Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyvä kosmetologi Turussa? Suosittele, sellainen

Vierailija
28.08.2011 |

paikka jossa todella rentoutuu (ja kaunistuu ;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up :)

Vierailija
2/12 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähialuekin käy (autolla näppärän matkan päässä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi Ihonhoitoklinikka Fiiniä, joka sijaitsee nykyään Mehiläisen kauppakäytävässä. Rauhallinen paikka ja erinoimaiset tuotteet.

Minna K.

Vierailija
4/12 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuspiste Itäisellä Pitkäkadulla, Biocitya vastapäätä. Perinteinen kosmetologinen hoitola, kosmetologi on kuusikymppinen, herttainen, ystävällinen ja todella innostunut työstään. Olen käynyt samalla kosmetologilla yli 20 vuotta enkä vaihtaisi mistään hinnasta.

Vierailija
5/12 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/12 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vanha ketju, mutta suosittelen tutustumaan Kauneushuone Ravensaraan Turussa.. aivan upea ja ihana hoitola jokirannassa pääkirjaston sisäpihalla. Omistaja Minna on aivan loistava ja saa varmasti hoidettua ihosi ja paikka on mitä upein...

Vierailija
7/12 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravensara on kaunis paikka kyllä, olen itse ollut siellä vain hieronnoissa tosin.

MinMar on hyvä paikka. Huolellinen ja asiantunteva kosmetologi, ja äärimmäisen mukava! 

Vierailija
8/12 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran varattuna aika tuolta kirjaston takana olevasta Ravensarasta aamulla klo 10. Ketään työntekijää ei tullut paikalle. Ihmettelin puoli tuntia oven takana, tila oli ihan pimeänä. sitten lähdin pois. 20 minuuttia siitä tuli soitto, että missä olen - joo, sori, kosmetologi oli vähän myöhässä... Varmasti olisi ollut hyvä, kaunis paikka ja hyviä hoitojakin kuulemma saa, mutta kyllä paikalla pitäisi olla silloin, kun asiakas on ajan varannut.

Voin suositella lämpimästi Puutorin varrella olevaa Petra Nuortion kauneushoitolaa. Kysy Niinaa, olen ollut useasti hänen hoidoissaan, on huolellinen, asiantunteva ja hänen hoidoissaan on rento tunnelma!

Vierailija
9/12 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidemmän matkan olet valmis tekemään, niin suosittelen erittäin lämpimästi Salossa olevaa kauneushoitolaa. Mä olen niitä kokeillut useampia kymmeniä ja tämä on täysin omaa luokkaansa. Jo se kertoo hyvästä hoidosta, että Salossa on monta kosmetologia ja tällä yhdellä on varauskirja aina täynnä eli varaudu odottamaan hoitoon pääsyä. Ja linkki tuli tässä: http://www.elegance.fi/

Vierailija
10/12 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnankadulla, Radisson Blun 2.kerroksessa ihana japanilainen hoitola/kampaamo Izumi, jossa rauhallinen tunnelma ja asiakasta kohdellaan kuin kukkaa kämmennellä. Ihania hoitoja ja sydämmellisiä työntekijöitä. Sain hoidon lahjaksi ja käynyt sen jälkeen vain siellä ja tänä jouluna aion ostaa joululahjaksi Izumin lahjakortteja kätevästi heidän nettisivuiltaan:)

Vierailija
11/12 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt aivan mahtavan paikan. Ei aivan keskustassa, mutta autolla ja linjaautolla pääsee hetkessä. www.holvinhehku.fi tai Jalkahoito Turku. Mahtavia jalka, kasvo ja käsihoitoja! Suosittelen.

Vierailija
12/12 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

holvinhehku (www.holvinhehku.fi)