Miten saa tyhjennettyä googlen???
Siis, siihen vetovalikkoon kun jää haetut sanat...Miten ne voisi poistaa?? Kiitos tietäväisille!
Kommentit (13)
jos on niin tuosta tuo eka google-logosta se musta kolmio alaspäin, siinä on selvällä suomella että tyhjennä hakuhistoria.
Osaisiko joku kertoa myös miten saisi pois päältä mm. sen kun kone tarjoaa aina noita vanhoja otsikoita. Ärsyttää kun tännekin kirjoittaa niin kone tarjoaa hirmu litanniaa aiempia otsikoita. ..
Internet Explorer:
työkalut - internetasetukset -lisäasetukset - rasti pois kohdasta käytä automaattista täydennystä
Mozilla Firefox
työkalut - asetukset - tietosuoja - tallennetut lomaketiedot - rasti pois kohdasta tallenna lomakkeeisiin jne.
Tuon jälkeen ei hakusanat ym. jää enää näkyviin!
samoin monissa keskustelufoorumeissa kun laittaa nikin se antaa kaikki vaihtoehdot mitä joskus on kokeillut. Miten nämä saa tyhjennettyä kun ohjelma on englanninkielinen?
Olen harmitellut jo pitkään tuota automaattista täydennystä, enää ei tarvitse.
Iso kiitos!
mikä kohta tuo lisäasetukset on englanniksi? koneella on Advanced. onko se oikea? ja monesko kohta sieltä?
kun tuota rastia ei meillä ole ollut siinä Tallenna lomaketiedot (vai miten siinä nyt lukikaan) ja haetut sanat vaan pompahtavat esiin??
no vittu kun ole täällä joka päivä tai joka minuutti!!!!!!!!!!!
Haulla nostin sen ihan helposti taas tänne näkösälle!
Kiitos ystävällisyydestä. Eli pitää siis aina ensin katsoa vanhat viestit ennekun täällä uskaltaa kysyä jotain..??
Mua vaan nyppii kun joku muu menee koneelle mun jälkeen niin näkee esim. mitä olen yrittänyt etsiä googlesta (kerran mm. etsin tietoa rintahommasta) tai millä nikillä olen ollut missäkin keskustelussa.
että näin!
Sivuhistorian poisto ei auttanut, kuten arvelinkin...Edelleen listalla paistaa noi mun " kielletyt haut..." Kääkss!!