Monta lasta tekisit, jos miehesi ja sinun suvussasi olisi seuraavia perinnöllisiä sairauksia:
Omassa suvussani narsismia, psykopatiaa, aspergeria, autisteja, alkoholismia ja skitsofreniaa.
Mieheni suvussa narsismia, psykopatiaa, adhd:tä, add:tä, skitsofreniaa, alkoholisteja ja psykooseja.
Yhtään ns. tervettä yksilöä ei kummankaan suvussa.
Molempien sukulaiset silti koulutettuja ja varakkaita.
Kommentit (20)
Tuntuu aika käsittämättömältä että kummankaan suvussa ei ole YHTÄÄN tervettä yksilöä. Ja silti muka koulutettuja ja varakkaita... Jotenkin en usko.
Tuntuu aika käsittämättömältä että kummankaan suvussa ei ole YHTÄÄN tervettä yksilöä. Ja silti muka koulutettuja ja varakkaita... Jotenkin en usko.
En usko, että tuo on mahdollista, että molemmista suvuista löytyisi diagnosoituja narsisteja ja psykopaattejakin.. Eikä yhtään ilman virallista diagnoosia.
En usko, että tuo on mahdollista, että molemmista suvuista löytyisi diagnosoituja narsisteja ja psykopaattejakin.. Eikä yhtään ilman virallista diagnoosia.
Mutta olen itse psykologi ja mieheni psykiatri, joten tunnemme käsitteet.
ap
eivätkö kaikki nämä ihmiset pysty elämään ihan normaalia elämää ja onhan teidätkin "tehty", joten miksette tekisi omia lapsia? Ihan offtopic, mistä sairaudesta kertoo sellainen, että henkilö kuvittelee, että hänen kotonaan käy joku ja hommaa lukkoja välioviin ja nukkuu yönsä salvan takana, vaatiiko hoitoa vai meneekö elämän omituisuuksina?
sukujuhlissa riittää vilinää ja vilskettä.
ei ole perinnöllinen sairaus vaan persoonallisuushäiriö.
Toki tämän luulisi psykologin tietävän.
Kuten myös sen, että on itse vastuussa oman lapsensa kasvattamisesta.
Aiheeseen: jos olisin ap, tekisin varmaan yhden lapsen, painostaisin sitä olemaan "täydellinen yksilö" ja korjaamaan kaikki suvun viat (psykologi kun olisin), ja pilaisin siis sen saaden sille ehkä koko tautien kirjon.
heti vaihtoehtolääkärin vastaanotolla ja myös taitavan klassisen koulutuksen saaneen homeopaatin vastaanotolla ja sit sen jälkeen miettisin mitä teen!!
Homeopaatti pytyy hoitaan ´´syvältä´´ ja lekuri sit muuten:))
Mutta jos jommalla kummalla vanhemmalla on alkoholismia tai skitsofreniaa ei lapsia pitäisi tehdä ollenkaan.
Aika inhimillinen ajatustapa taas. Meillä on rasitteena alkoholismia sekä miehen että minun vanhemmilla, meistä kumpikaan ei juo. Emme siis voi tarjota hyvää perhettä lapsille koska geeneissä saattaa olla alttiutta alkoholismiin? Hei haloo!
ei ole perinnöllinen sairaus vaan persoonallisuushäiriö.
Ja niin ovat molemmat mieheni isovanhemmat sekä äitinsä että isänsä puolelta.
ap
koulutettu hoitoalalle tai ihmisten raha-asioita hoitaan:((
eivätkö kaikki nämä ihmiset pysty elämään ihan normaalia elämää ja onhan teidätkin "tehty", joten miksette tekisi omia lapsia? Ihan offtopic, mistä sairaudesta kertoo sellainen, että henkilö kuvittelee, että hänen kotonaan käy joku ja hommaa lukkoja välioviin ja nukkuu yönsä salvan takana, vaatiiko hoitoa vai meneekö elämän omituisuuksina?
ap
Eli siis alkoholistien lapsilta on kielletty perhe-elämä? Wtf?
Mutta jos jommalla kummalla vanhemmalla on alkoholismia tai skitsofreniaa ei lapsia pitäisi tehdä ollenkaan.
Aika inhimillinen ajatustapa taas. Meillä on rasitteena alkoholismia sekä miehen että minun vanhemmilla, meistä kumpikaan ei juo. Emme siis voi tarjota hyvää perhettä lapsille koska geeneissä saattaa olla alttiutta alkoholismiin? Hei haloo!
--> alkoholistien ei pitäisi hankkia lapsia. Ei tässä isovanhempien alkoholismista puhuttu.
Molempien meidän molemmat vanhemmat ovat narsisteja ja niin kaikki lapsetkin.
Ja niin ovat molemmat mieheni isovanhemmat sekä äitinsä että isänsä puolelta.ap
No jos olette molemmat narsisteja, niin ÄLKÄÄ HANKKIKO YHTÄKÄÄN LASTA!
Eikö sinulla ole potilaina jo tarpeeksi narsistien lapsia?
koulutettu hoitoalalle tai ihmisten raha-asioita hoitaan:((
Ja narsisti on yläkoulun opettaja.
ap
Narsisteillehan on tyypillistä selittää kaikki ei-miellyttävät kanssaihmisten piirteet erilaisilla psyykediagnooseilla...
Narsisteillehan on tyypillistä selittää kaikki ei-miellyttävät kanssaihmisten piirteet erilaisilla psyykediagnooseilla...
Keskivaikea masennus, epävakaa persoonallisuus, dissosiaatio ja sosiaalinen fobia sekä alkoholismi.
Miehellä diagnosoitu psykopatia ja dipsomania.
Ja meillä on jo kaksi yhteistä lasta.
ap
ja oman mielensä tutkailu ja elää elämäänsä? Kuinkahan usein mielenammattilaiset ovat itse jotenkin vinksahtaneita?
Yhtään! :D Ap kuullostaa itse niin typerältä yksilöltä kuin olla ja voi.
"Ollaan silti varakkaita, vaikka kaikki kutakuinkin laitoskamaa"
Joo haista paska ap. Mene hoitoon, mutta älä sille miehelles, voi keksii sulle vielä yhden mielenterveys ongelman. :::::D