Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistun keväällä sosionomiksi ja minun piti aloittaa yksityisenä perhepäivähoitajana.

Vierailija
22.08.2011 |

Nyt kuitenkin pitkästä lapsettomuusjaksosta huolimatta olen raskaana, laskettu aika huhtikuun lopulla.

Meillä on ennestään kolme lasta, jotka nyt ovat 4. ja 2. luokalla ja esikoulussa. Yritimme neljättä monta vuotta, kunnes selvisi, ettemme luultavasti voi enää saada biologisia lapsia.

Meneekö suunnitelmat nyt pieleen? Minun piti aloittaa elokuussa työt. Onnistuuko työt parikuisen vauvan kanssa? Miten vanhemmat suhtautuvat pieneen vauvaan, kun hoidan heidän lapsiaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiiko otaa oman vauvan mukaasi?

Ystävättäreni oli yksityisenä päivähoitajana ja hänen työnantakalle sopi vallan mainiosti että otti vauvansa mukaan.

Et voi tietää jollet kysy.

Vierailija
2/3 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantaja ja kuka antoi ottaa vauvan "mukaan"? Ajattelin yksityisenä perhepäivähoitajana siis hoitaa lapsia omassa kodissani, en lähteä muualle lapsia hoitamaan. Oliko ystäväsi siis lastenhoitajana perheessä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ihmeessä ota hoitolapsia vaan nauti oman vauvan hoidosta. Meneehän siinä nyt imetykseen ym. niin paljon aikaa että vieraat lapset jäisi ihan heitteille. Ainakin eka vuosi ilman mitään ylimääräisiä hoidettavia.

Ajatteleppa jos sattuu koliikkivauva tai muuten vaan haastava tapaus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi