Mies! Kelpuuttaisitko kumppaniksesi naisen, joka on aktiivisesti yrittänyt etsiä miestä 15 vuotta
mutta tulosetta? Mallikoulun käynyt, pitkä, hoikka ja kaunis nainen. Käynyt elämässään treffeillä satojen miesten kanssa, pääasiassa rumien, tyhmien ja lyhyenläntien, mutta kaikki ovat sanoneet tälle naiselle, etteivät missään tapauksessa halua seurustella hänen kanssaan jo ekoilla treffeillä. Kukaan ei ole koskaan viihtynyt yhtä yötä kauempaa tämän naisen seurassa.
Kommentit (26)
Että aika monikin kelpuuttaisi. Mutta väistämättä tulee mieleen, että taitaa naisella kuitenkin olla oma rima aika korkealla? Lisäksi todella tyrmäävän kaunis nainen voi oikeasti pelottaa miehiä ja vähentää lähestymisyrityksiä.
Varsinkin tuo "mallikoulun käynyt" tökkii... Millainen ihminen menee mallikouluun?
mielikuva, että kiltit nätit perhetytöt ovat miesten mieleen. Mitä pidempi, kauniimpi, "komeampi", näyttävämpi sitä vähemmän vientiä.
Tai nämä näyttävät naiset ovat ulkonäkökeskeisten miesten mieleen. Mutta jos nainen itse ei ole yhtä pinnallinen, niin sitten hekään eivät kohtaa.
Ei tuossa vielä mikään sano, etten voisi kelpuuttaa, mutta joku tuossa kuitenkin epäilyttää. Siis nimenomaan yksikään mies ei ole kelpuuttanut, nainen ei itse tiputa kaikkia.
Minua miehenä tavallaan kammottaa ajatus elämästä järkyttävän hyvännäköisen naisen kanssa. Juuri siksi, että tämä on hyvänäköinen ja siksi haluttua tavaraa, josta joutuu kilpailemaan silloinkin kun ei jaksaisi. Toki minun tekisi mieli ainakin tutustua naiseen. Oma mielikuva malleista on se, että he ovat eksentrisiä, eli tavallisuudesta poikkeavia, hieman omapäisiä ja hankalia ymmärtää. Ihan senkin uhalla sanon tuon, että kaikkia naisia on toisinaan vaikea ymmärtää.
jos treffailee koko ajan, niin taitaa olla pissa noussut päähän ja elämänarvot eivät kohdillaan. Ikä taitaa olla esteenä, ettei enää jääkiekkoilijolle kelpaa.
Onko muuten miltä vuodelta miss Porvoo?
"ystäväsi" on sorttia, johon ei kannata kauheasti panostaa, koska ei pysy kuitenkaan uskollisena, tai sitten hän on hyvin epämiellyttävä ihminen.
Olisi kiva jos kuvailisit ystäväsi ulkonäköä, tumma/vaalea,lyhyet/pitkät hiukset jne. Minulle sanottu että pelotan miehiä. Jotkut tulee baarissa iskemään jos rohkeita ja jotkut sitten hirveässä känässä ja ovat ihan urpoja muutenkin. En ole kyllä mikään mallinmitoissa oleva vaikka sen näköiseksi sanottu. En tiedä oliko vittuilua. En ole snobi enkä ylpeä enkä ylimielinen enkä pinnallinenkaan. Olen kohtelias, huomaavainen ja auttavainen luonteeltani. En mikään kotihirviö siis. Itse otin tosiaan "huonomman" tasoisen miehen aikoinaan. Ehkä ystäväsi pitäisi kanssa tehdä niin? Ja onko se huonomman tasoinen sitten jos hänellä on rohkeutta olla kanssani ja kulkea kanssani?
Olen huomannut, että monella ns. hyvännäköisellä miehellä on vaatimattomamman näköinen vaimo.
Mutta minkä ikäinen ystäväsi on? Osaatko itse sanoa mikä hänessä saattaisi häiritä? Voisitko ajatella sanoa varovasti asiasta hänelle?
Ja mikä naisesta nyt tekee "kiertopalkinnon" jos kerta miehet eivät halua deittailla häntä? Vika niissä miehissä ja niiden itsetunnossa varmaan. Jos nainen vaikka heti sanoo ettei halua mitään yhdenyön juttuja niin asian pitäisi miehille olla selvä. Suomen julkkiksissa on monia yksinäisiä kauniita naisia mm. Lenita ja Maria Guzenina. molemmat mallejakin.
Ja mikä naisesta nyt tekee "kiertopalkinnon" jos kerta miehet eivät halua deittailla häntä? .
No, tuossa kerrottiin, ettei miehet halua sen yhden illan tai yhden yön jälkeen jatkaa. Tietysti Suomessa riittää ihmisiä, mutta on taas yllättävän pieni paikka, varsinkin deittailumarkkinoilla...
Osaan vain kuvitella, että tieto liikkuu, että on bimbo, pissis, luonnevikainen tai sitten on niitä sankareita, joille riittää, että pääsee sanomaan, että kokeillut olen sitä minäkin.
Ja mikä naisesta nyt tekee "kiertopalkinnon" jos kerta miehet eivät halua deittailla häntä? .No, tuossa kerrottiin, ettei miehet halua sen yhden illan tai yhden yön jälkeen jatkaa. Tietysti Suomessa riittää ihmisiä, mutta on taas yllättävän pieni paikka, varsinkin deittailumarkkinoilla...
Osaan vain kuvitella, että tieto liikkuu, että on bimbo, pissis, luonnevikainen tai sitten on niitä sankareita, joille riittää, että pääsee sanomaan, että kokeillut olen sitä minäkin.
Sen naisen ei kannata mennä sänkyyn näiden kanssa ennen papin aamenta. Niin ja 100miestä on todella paljon! Olisi kiva tietää minkä näköinen on?
Ja mikä naisesta nyt tekee "kiertopalkinnon" jos kerta miehet eivät halua deittailla häntä? .No, tuossa kerrottiin, ettei miehet halua sen yhden illan tai yhden yön jälkeen jatkaa. Tietysti Suomessa riittää ihmisiä, mutta on taas yllättävän pieni paikka, varsinkin deittailumarkkinoilla...
Sen naisen ei kannata mennä sänkyyn näiden kanssa ennen papin aamenta. Niin ja 100miestä on todella paljon! Olisi kiva tietää minkä näköinen on?
Ehkä naisen olisi parempi yrittää sosiaalista kanssakäymistä yleisemmin miesten kanssa. En keksi mikä luonteessa voisi työntää etäämmälle kaikista miehistä, ellei omat ratkaisut. Sosiaalinen kanssakäyminen on tärkeää, mutta päällekäyvät sopivat jollekin, hissukat toisille. Ei kai sellaista ole, ellei nainen itse lyttää toista tai hauku.
Ei kai sillä ole väliä, onko käynyt mallikoulun, ellei oma ego ole liian vaikea miehille.
tuo nainen niille miehille että käynyt mallikoulun? Itse vahvasti epäilen ettei kerro. Itse en ainakaan kerro/kertoisi vaikka olen käynyt ja siitä tosiaan jo 20v aikaa ja olin teini-ikäinen. Koskaan en mallintöitä tehnyt-->liian ujo.
Kyllä kaikille sopivia miehiä/naisia löytyy. Tosiaan jos nainen hissukka niin tarvii varmaan hyväitsetuntoisen miehen ja jos taas nainen puhelias niin sitten käy huonompi itsetuntoinen joka ei paljoa puhele.
Minulle sanottu että pelotan miehiä.
Kuka sanoi? Tuntematon vai tuttu? Mies vai nainen? Selvinpäin vai humalassa?
En ole kyllä mikään mallinmitoissa oleva vaikka sen näköiseksi sanottu. En tiedä oliko vittuilua.
Todennäköisesti ihan vain kehua ollut. Mallit ovat perinteisesti nättejä. Olen minäkin kahdelta eri naiselta kysynyt ovatko he malleja, koska olivat julmetun nättejä. Ei ole ikinä käynytkään mielessä tähän mennessä että moinen kysymys voisi loukata, mutta ymmärrän kyllä nyt miksi sen voi tulkita vittuiluna. Pidetään mielessä.
Olen huomannut, että monella ns. hyvännäköisellä miehellä on vaatimattomamman näköinen vaimo.
Ne ko. naiset ovat varmaankin petoja sängyssä tai muuten vain mukavia, ja sillointällöin kertovat miehelle miten komea tämä on. On kiva saada kuulla olevansa komea (ja siten haluttu).
Ja mikä naisesta nyt tekee "kiertopalkinnon" jos kerta miehet eivät halua deittailla häntä?
Miehenä saatan katsoa asian niin että "miehet eivät halua seurustella kanssani" on vain peitetarina, ja järkeilen asian niin että jos nainen on tapaillut montaa miestä, täytyy naisessa olla jotain vikaa koska tämä ei ole tähän mennessä kelvannut yhdellekään heistä. Minä en tiedä mikä se syy on, mutta vertauskuvana jos näen mustaa savua taivaanrannassa, ei minun tarvitse mennä katsomaan että siellä on tulipalo. Sitten on tietysti se itse kiertopalkintoteoria, jonka mukaan kylän joka ainoa mies on sutaissut, tai ainakin haluaisi sutaista, kyseistä nättiä naista, ja on siten jotenkin epäilyttävää että ko. nainen joutuu itse hakemaan seuraa, koska ehdokkaita tällä varmasti on riittänyt. Mikä niissä miehissä oli vikana?
Minulle sanottu että pelotan miehiä.
Kuka sanoi? Tuntematon vai tuttu? Mies vai nainen? Selvinpäin vai humalassa?En ole kyllä mikään mallinmitoissa oleva vaikka sen näköiseksi sanottu. En tiedä oliko vittuilua.
Todennäköisesti ihan vain kehua ollut. Mallit ovat perinteisesti nättejä. Olen minäkin kahdelta eri naiselta kysynyt ovatko he malleja, koska olivat julmetun nättejä. Ei ole ikinä käynytkään mielessä tähän mennessä että moinen kysymys voisi loukata, mutta ymmärrän kyllä nyt miksi sen voi tulkita vittuiluna. Pidetään mielessä.Olen huomannut, että monella ns. hyvännäköisellä miehellä on vaatimattomamman näköinen vaimo.
Ne ko. naiset ovat varmaankin petoja sängyssä tai muuten vain mukavia, ja sillointällöin kertovat miehelle miten komea tämä on. On kiva saada kuulla olevansa komea (ja siten haluttu).Ja mikä naisesta nyt tekee "kiertopalkinnon" jos kerta miehet eivät halua deittailla häntä?
Miehenä saatan katsoa asian niin että "miehet eivät halua seurustella kanssani" on vain peitetarina, ja järkeilen asian niin että jos nainen on tapaillut montaa miestä, täytyy naisessa olla jotain vikaa koska tämä ei ole tähän mennessä kelvannut yhdellekään heistä. Minä en tiedä mikä se syy on, mutta vertauskuvana jos näen mustaa savua taivaanrannassa, ei minun tarvitse mennä katsomaan että siellä on tulipalo. Sitten on tietysti se itse kiertopalkintoteoria, jonka mukaan kylän joka ainoa mies on sutaissut, tai ainakin haluaisi sutaista, kyseistä nättiä naista, ja on siten jotenkin epäilyttävää että ko. nainen joutuu itse hakemaan seuraa, koska ehdokkaita tällä varmasti on riittänyt. Mikä niissä miehissä oli vikana?
Eli tuo sanoja oli nainen ja tuttu. Niin ja sama sanoi että näytän mallilta ja myös koulukaverit joskus sanoneet samaa. Itse huomaan kauniita ihmisä kyllä ympärilläni paljon. En pidä itseäni mitenkään täydellisenä.
En ymmärrä tuota että luonteessa on vikaa? Mikä vika näissä miehissä on? Itsetunto paskana? Niin ja mikä vika näissä "huonomman" näköisissä naisissa on? Eivät pidä huolta itsestään tms. masennusta kenties? Mua ärsyttää suunnattomasti tälläinen ihmisten luokittelu ulkonäön perusteella huonoihin ja hyviin!
Miehenä haluasin sivuuttaa nuo kriteeristöt ja ajetella niin että sen mukaan mennään mitä sydän sanoo.
Jos kemiat kohtaa ja yhteys löytyy, niin tottakai kelpuuttaisin.
Jos ei, niin sitten ei.
Riittää että henkisellä tasolla kolahtaa ja kohtaa. Olisi vain hienoa, jos olisin viimeinkin se voittaja, jonka hän viimein valitsee lukuisasta tarjonnasta huolimatta.
Suuri osa miehistä joutuu miettimään tätä asiaa pitkän ajan elämästään ja mukautumaan naisten maun mukaiseksi jotta viimein natsaa. Tavallaan inhimillistävää nähdä, että joillekin naisille tämä on tosiasiaa.
Toki, voihan olla provokin, mutta silti.
Suuri osa miehistä joutuu miettimään tätä asiaa pitkän ajan elämästään ja mukautumaan naisten maun mukaiseksi jotta viimein natsaa. Tavallaan inhimillistävää nähdä, että joillekin naisille tämä on tosiasiaa.
Toki, voihan olla provokin, mutta silti.
Nyt lensi korkealta ja kovaa. Mä en tajunnut sun juttuasi yhtään? Eihän nuo miehet ole mukautuneet tuon naisen maun mukaiseksi kun eivät tiedä edes makuakaan koska lopettavat tapailun heti.
Sanot, ettei kukaan ole viihtynyt kanssan yhtä yötä kauemmin. Onko kaverillesi kertynyt tästä sitten ns. tietynlainen maine äijäporukoihin, jos noita "kokeiluja" on ollut montakin? Se nimittäin selittäisi tuon ettei suhdetta ole saanut aloitettua.
Ja ennen kuin kukaan ehtii sanomaan, niin kyllä olen samaa mieltä että varsin epäreiluahan se on että nainen voi vielä nykyäänkin tällaisen maineen saada mutta mies ei. Mutta tällä tavoin moni mies vaan ajattelee, ei ole miellyttävää miettiä kaupungilla vastaan tulevista kundeista että onkohon tuokin aikoinaan tutustunut tyttöystävääni hiukan intiimimmin.