Miksi jotkut vetää leipää ja perunoita buffetissa?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ottavat yleensä sitä ruokaa mistä pitävät.
Vain tyhmät, fiksut ottaa kalleimpia ruokia buffassa
Näin.
Buffassa syön vain lihaa ja salaattiaineksista kalleimpia.
Leivät, perunat, makaroonit, riisit ja muut halpahötöt tehdään kotona.
Vierailija kirjoitti:
Näin.
Buffassa syön vain lihaa ja salaattiaineksista kalleimpia.
Leivät, perunat, makaroonit, riisit ja muut halpahötöt tehdään kotona.
On täällä ainakin yksi fiksu! Juuri noin pitää toimia
Minulla johtuu pinttyneestä kotikasvatuksesta. Lapsuudesta jäi päälle, että leipää ja perunaa ei ikinä jätetä ottamatta. Muuten ei ansaitse muutakaan. Ja tietysti vanhempieni kunnioitus tuossa asiassa säilyy edelleen. 😃
Mulla ei ole mitään tarvetta valikoida syömisiäni hinnan perusteella. Syön sitä mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla johtuu pinttyneestä kotikasvatuksesta. Lapsuudesta jäi päälle, että leipää ja perunaa ei ikinä jätetä ottamatta. Muuten ei ansaitse muutakaan. Ja tietysti vanhempieni kunnioitus tuossa asiassa säilyy edelleen. 😃
Aina voi uudistua! Kokeile seuraavalla kerralla jättää ne pois
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään tarvetta valikoida syömisiäni hinnan perusteella. Syön sitä mitä haluan.
Eli haluat mennä buffettiin syömään leipää ja perunoita? Eikö kannattaisi jäädä kotiin?
Mä otan yleensä jopa yhden perunan, kun rakastan niitä kalajuttuja ja niitä on runsaasti... keitetty pottua ja sillin pala on herkkua. En viitsi kaloja ihan raakana vetää. Toinen vaihtoehto olisi leivän kikkareelle, mutten syö leipää ruuan kanssa.
Minä otan sieltä aina sitä mitä sillä hetkellä satun haluamaan. En tiennytkään että leipää ja perunaa ei saa ottaa.
Eräässä pohjoisen kaupungissa kokeilivat mukaan otettavaa buffaa duunareille. Sellanen aikas iso pahvikippo, johon sai pöydästä pakata mukaan ja 10e joskus 7 vuotta sitten.
Kävin pakkaamassa siihen lootaan kerran 12 kpl havaijinleikettä. Kotona sitten lisukkeet. Toisella kertaa oli poronkäristystä. Neesteet kauhasta valutten veks ja 1,8kg käristelihaa mahtu boksiin. Kotona itse muusit. Molemmista söi viikon kympillä.
Nam!
...jun, moinen kokeilu loppu kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin tavattoman kiinnostunut muiden syömestä, ap?
Fiksuimpien tehtävänä on opettaa heikompilahjaisia
Vierailija kirjoitti:
Eräässä pohjoisen kaupungissa kokeilivat mukaan otettavaa buffaa duunareille. Sellanen aikas iso pahvikippo, johon sai pöydästä pakata mukaan ja 10e joskus 7 vuotta sitten.
Kävin pakkaamassa siihen lootaan kerran 12 kpl havaijinleikettä. Kotona sitten lisukkeet. Toisella kertaa oli poronkäristystä. Neesteet kauhasta valutten veks ja 1,8kg käristelihaa mahtu boksiin. Kotona itse muusit. Molemmista söi viikon kympillä.
Nam!
Ahneen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam!
Ahneen loppu.
Ei vaan sen kokeilun.
Pitääkin vielä keittää perunoita iltapalaksi ja syödä voileivän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam!
Ahneen loppu.
Ei vaan sen kokeilun.
Ahneen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin vielä keittää perunoita iltapalaksi ja syödä voileivän kanssa.
Et edes ymmärrä mikä on buffetin ja iltapalan ero? 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin tavattoman kiinnostunut muiden syömestä, ap?
Fiksuimpien tehtävänä on opettaa heikompilahjaisia
Että mitä? Olet ylimielinen paskiainen!
Ihmiset ottavat yleensä sitä ruokaa mistä pitävät.