Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen syntynyt ja elänyt kultalusikka suussa.

Vierailija
19.08.2011 |

En ole koskaan ollut töissä. Joko vanhemmat tai mies on elättänyt. En ole elänyt edes köyhää opiskelijaelämää, koska olin silloin jo mieheni kanssa naimisissa ja opintotuki oli vain kymmenesosa silloisesta perheen taloudesta.



Opiskelin tutkinnon, jolla ei todellakaan pääse rikastumaan. Alan lähtöpalkka on 1700 ja kaikkine lisineen ja superarvoineen nousee jonnekin 2600 euroon. No, rupesinkin yksityisyrittäjäksi, kun keksin hyödyntää opintoni järkevästi siihen muotoon. Nyt saan 3000 tulot ja teen niin vähän töitä kuin vain melkein pystyn. Ja lomaa pidän kaikki pyhät, viikonloput, illat, kesät jne.



Mä en ehkä ikinä tule tajuamaan elämän realiteettejä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulla on varaa, lähde vaikka Somaliaan katsomaan niitä elämän realiteetteja, jos ne eivät sulle tässä maassa avaudu?

Vierailija
2/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän realiteettejä tajua. Kannattaa kumminkin turvata selusta, elämä on yllättävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä sitten opiskelit? Kiinnostaa vain tietää.

Vierailija
4/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

firmaasi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi