Ei naisen kauneus ole kiloista kii. Panisitko?;)
Oon 174cm ja 84kg.Kaikki miehet kenen kanssa olen seurustellut ovat olleet urheilijoita.todella hyvännäkösiä ja kroppasia. Eli ei kilot kerro mitään! Pidän itsestäni huolta, oon tumma ja pitkähiuksinen ja pukeudun kauniisiin vaatteisiin. Olen muodokas ja nii ku moni sanonut,hyvin muodostunut,vatsan kohalla ei ole läskiä! Ei koolla väliä jos itseluottamus on kohdillaan ja pidät itsesi kauniina. T. 2 lapsen yksinhuoltaja
Kommentit (11)
Mutta ehdottomasti rakastelisin ;)
hyvällä itsetunnolla varustetu nainen joka hyväksyy itsenä on parasta...nam...nam ;)
t.sinkku mies (1 tytön isä)
No laitas joku kuva nii näkee vähä enemmän ? (;
Runsaat, muodokkaat naiset ovat parasta mitä on, silloin kun ovat hyväksyneet itsensä täysin ja uskaltavat olla seksikkäitä!
Pidänkin itseäni äärimmäisen onnekkaana, että tyttöystäväni on juuri tällainen. :)
No laitas joku kuva nii näkee vähä enemmän ? (;
taitaa olla, että ap ei noilla mitoilla edes mahdu kuvaan!
hyvällä itsetunnolla varustetu nainen joka hyväksyy itsenä on parasta...nam...nam ;)t.sinkku mies (1 tytön isä)
ehkä me tavataan ;)
hyvällä itsetunnolla varustetu nainen joka hyväksyy itsenä on parasta...nam...nam ;)t.sinkku mies (1 tytön isä)
ehkä me tavataan ;)
mites jatketaan ;)
Joskus kun heittää hyvällä vieheellä, voi saada elämäsi saaliin ;) Tai hyvän ystävän :D
Panisiks? ;)