Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kehtaat syödä eväitä töissä?

Vierailija
21.08.2011 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö sitäkin jotenkin hävetä?

Vierailija
2/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ällöttää syödä omia siellä kaikkien nähden ja myös ällöttää katella muitten nyssäköitä. Eväät vaan on noloja!

Mutta mulle myös tuottaa kuvotusta se, että vaikkapa kaksisataa, tai parikymmentäkin henkeä vetää samaa safkaa samaan aikaan, esim lounasruokaloissa ja kouluissa. Ollaan niin samiksii että suolen sisältökin on sama.. ja siten paskan koostumus.. joo oon vähän hölmö.

Ei nää silti arkipäivässä näy. Syön työpaikalla evääni mukisematta ja annan kaikille lounasruokalassakin rauhan syödä, myös itselleni :D

T. ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on muuten nimikin, en nyt muista mikä. Psyyken osastoon kuuluu siis.

Vierailija
4/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karsee emakko. ei näytä kivalta.. Näytän siltä etten tarviis enää muruakaan.

Vierailija
5/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin tuottaa vaikeuksia syödä muiden läsnäollessa. Jotenkin vielä emempi tuttujen kuin tuntemattomien.

Vierailija
6/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en ole moneen vuoteen pitänyt koko ruokista vaan lyhentänyt sillä työpäivää.

Vierailija
7/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin tuottaa vaikeuksia syödä muiden läsnäollessa. Jotenkin vielä emempi tuttujen kuin tuntemattomien.

Ymmärsin otsikon tarkoittavan sitä, että onko noloa syödä omia eväitä jos muut syövät jotain yhteisruokaa. Ettei siis työpaikan keittiön sapuskat kelpaa vaan pitää olla omat.

Sekin on eri asia, jos ei voi syödä toisten kanssa, ei edes juoda kahvia kun kädet tärisevät. Mutta mitä se haittaa?

Vierailija
8/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kyseessä murre juttu? Eväitä syödään yleensä yhdessä työkavereiden kanssa. Jokaisella omat eväät on, työpaikkaruokailua ei ole muuta.

Vierailija
9/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin otsikon tarkoittavan sitä, että onko noloa syödä omia eväitä jos muut syövät jotain yhteisruokaa. Ettei siis työpaikan keittiön sapuskat kelpaa vaan pitää olla omat.

Sekin on eri asia, jos ei voi syödä toisten kanssa, ei edes juoda kahvia kun kädet tärisevät. Mutta mitä se haittaa?

Mä ymmärsin kanssa niin, että on noloa syödä omia eväitä, ts. ei ole varaa syödä työpaikkaruokalassa. Meillä ei moista ongelmaa ole, ei ole ruokalaa eikä sen puoleen ruokatuntiakaan, joten kahvitauolla tosiaan hotkaistaan se eväs, ei siinä ehdi ulos syömään.

Vierailija
10/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette outoja, siis te joiden mielestä se on hävettävää.

Ehkä sitten hävettäis jos olis eväänä jotain tosi epäterveellistä joka päivä.

Teen fyysistä työtä, joten ruoka on välttämättömyys että jaksaa töissä koko päivän. On ihanaa tehdä välillä oikein hyvät eväät, se voi olla jopa koko tylsän päivän kohokohta..!

En ymmärrä joitakin työkavereita jotka korvaavar lounaan tupakalla ja kahvilla, järkkyä...

Vierailija
11/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, oikein hyvin kehtaan.

Vierailija
12/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että säästän rahaa koska palkkani on kovin pieni. Vakuutusmyyjä.

Vierailija
13/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut kun menevät ruokalaan syömään. Mutta ei se mikään nolousjuttu ole, ja eivätköhän työkaverini myös suurin piirtein tiedä mun tulotasoni ilman syömisten analysointiakin, kun ovat itsekin vastaavissa tehtävissä...

Vierailija
14/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raski mennä joka päivä yli kilometrin päässä olevaan lounasravintolaan.

Ruokatauko kyllä täytyy pitää, sillä ei voi lyhentää työpäivää. Ihme, ettei siitä ole työnantaja huomauttanut. Jos ruokatauko on palkallinen, niin sittenhän se on oma asiaa.

Vierailija
15/32 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vikana sellaisen ihmisen päässä, jonka mielestä eväiden syönti on noloa?

Nälkä on kuitenkin ihan perustarve, joka yllättäen monella iskee siellä työpaikallakin.

Vierailija
16/32 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä sen verran vahva ettei mua aja syömään mikään sosiaalinen pakko tai se että ei kuule juoruja.  Siis suoraan sanottuna mulle aivan sama.  Minä olen juuri se ihminen joka kehtaa jos kukaan muu ei kehtaa.  Syön töissä päivällä maitorahkaa ja anaspurkin jos on nälkä niin pari tuollaista settiä 10tunnin aikana. Eikä kyllä pidä paikkaansa tuo että jos syö työpaikkaruokalassa ettei muka ole illalla nälkä. Kyllä on. Pläskistyy vain kun käy syömässä sitä työpaikkaruokalan rasvaista puolivalmista "ruokaa" joka vain lämmitetään ruokalassa. Ottaen huomioon että maitorahka+ananaspurkki maksaa yhteensä sen 1,40e niin kyllähän tuosta nyt aika reilusta jää voitolle kun ruoka maksaa vajaa 6e. Vaikka söisi tuon setin kahdesti. Ei mulla ole varaa käydä missään työpaikkaruokalassa vaikka palkka onkin n. 2200e/kk.  Illalla sitten tulee syötyä paljon, mutte terveellisesti. Sillä osittain jaksankin työpäivän vähällä ruualla koska illalla saa nauttia. Niin ja olen mies 185cm ja painoa löytyy n. 80kg.

Vierailija
17/32 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Ei ole pienessä firmassa, kuten ei varmaan tuhansissa muissakaan, mitään omaa ruokalaa. Ei olla edes keskustassa, yksi huonotasoinen kotipizza on 500 metrin päässä ja siinä vieressä huoltoasema, missä on jotain kuivia sämpylöitä ylihintaan. Jos lähtisin keskustaan, menisi tunti vaikka hotkisi. 

Vierailija
18/32 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, taivaallisen ihanaa päästä ihan yksin omassa rauhassa eväiden ja Iltiksen kimppuun.

Tv. Bussikuski

Vierailija
19/32 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kehtaan! Enkä muuten tarkkaile muiden eväitä. 

Vierailija
20/32 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kehtaan. Opiskelijana multa kysytään, että miksen syö ruokalassa kun maksaa opiskelijalle vain 2,60e. Siks koska se ei pidä nälkää ja me teemme aina lämpimän ruuan kotona, josta riittää evääksi. Jos ei riitä niin salaatti tai rahka+ananas pitää paremmin nälkää kuin ruokalan höttöhiilarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi