokemuksella olen todennut että hänellä syy vaihtuu (edell. suhde, työpaikka, sairaus, rakentaminen, kuolemantapaus lähipiirissä jne...) mutta aina on yhtä vaikeaa ja syytä siis olla ilkeä.
Olen onnekas kun minulla ei ole ollut edellämainittuja ikäviä asioita, mutta oikeuttaako se miehen ilkeilemään minulle? Ei ne asiat ole mun syytä. Mies syyttää aika kulloinkin voimassa olevaa vaikeuta kaytöksestään.
Vaikka olisi mitä kokemuksia, ei minun mielestä ketään (varsinkaan vaimoa) kutsuta vitun ämmäksi. En minäkään niin tee.
ap
Mun ukon kaa..kuulostaa siltä..no eipä tartte kauaa enää katella kun oon päättäny erota.
Toisen itsetunnon latistaminenhan tosiaan edesauttaa tuota asiaa... Miehesi varmaan käy siellä töissä paskalla palkalla ihan vaan huvikseen? Luuletko, ettei sitä muutenkin rassaa se, ettei pysty tienaamaan sen verran paljon että perheen ei tarvitsisi kaikkea laskea?
Sanoin että saisit jos tienaisit enemmän eikä perheen tartteis elää niin tiukilla niin se huus et "mene sinä vittu töihin,miks mun pitäis vaan tienaa." (
ja kysy, että miksi me nykyään riidellään niin paljon. Sano, että olet huomannut että lapsetkin kärsivät riitelystä ja että yrittäisitte olla toisillenne ystävällisempiä tästä lähtien.