Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk. Miten pukeutua vanhempainiltaan, kun kaikki

Vierailija
23.08.2011 |

muut ovat jotain juristeja ja ties mitä. Minä vasta opiskelija, kun sain lapsen nuorena. Asutaan pöllöt ihan väärällä alueella, kun muut vanhemmat ovat saaneet lapset lähempänä neljääkymmentä.

Mitä päälle, ettei vaikuta ihan lapselliselta, jota todellisuudessa olen?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö vanhempainiltaan jotenkin erikseen muka pukeutua? Eikö riitä, että tulee omana itsenään? Ei kai sinne mennä tekemään vaikutusta muihin vanhempiin...?

Vierailija
22/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi klo 17 ja nyt tarjoillaan kahvia! Pieni tauko siis.

Laitoin pillifarkut ja lyhythihaisen kauluspaidan ja ballerinat.

Muilla on enimmäkseen farkkuja, mutta tosi asiallisesti ovat pukeutuneet. Kahdella isällä on puku päällä kravatteineen. Parilla äidillä jakkupuku.

Opella yllätys-yllätys tasaraitapaita :)

Solahdin tänne hyvin, vaikkakin olen takuulla 10-15v kaikkia nuorempi. Onneksi täällä ei esitellä itseä työn tai iän kautta!

ap (KIITOS rohkaisusta teille!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi klo 17 ja nyt tarjoillaan kahvia! Pieni tauko siis.

Laitoin pillifarkut ja lyhythihaisen kauluspaidan ja ballerinat.

Muilla on enimmäkseen farkkuja, mutta tosi asiallisesti ovat pukeutuneet. Kahdella isällä on puku päällä kravatteineen. Parilla äidillä jakkupuku.

Opella yllätys-yllätys tasaraitapaita :)

Solahdin tänne hyvin, vaikkakin olen takuulla 10-15v kaikkia nuorempi. Onneksi täällä ei esitellä itseä työn tai iän kautta!

ap (KIITOS rohkaisusta teille!)

Mulla itselläni mene jotenki yli hilseen että ihmisten pitää pukeutua mahdollisimman "rennosti" vanhempainiltaan.

En pukeudu "mahdollisimman rennosti" kuin kotiin.

Vierailija
24/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin ylioppilaslakin

ja tupsun

Vierailija
25/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ihmettelisin jos joku surffailisi vanhempainillassa AV:lla!

Vierailija
26/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukuisät ja jakkupukuäidit tuli varmaan suoraan töistä.

Vierailija
27/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 24-vuotiaana ekaluokan vanhempainillassa enkä ollut mikään silmätikku edes.

Vierailija
28/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku taukokin välillä?? välitunti :D

Vierailija
29/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä nämä vanheimpainiltasepustukset menee niin, että vain yksi on nelissäkymmenissä ja muut tosi nuoria. :)

En ottaisi mitään stressiä pukeutumisesta. Farkut ja jokin paita käy vallan mainiosti.

Itse pidän aina ihan normaaleja arkivaatteita.

Vierailija
30/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempainiltaan vaihtelevasti.En kuitenkaan tietoisesti "pukeudu". Jos tulen töistä on päällä työvaatteet,jakkua ja housupukua ja sen sellaista.Jos taas kotoa, niin jalassa melko varmasti farkut. Toisaalta saattaisin yhdistää vanhempainiltaan lenkkeilyn ja tällöin tulisin tuulipuvussa.En ehkä vetäisi kuitenkaan hikilenkkiä ennen sitä,voisi olla epämiellyttävää istuksia tukka märkänä..

Vierailija
31/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, että mitä muilla oli päällä viime vanhempainillassa.

Eli luultavasti kaikilla on ollut jotain ihan normaalia, ehkä laidasta laitaan.

Luultavasti huomaisin vain, jos jollain ei olisi mitään päällä ;-)

Tai no, itseasiassa siellä oli eräs vähemmistöön kuuluva äiti kansallismekossaan.

Muuten en kai olisi rekisteröinyt sitäkään, mutta kun hän itse alkoi puhua siitä.

Vierailija
32/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tennarit jalassa, ei ees ne siistimmät tennarit. Sadetakki päällä, koska vettä tuli ku aisaa.

Ikää 24, opiskelija. Varmasti olin nuorin vanhempi. Samahan se on, mitä siellä on päällä. Kyllä se totuus tulee julki joskus, vaikka sitä kuinka peittelisi...

Vierailija
33/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä menin tänään farkuissa ja t-paidassa

tennarit jalassa, ei ees ne siistimmät tennarit. Sadetakki päällä, koska vettä tuli ku aisaa. Ikää 24, opiskelija. Varmasti olin nuorin vanhempi. Samahan se on, mitä siellä on päällä. Kyllä se totuus tulee julki joskus, vaikka sitä kuinka peittelisi...

jos olisi ollut tänään vanhempainilta.

Ikää 10 vuotta enemmän ja ammatti, heh, juristi. (Jos olisin mennyt suoraan töistä, ehkäpä päällä olisi sitten ollut se jakkupuku.)

Vierailija
34/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, että mitä muilla oli päällä viime vanhempainillassa.

Eli luultavasti kaikilla on ollut jotain ihan normaalia, ehkä laidasta laitaan.

Luultavasti huomaisin vain, jos jollain ei olisi mitään päällä ;-)

Tai no, itseasiassa siellä oli eräs vähemmistöön kuuluva äiti kansallismekossaan.

Muuten en kai olisi rekisteröinyt sitäkään, mutta kun hän itse alkoi puhua siitä.

Vierailija
35/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapsen ope keksi kivan idean- vanhempainiltana pukeudutaan naamiaispukuun.

Ajattelin olla prinsessa (viime vuonna olin keiju).

Mies haluaisi olla Batman, mutta sanoin juuri hänelle että uutta pukua ei osteta. Viime vuonna hankittiin just sellainen Puuha-pete asu ja se saa kelvata tänäkin vuonna.

Jännää nähdä piilotteleeko ne ylipainoiset äidit taas niissä muumipuvuissaan ja mitähän jännää ope keksii...

meillä kyllä ope ei ole tuollaista ilmoittanut, mutta voinhan tempaista ihan itse... Kyllä muutkin sitten ensi vuonna. Nyt pitäisi vain päättää, että olenko prinsessa vai keiju, tai hyvä haltiatar...

Vierailija
36/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ihmistä ekassa vanh. illassa pukeutuneena johonkin muuhun kuin lökökotikalsareihin ja adidaksen verryttelypuseroon. Mutta tää onkin tämmönen junttilandia. Mä vain tykkään pukeutua lökökotikalsareihin ainoastaan kotona ja verkkatakkiinkin ainoastaan lenkillä tai paniikkikauppareissulla.

Eipä meilläpäin moista näy. Joo nuoriso liikkuu verkkareissa, mutteivät aikuiset muulloin kuin liikuntaharrastuksissa.

Vierailija
37/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDDDDDDDD

Mä pissin kohta housuun! Olen varmaankin vähän väsynyt...

Vierailija
38/39 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oletettiin että muut on mitä lie juristeja... Voipi olla että joku on juristi, mutta aivan varmasti luokan oppilaiden vanhemmissa on myös paskakuskeja, työttömiä, kioskintätejä, siivoojia ja muita perusduunareita. Sekä työttömiä ja opiskelijoita. Aika turha kuvitella, että siellä vallitsee joku yhtenäinen korkeastikoulutettujen linja vanhemmissa. Ellei sitten koulu ole joku hyvin tiukasti yhden kalliin asuinalueen kersojen kansoittama (onko sellaisia?). Mutta tuskin nuorena opiskelijana asut sellaisella alueella.

Vierailija
39/39 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

preppy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän