kivoja asuinalueita Turussa lapsiperheelle?
Kommentit (31)
siellä on 6 päiväkotia ihan lyhyellä välillä ja leikkipuisto,johon lapsen voi viedä leikkimään aamupäivisin.
Sit on ihan Vasaramäki,jossa kans päiväkoti ja kupittaan seikkis lähellä,joka lasten paratiisi.
mikä vika on varissuolla ?? itse olemme lapsiperheenä täällä asuneet nyt 6 vuotta. omistus asunnossa rivitalossa. lapsillemme tarhat koulut ihan vieressä. paljon on ns. juoppoja mutta ei ole meitä ikinä häirinneet eikä muutenkaan ulkomaalaiset eikön näitä "rettelöitsijöitä" löydy joka paikasta. Minusta on hyvä että jo pienestä pitäen opitaan, että ihmisiä on erilaisia. kaupat vieressä, linja-autot menevät usein meillä vain yksi auto käytössä. kela terveysasema kaiken lisäksi vuoropäiväkoti! mikä on meille tarpeellinen. ihana luonto ulkoileminen ihanaa. ja varmasti halvempi asunto kun esim hirvensalosta!
se siin vasaramäes on oma koulukin;) eli ala-aste ja lukiokin ja peruskoulu ihan vieressä..
aivan ihana paikka lapsiperheelle.. samoin vasaramäki.. lähellä keskustaa ja kaikkia leikki paikkoja.. myös nättinummea suosittelen.. itse asuimme varissuolla jonkun aikaa.. hyvät palvelut kaikin puolin oli, mutta hiukan oli levotonta mm kulttuuri erot lasten keskuudessa.. meillä mentiin yöunille klo 20.00 niin naapurin lapsi tuli hakemaan meidän ulos 20.15.. :D mutta jos ei ole rasisti jne ni kyllä suosittelen myös varissuota.. turhaan haukutaan pelkän maineen mukaan, monet haukkujatkin vain siksi kun ei ole itse siellä edes asunut..
idyllissä- torille kävelee vartissa :)
omistusrivarissa ja voin sanoa että täällä on kyllä ihan rauhallista.
mikä vika on varissuolla ?? itse olemme lapsiperheenä täällä asuneet nyt 6 vuotta. omistus asunnossa rivitalossa. lapsillemme tarhat koulut ihan vieressä. paljon on ns. juoppoja mutta ei ole meitä ikinä häirinneet eikä muutenkaan ulkomaalaiset eikön näitä "rettelöitsijöitä" löydy joka paikasta. Minusta on hyvä että jo pienestä pitäen opitaan, että ihmisiä on erilaisia. kaupat vieressä, linja-autot menevät usein meillä vain yksi auto käytössä. kela terveysasema kaiken lisäksi vuoropäiväkoti! mikä on meille tarpeellinen. ihana luonto ulkoileminen ihanaa. ja varmasti halvempi asunto kun esim hirvensalosta!
Varmasti paikasta kuin paikasta löytyy hyviä ja huonoja asuinalueita.Tiedän, että esim. Varissuolla on myös rauhallisia alueita, mutta silti en sinne haluaisi muuttaa.
Älä muuta Hannunniittuun, jota joku täällä hehkutti. Siellä pubeja pitkä rivi vanhalla hämeentiellä, todella rauhatonta.
EI: Varissuo, Lauste, Jyrkkälä, Jäkärlä, Perno, Runosmäki, Härkämäki, Kupittaa (psyk.sairaala, narkkarit)!!!
Nättinummi, Länsinummi, Kärsämäki Turun rauhallisimmat ja lapsiystävällisimmät paikat. Koulut ja päiväkodit kävelymatkan päässä!
Älä muuta Hannunniittuun, jota joku täällä hehkutti. Siellä pubeja pitkä rivi vanhalla hämeentiellä, todella rauhatonta.
EI: Varissuo, Lauste, Jyrkkälä, Jäkärlä, Perno, Runosmäki, Härkämäki, Kupittaa (psyk.sairaala, narkkarit)!!!
Nättinummi, Länsinummi, Kärsämäki Turun rauhallisimmat ja lapsiystävällisimmät paikat. Koulut ja päiväkodit kävelymatkan päässä!
On joo vissiin yks nykyään. Siellä kerrostaloalueella. Mä hehkutin rivitaloaluetta, jossa ei tod. ole pubeja vaan ihana rauha, ja silti palvelut lähellä! :)
Siellä tosin lähinnä omakoti ja rivitalo asukkaita.
Erityisesti jos hyvä yhteyden Hkiin kiinnostaa niin motari menee vierestä ja Kupittaan asema aivan vieressä.
Ja jos opiskelee niin yliopisto, osa ammattikorkeista sekä TYKS on vieressä.
Hyvä koulu ja päiväkotipaikka tarvitaan myös.