G:Mikä oli muotia kun olit 15v.?
Mun ollessa 15-v muotia oli pilottitakki yhdistettynä maihareihin ja revittyihin farkkuihin..huh huh Niin ja kaikilla oli body shopin huulirasvaa:))
Kommentit (28)
Levikset 501
ruudullinen ylisuuri flanellipaita
" torttu" (ei mulla!)
se huulirasva sieltä Body Shopista
suuret paidat, jotka roikku päällä, niitä ei laitettu housuun...
permis
Lisätkää!
neulepaidat tai sitten paitapusero. Joskus päällä myös liivi.
Ja pilottitakki oli pop.
body shop -hajut tosiaan.
röyhelöpaitaan ja jakkuun..kuvitelkaa 15-vuotiaana:)))
Mutta ainakin se, että kuviollisia kankaita ommeltiin farkkujen lahkeisiin.
Hiihtarit, musta blaseri tai liivi ja alla valkoinen röyhelö. Asun kruunasi avokkaat. Hiihtarit tosin sitten alkoi olla pois muodista ja tilalle tuli usein Levikset.
Levennetyt lahkeet ja britney tyyli? Mä en muista ees kolmen vuoden takaisia asioita. En tosin koskaan oo pukeutunu muodin mukaan tai sitä seurannu.
muistaakseni ainakin pillifarkut merkkiä Mic Mac sekä college-paita :)
Olkatoppaukset. Ja sitten tietysti permanenttitukka ja hopea-vaaleanpunainen huulipuna. Korvissa muoviset sävysävyyn renkaat. Tilasin itseasiassa noita korviksia joskus edullisesti (oisko ollut 20-30 mk) varmaan 100 paria. Sieltä löytyi kaikkia hienoja joka tilanteeseen!
-revityt farkut
-kloritilla läikitetyt farkut
-neon väriset vaatteet
-pilottitakki
-maiharit
-niittejä
ihania muistoja pukkas mieleen :)
-levis farkut 501 ehdottomasti piti olla :D
krepattu tukka, pinkki huulipuna....!!!
http://www.bbc.co.uk/cult/ilove/years/1994/fashion.shtml
Prozac, heroiini-look ja wonder bra ilmeisesti...
Itse en valitettavasti omistanut mitään noista kolmesta ja ystäväpiirikin oli ilmeisen varsin junttia. Me kuljettiin risaisissa mustissa leviksissä ja Decadenzin maihareissa ja kyseisenä vuonna värjäsin hiukseni vihreiksi... Tosi hienoa...
sen parempi mitä enemmän. Talvella ihan hirveäkuosisia villakangastakkeja ja pilottitakkeja. Meidän koulussa (en tiedä oliko muualla) piti kaikilla tytöillä olla bootsit, niillä sitten liukasteltiin syysliukkailla ja oltiin niin kovaa muijaa! Järkyintä mitä muistuu mieleen, on asuyhdistelmä: body, perseestä revityt Levi' s 501 farkut ja liivi (siis mitä nykyisin näkee enää miesten päällä).
tuota body(itellä oli kukkakuosinen)-levis501-liivi yhdistelmää.Joo ja bootsit oli mullakin..Ainiin ja ruutupaita auki+alla joku poolo:))
mä kävin partiossa ja ratsastamassa ja seurakunnan nuortentapahtumissa..
leviksen 501 ja leviksen t- paidat oli huippumuotia. purjehduskengät oli in ja mitäs vielä...mulla oli ainakin sellaset tennarit...mikskähän niitä sanottiin..heh
Levikset, maihinnousukengät.. Ja ton Body Shopin huulirasvan (ja ne imeläntuoksuiset hajuvedet) muistan myös hyvin.