Lue keskustelun säännöt.
Keskiaikamarkkinat Hml:ssa, onko hyvät? Kannattaako ajaa yli 200 km sinne?
Kommentit (3)
Hml:ssa ei ole mitään muuta hyvää kuin sieltä lähtevät junat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänHml:ssa ei ole mitään muuta hyvää kuin sieltä lähtevät junat.
Ja jos ette tykkää, kannattaa mennä apparalle autokisoihin. Me mennään meinaan sinne :-)