Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Specsaversin silmälaseista?

Vierailija
09.09.2010 |

Saako sieltä vahvatkin linssit edullisemmin kuin esim Instrusta tai Silmäasemalta?

Tartteisin piakkoin uudet lasit mutta ei tod ole varaa (ollut useita kuukausia työttömänä) laittaa niihin n.500e jonka ne mulla maksaisi.

-10 ja -8 vahvuuteni linsseissa eli kaikki ohennushionnat yms otettava:/

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille tiedoksi, jotka ette vielä tätä tiedä: Instru & Nissen ovat yksi ja sama firma. Eli asiakkaalle näkyy kaksi eri firmaa, mutta tuotteet yms tulevat ihan samasta varastosta. Joissakin kauppakeskuksissa näissä liikkeissä jopa yksi ja sama työntekijä on juossut palvelemaan Nisseniltä viereiseen Instrun liikkeeseen tarvittaessa. Että näin.

Vähän sama kuin Bestsellerin liikkeet, jotka näkyvät kauppakeskuksissa eri alanimillä.

Nissenillä on edullisemmat hinnat ja olen ymmärtänyt että instrun vanhat mallit menevät Nissenille. Nisseniltä olen saanut lasini edullisemmin.

Vierailija
62/69 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin valittamassa. Työntekijä halusi välttämättä tarjota isot kehykset. Kun sanoin haluan pienemmät. Kuulema päässäni olevat lasitkin on liian kapeat. Ei oo. 5 vuotta olleet ja hyvät on. Nyt tarviin uudet kun naarmuja ja ikänäkö tullut. Hirvitykset sain maksoi 800 ja pitämättä jää. On jo vaihdettu kerran eli enää ei voi vaihtaa. Vanhoilla menen ja harmittelen rahan menetystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vuosi sitten lasit joissa kehykset Specsaversin omasta mallistosta ja yksiteholinssit kovapinnoitteella ja ohennuksella. Hintaa oli muistaakseni 120€. Olen ollut erittäin tyytyväinen. Kehykset eivät ole löystyneet käytössä lainkaan, ja linssit ovat edelleen kirkkaat. Hyvä hinta-laatusuhde.

Vierailija
64/69 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Specsavers Optikolta saat kehykset alk. 5 €. Hintaan sisältyy PENTAX-vakioyksiteholinssit millä tahansa vahvuuksilla. Muut linssivaihtoehdot ja lisät (esim. pinnoitteet ja ohennukset) maksat hinnaston mukaan. Rahallesi vastinetta - joka päivä"

Siis VAIN vakiovahvuudet!! Ne loppuu johonkin +-5 nurkille, meillä ei kukaan perheestä koskaan ole noita ko syystä saanut. Ne ei-vakiovahvuudet maksaakin sitten ihan muuta, myös specsaverilla!

Osaatko lukea? Lainaamassasi tekstissä ei puhuttu mistään vakiovahvuuksista vaan vakioyksiteholinsseistä millä tahansa vahvuuksilla.

Vierailija
65/69 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille tiedoksi, jotka ette vielä tätä tiedä: Instru & Nissen ovat yksi ja sama firma. Eli asiakkaalle näkyy kaksi eri firmaa, mutta tuotteet yms tulevat ihan samasta varastosta. Joissakin kauppakeskuksissa näissä liikkeissä jopa yksi ja sama työntekijä on juossut palvelemaan Nisseniltä viereiseen Instrun liikkeeseen tarvittaessa. Että näin.

Instru ja Nissen on samaa firmaa, MUTTA niiden linsseissä on paljon muutakin eroa hinnan lisäksi. Nissenin linssit ei ole pelkästään halvempia vaan niiden laatu on huonompi. Se riippuu tietysti monesta asiasta, kannattaako Instrun laadukkaammista linsseistä maksaa enemmän. Itse en ostaisi Nissenistä yhtään mitään jatkuvaan käyttöön, mutta voisin hankkia sieltä esim. huolettomat mökkilasit, joiden hajoaminen tai katoaminen ei harmita.

Vierailija
66/69 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhtään voimakkaammat tehot, en menisi. Löysin heiltä nätit kehykset, mutta en tajunnut, miten erilaisilta ne näyttävät linssien kanssa. Linssini tuskin mahtuivat kehyksiin, niin paksut ulkoreunat minulla on (paljon miinusta). Asia jota en ymmärtänyt tilatessa, mutta luulisi että optikot kiinnittäisivät huomiota ja osaisivat sanoa? :( Toki niitä sitten käytin mutta harmitti, koska kehykset eivät enää olleetkaan niin nätit 

Vierailija
67/69 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on yhtään voimakkaammat tehot, en menisi. Löysin heiltä nätit kehykset, mutta en tajunnut, miten erilaisilta ne näyttävät linssien kanssa. Linssini tuskin mahtuivat kehyksiin, niin paksut ulkoreunat minulla on (paljon miinusta). Asia jota en ymmärtänyt tilatessa, mutta luulisi että optikot kiinnittäisivät huomiota ja osaisivat sanoa? :( Toki niitä sitten käytin mutta harmitti, koska kehykset eivät enää olleetkaan niin nätit 

Luulisi kyllä, että vahvojen voimakkuuksien tilaaja tajuaisi itsekin saavansa paksut linssit. Ellei näkö ole heikentynyt yhtäkkiä jossain onnettomuudessa tms. tosi paljon, jolloin uusien lasien paksuus voi tulla ihan oikeasti yllätyksenä.

Vierailija
68/69 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi kyllä, että vahvojen voimakkuuksien tilaaja tajuaisi itsekin saavansa paksut linssit. Ellei näkö ole heikentynyt yhtäkkiä jossain onnettomuudessa tms. tosi paljon, jolloin uusien lasien paksuus voi tulla ihan oikeasti yllätyksenä.

Luulisi kyllä, että vahvojen voimakkuuksien tilaajalle kerrotaan ohennuksesta. 

Ja vastaus kysymykseen kokemuksesta: jouduin palauttamaan moniteholasit, kun ei niistä saanut sellaisia, että olisi nähnyt.

Vierailija
69/69 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkäriyhdistyksen lääkärien mukaan huonoimmat linssit on Silmäasemalla.

Yksityiset parhaat.

Itsellä 4 lasit Specsaversilta: 3 hyvät ja yhdet huonot.