Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla BMI yli 45, mutten välttämättä suostuisi edes ilmaiseen lihavuusleikkaukseen.

Vierailija
22.08.2011 |

Koska en usko että loppuelämäni laihana olisi yhtään hauskempaa, koko ajan vahdittava mitä syö ja liikutaa harrastettava muiden kivojen harrastusten kustannuksella.

Mieluummin kuolen sydäriin alle 5-kymppisenä ja elän nämä loppuvuodet mukavasti nautiskellen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuelämäsi juoksemiseen pitääksesi itsesi laihana.

En jaksa uskoa että leikkaus tekisi minusta onnellisempaa kuin nyt olen.

Vierailija
2/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelen.koska mulla tänkin kokoluokan lihavuus aiheuttaa hikoilua,huonoa kuntoa,ja tunnetta että joku istuisi sylissäni,vaikka se onkin oma maha. puhumattakaan kuinka vaikea on löytää kauniita vaatteita. ja mulla verenpainelääkitys ollu jo useamman vuoden.

joten vähän ihmetyttää asenteesi. mutta hyvä niin,jos olet tyytyväinen itseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtä lihava kuin ap, mutta mielelläni olisin 10 kg pienempi. Haluan kuitenkin että mulla säilyy vaihtoehto mässätä jos haluan, se on mulle tärkeämpää kuin varma laihtuminen. Olen pyöreä siksi että rakastan ruokaa, enkä halua luopua siitä rakkaudesta.

Vierailija
4/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole muita lääkkeitä kuin astmalääkkeet ja mt-lääkkeet, niitä tosin söisin vaikka bmi olisi 20.

Ja totta, oli kuolla ja hiestä märkä kun kävelin 300 metriä kauppaan ja takaisin, mutta en pidä sitä niin suurena ongelmana että sen takia viitsisin leikkaukseen hakea, varsinkaan kun leikkaus ei anna mitään takeita siitä että laihana ilman kovaa taistelua pysyisin.

Ja liikkumaankaan en välttämättä laihana pystyisi, johtuen jalkavammasta.

Vierailija
5/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen. Eikä leikkaus vie pois sitä tyytyväisyyden ja mielihyvän tunnetta, joka herkuttelusta seuraa.

Vierailija
6/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo tunne että joku istuu sylissä tms.

Mutta menisin silti leikkaukseen...

t: 2 jolla on alhainen verenpaine

Vierailija
7/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyytyväinen. Eikä leikkaus vie pois sitä tyytyväisyyden ja mielihyvän tunnetta, joka herkuttelusta seuraa.

isänihän kävi tuon leikkauksen,ja jonkun verran laihtuikin,mutta saas nähä,vähän tuntuu siltä että hän luisuu samoihin vanhoihin tapoihin..

t.se jonka bmi 33

Vierailija
8/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskit hyllyy ja on koko ajan kuuma ja vaikea hengittää ?

Vierailija
9/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit sen tyytyväisyyden tunteen siitä että olet terveempi ja hoikempi ja energisempi. Mässäily ei luultavasti samalla tavalla kiinnostaisi. Miksi et yritä laihduttaa elämäntapoja muuttamalla, vai oletko yrittänyt? Oletko tosiaan onnellinen ja tyytyväinen noin? On totta että laihtuminen ei maagisesti poista ongelmia myös kaikilta muilta elämän osa-alueilta, mutta eikö olisi ihanaa kun onnistuisi laihtumaan ja liikkuminen, oleminen ja eläminen olisi helpompaa?

Vierailija
10/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa tiedän tunteen, oma bmi oli parhaimmillaan 47 enkä mistään hinnasta olisi suostunut leikkaukseen. Jotenkin ahdisti ajatus, että sitten sitä saakin vahtia loppuelämänsä liian niuhosti miten syö. Ja rupesinkin sitten vain laihduttelemaan, tällä hetkellä bmi "enää" 35 - olo on huomattavasti keveämpi ja sen lisäksi saan pitää übermättöpäiviä, jos huvittaa eikä sitä mikään ole estämässä. :D

Vierailija
11/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään leikkauksia tartte!

Erosin, puotin enimmät läskit, ja elämä on ihan parasta! En menis takasin mistään hinnasta! Tämä on ihan huippua, eikä ollut edes vaikeaa - se on vaan se alku mikä on vähän hankalaa, mutta kyllä se siitä lähtee! Vielä on jäljellä 10k extraa, mutta sitä hion pikkuhiljaa pois, ja sixpäkki pilkistää jo! Kiloklubiin siitä ja elämä remonttiin - ei edes maksa mitään! Vitutuskin varisee nykyään tonne lenkkipolulle ja olo on rautaa!

Annat sille noin 3 vuotta elämästä, niin se antaa sulle ehkä 10 vuotta lisää iloa - hyvä diili!

t.Reiska

Vierailija
12/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin saa ulkomuodoltaan olla sellainen, kuin itselle sopii (minullakin 10 kg ylipainoa, haluaisin tosin niiiin kovasti eroon..), mutta oletko ajatellut, että viiskymppinenkään ei ole vielä kovin vanha? Käyn viittäkymmentä (nyt siis 40+), mutta nuorin lapseni tarvitsee minua ainakin seuraavat 10 vuotta, varmasti kauemminkin. Minusta itsestänikin on mukavaa, kun omat vanhempani ovat "nuoria" (60+), usein tarvitsen neuvoja vielä itsekin, tämän ikäisenä!

Vierailija
13/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään riskitön pikkuleikkaus ja syöminen sen jälkeen ei ole helppoa. Lisäksi pitkäaikaissivuvaikutukset voivat olla yllättäviä. On totta, että ylipainoonkin voi kuolla, mutta en haluaisi olla se, jonka kohdalla leikkauksen riskit realisoituvat.

Vierailija
14/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla BMI yli 45, mutten välttämättä suostuisi edes ilmaiseen lihavuusleikkaukseen. Koska en usko että loppuelämäni laihana olisi yhtään hauskempaa, koko ajan vahdittava mitä syö ja liikutaa harrastettava muiden kivojen harrastusten kustannuksella. Mieluummin kuolen sydäriin alle 5-kymppisenä ja elän nämä loppuvuodet mukavasti nautiskellen.

Ylipainoaan perustelee muutenkin sillä että haluaa nauttai elämästään.

Kärsii monenlaisista kivuista, joita ylipaino pahentaa. Myös liikkumisensa on vaikeaa.

En ymmärrä mitä nautittavaa siinä oikein on.

Jossain vaiheessa laihdutti 10 kg kun oli sairastumassa diabetekseen ja joutui painoseurantaan. Silloin kyllä kovasti selitti kuinka liikkuminen on paljon helpompaa ja saa nukuttua paremmin.

Mutta nautinnon takia lihottaa taas itseänsä.

Vierailija
15/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloreita laskien ja lenkkipolulle aikaa hukaten. Mitä väliä sillä jos saa 20 lisävuotta elämäänsä, josta ei nauti?

Mieluummin 20 vuotta vähemmän, mutta nautinnollisesti eläen.

Vierailija
16/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaloreita laskien ja lenkkipolulle aikaa hukaten. Mitä väliä sillä jos saa 20 lisävuotta elämäänsä, josta ei nauti? Mieluummin 20 vuotta vähemmän, mutta nautinnollisesti eläen.

se riippuukin elämänlaadusta, omista mielipiteistä. mikä on tärkeää sinulle mikä toiselle. jotkut ylipainoiset voivat haluta sitä kumppania, lapsia jne. jota eivät ehkä saa juurikin ylipainon takia. (enkä nyt väitä että miehet eivät halua isompia naisia). jos nauttii vain ruoasta ja sen syömisestä niin fine se mulle on että joku kuolee liikalihavuuteen. muistakaa kumminkin ihmiset että meillä on vain yksi elämä. ja sinä itse päätät miten sen käytät.

mutta niin, ymmärrän ihmisiä jotka haluavat leikkaukseen ja ymmärrän myös niitä jotka eivät halua.

Vierailija
19/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarvitsen. Mitään ei puutu, mitään en kaipaa.

Jos olisin laihempi ja kauniimpi kuluisi vapaa-aika olusilla ja huoratessa, nyt pysyy elämä hallinnassa kun ei kiinnosta lähteä päiväkaljalle kuuntelemaan työttömien luuseriukkojen sössötyksiä naikauneudesta.

Laihana ja kauniimpana olisin luultavasti vielä vittumaisempi ihminen mitä nyt olen. Todennäköisesti ihmiset, varsinkin miehet olisivat pelkkää hyötykäyttöä varten, koska niitä laihempana ja kauniimpana riittäisi.

Nyt en miestä kaipaa, koska elämässäni on muita mielihyvän lähteitä.

Vierailija
20/37 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä myöskään ymmärrä tästä kommentista mitään. Miksi laihempi ja kauniimpi kuluttaisi todennäköisemmin vapaa-aikansa ryypäten ja huoraten työttömien luuseriukkojen kanssa?

Tunnen paljon itseäni kauniimpia ja hoikempia naisia, eikä heillä todellakaan ole tuollaista ongelmaa.

Jos olisin laihempi ja kauniimpi kuluisi vapaa-aika olusilla ja huoratessa, nyt pysyy elämä hallinnassa kun ei kiinnosta lähteä päiväkaljalle kuuntelemaan työttömien luuseriukkojen sössötyksiä naikauneudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi