Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pärjääkö talven tepsuilla (siis kovillakin pakkasilla)

Vierailija
10.08.2011 |

vai kannataako hankkia kuomia/huopikkaita/viking-goreja?



Kuinka monet talvikengät hankitte lapsille?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain ja ainoastaan Kuomat muksuilla. No, ihan vesikelille sitten karvavuorikumpparit+villasukka.

Vierailija
2/3 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa Kuomia lapsilleen? Ne ovat ihan mielettömän huonot lapsen jalalle!



Kyllä meillä pärjäsi tyttö karvavuorisilla Tepsuilla koko talven. Ostetaan seuraavaksikin talveksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat piti ostaa ja villasukka sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi