Naiselle parisuhde merkitsee työtä
Naisten avautumisia ei haluta kuulla.Naisilta useasti kysytään mihin deittisivustoilta kadotaan.Self-love liike auttoi nausia näkemään pidemmälle.Luonnollisesti hyvä parisuhde ajaa sinkkuuden ohi.Miehien tuntuu olevan vaikea ymmärtää miltä seurustelu näyttäytyy naisen silmissä.Harva mieskään lähtisi suhteeseen,mikäli joutuisi tekemään saman määrän töitä.
Kommentit (11)
On se parisuhde kyllä huono diili naiselle. Mies saa seksiä, mutta nainen töitä.
Onhan aloituksessa pointti. Nykyään ihmetellään, että miksi naiset eivät halua parisuhdetta ja perhettä. Mietitään, että miten saataisiin syntyvyys kasvuun. Naiset ovat huomanneet, että yksin:
- Kämppä pysyy siistinä
- Aikaa jää harrastuksille
- Kukaan ei kysele missä asia X on ja miksi asiaa Y ei löydy
Vierailija kirjoitti:
On se parisuhde kyllä huono diili naiselle. Mies saa seksiä, mutta nainen töitä.
Eihän se näin mene vaan ; mies käy töissä eikä saa seksiä. Nainen saa rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista Suomessa käy ihan töissä ja tienaa omat rahansa.
Ei naiset minun kanssani ole töihin joutuneet. Samaa odotan heidän sallivan minulle, mutta ei. Aina ovat vaatimassa ja haukkumassa saamattomaksi tai laiskaksi.
Minä hoidan työni ja kotini, muuten en töitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Onhan aloituksessa pointti. Nykyään ihmetellään, että miksi naiset eivät halua parisuhdetta ja perhettä. Mietitään, että miten saataisiin syntyvyys kasvuun. Naiset ovat huomanneet, että yksin:
- Kämppä pysyy siistinä
- Aikaa jää harrastuksille
- Kukaan ei kysele missä asia X on ja miksi asiaa Y ei löydy
Aika monet vaimot (meilläkin) on epäsiistimpiä kuin miehensä. Aika monet vaimot käy enemmän harrastuksissa kuin miehensä (jotka tekee enemmän töitä). Ja aika monella naisella on oma elämänhallinta ja tavarat jatkuvasti hukassa, ja sitten ostetaan ne tämän kevään neljännet saappaat...
Niin. Joku mies täällä joskus taisi sanoakin, että hän lienee sinkkuna siksi, että on kovin vähän sellaisia seikkoja asioita ja velvotteita johon hän nimenomaisesti tarvitsisi parisuhdekumppanin. - Asiassa saattaa silti olla perää koska saman lienevät havainneet myös monet koulutetummat ja parempi tuloiset nuorehkot (kaupunkilais)naiset. - Kuten tuo mies jatkoi naisen tai yleisemmin parisuhdekumppanin tulis tuoda lisäarvoa, jotta siihen saattaisi olla valmis, eikä siihen halua ryhtyä vain itseisarvoisesi ja siksi, että voisi sanoa tai esittää elävänsä parisuhteessa, eikä esim sinkkuna,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene noin. Mun mies on eläkkeellä ja mä maksan asumiskulut mun tuloista. Meillä on seksiä.
Ei kannata suostua siihen. Ihan oma valinta jos alkaa koti0rjah0r0ksi.
Pisteiden jälkeen tulee tyhjä väli.