Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä EN NIINKU ENÄÄ JAKSA!!!!!!!!!!!

Vierailija
03.11.2005 |

Mä en voi käsittää miten elämä menee alaspäin niin jyrkkää vauhtia etten enää itekkään käsitä...Pakko vaan purkaa jonnekkin tää armoton vit....tus!MÄ VIHAAN KAIKKIA VIRKAMIEHIÄ/NAISIA!!!!!!!!!!!!!!!!!VARSINKIN NOITA KELAN AMATÖÖREJÄ.

Mulle tuli tänään postissa takasinperintäpäätös lastenhoidontuesta mitä olen saanut v.2001.Miten ihmeessä ne nyt ovat päättäneet periä jotain takasin?Summa on 380¿ joka on tällähetkellä aivan liikaa maksettavaa meidän perheelle.Sanokaa mitä mä teen?Soitin päätöksestä äsken ja pakko se on maksaa..Ehdottivat että maksan erissä...PASKAT!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vienyt nuorimmaisen tarhaan helmikuun alussa.

Kelalla myönsivät että olen ilmoittanut asiasta ajoissa sinne MUTTA kun kelan maksun lopettamispäätös on venynyt maaliskuun loppuun ja minulle on kuulemma maksettu rahat tilille...Itse en kyllä kykene muistamaan 4 vuottaa takaisinpäin onko maksettu vai EI -ap-

Vierailija
2/10 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hain lapsilleni hoitopaikkaa lokakuussa, kun pääsin kouluun. Silloin ei ollut mitän paikkaa antaa ja virkailija kysyi olisiko mahdollista vähäksi aikaa saada lapset johonkin muualle hoitoon. Että he kyllä heti pikemmiten hankkivat tämän hoitopaikan. No hyvää hyvyyttäni suostuin ja sain yhden sukulaisen nakitettua lapsen hoitajaksi.

Nyt kun kyselen tämän hoitopaikan peräään ilmoitetaan sieltä, että koska sinulla on jo lapsillasi hoitopaikka, on sinun lapsesi tällä hetkellä listan hännillä. Täällä on niin paljon sellasia jotka tarvitsevat kipeämmin paikkaa..

Jos olisin vaan vaatinut silloin, että lapsille olisi saatava paikka, kaupungin olisi ollut pakko se heille hoitaa. Nyt ollaan sitten listan hännillä.

Tämän tarinan opetus on se, että elä ikinä ole ystävällinen kennellekään ja kyynärpäätaktiikalla täällä pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se vasta ongelma tuleekin kun luottotiedot menee eikä senjälkeen ole helppoa, et saa tilata mitään laskuun et saa kännykkäliittymää omioin nimiin ilman ennakkomaksua, et saa vuokra-asuntoa.

Kyllä kai se on niin että maksat pienissä erissä ja puret hammasta.

Vierailija
4/10 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia EI MENE ULOSOTTOON vaan poliisille rikostutkintaan.Koska se kuulemma menee petos nimikkeellä...jos asia menis uoon oliski helpompaa...Päätöksestä ei voi kuulemma valittaa sillä perintäpäätös on tehty jo!Musta tämä on todella väärin...-ap-

Vierailija
5/10 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä perittiin viime jouluna takaisin asumistukea jota oltiin vuonna 98 maksettu liikaa.Ja kun soitin sanoivta vaan että kerran aiemmin yritti periä mutta ei maksettu.No ei niin kun tehtiin valitus ja siitä ei koskaan tullut päätöstä..kumma kyllä??

Kela on perseestä koko laitos ja musta sen vois räjäyttää!!

Aina maksat takas jos sieltä jotain saat,se on fakta ja toinen fakta on että joka kerta kun saat kelasta jotain maksta veroja joulun alla lisää=(Vaikka nostanut olen joka kerta.Sama prosentti ei kelpaa kun töissä ollessani.

T:kht:ta saava

Vierailija
6/10 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilisästä ja se sopi heille. nyt lähtee suoraan lapsilisästä se 20 jonkin aikaa.

Vierailija
7/10 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muuta vaihtoehtoa ole, tai siis on se että maksat kiltisti.

Vierailija
8/10 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaahan se pattiin - minuakin otti, kun kerran jouduin maksamaan takaisin liikaa saamaani lapsilisää.

Mutta silti en todellakaan ole räjäyttämässä Kelaa taivaan tuuliin tai pura turhautumistani siellä työskenteleviin. Tosiasia kuitenkin on, että Kela on se instanssi, jonka kautta maksetaan niin lapsilisät, asumistuet, työttömyystuet yms. Eli vaikka itse en niistä saa kuin lapsilisää, yritän silti arvostaa sitä työtä mitä siellä tehdään - olkoonkin, että välillä tekevät virheitä.

Kovaahan se on, kun kohdalle sattuu, mutta yritä nähdä asia niin valoisasti kuin mahdollista ja tosiaan maksaa velan pois pienissä erissä. Ja vaikka nyt ei hirveesti lohduttaisikaan, niin se on kuitenkin vain rahaa ja elämässä oikeasti on paljon tärkeämpiäkin asioita. Niiden rinnalla reilut 300 euroa ei voi olla maailmanloppu.

Hyvää talven odotusta ja tsemppiä!

Vierailija
9/10 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki selviää kyllä, tsemppiä!

14

Vierailija
10/10 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallinen valitus, jossa samalla ehdotat maksuohjelmaa, esim. 10e/kk..

kaksi hyötyä:

1) saat aikaa kerätä rahaa, noi valitukset saattaa lojua käsittelyssä vuodenkin " pahimmillaan" , ainakin opintotuen osalta kävi mulle niin

2) pääset itse sanomaan miten maksat hommat taaisin ja summa ei lähde keräämään korkoa, kun on valitusprosessi kesken

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi