Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä puolue Suomessa ajaa miehiin kohdistuvan syrjinnän lopettamista

Vierailija
07.03.2025 |

Tasa-arvoista asevelvollisuutta sekä asevelvollisuuden käynneille miehille kompensaatiota ansionmenetyksistä? Syöpäseulontoja? Vieraannuttamisen kieltämistä? Tähän mennessä jokainen puolue vasemmalta oikealle on näyttäytynyt vain naisten etuoikeuksien lisääjänä ja miesten syrjinnän kannattajalta.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisetkin pettivät miehet vaikka lupasivat olla äijjäpuolue.

Vierailija
2/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinimustat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinimustat!

Nyt kysyttiin oikeita puolueita. Ei puuhastelukerhoja.

Vierailija
4/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaalipuolue ehkä

Vierailija
5/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä trollia,tää se vaan jaksaa....

Vierailija
6/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liberaalipuolue ehkä

Harmi kun Suomen lammaskansa äänestää nykyisiä puolueita jotka ajavat avointa syrjintää miehiä kohtaan ja myös talouden heikentämistä.

Vierailija
7/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa: Vihreät ja Vasemmistoliitto. Lue vaikka puolueohjelmat. Ovat netissä. 

Vieraannuttamisesta en kyllä ole varma, sillä mitä tarkalleen ottaen kiellettäisiin ja miten? Pahan puhuminen toisesta vanhemmasta?  Itse ilmiötä en toki kiistä. 

Vierailija
8/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinusta miesten oikeuksien parantaminen on trollausta? Onko naistenkin oikeuksien ajaminen trollausta?

Vierailija
9/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa: Vihreät ja Vasemmistoliitto. Lue vaikka puolueohjelmat. Ovat netissä. 

Vieraannuttamisesta en kyllä ole varma, sillä mitä tarkalleen ottaen kiellettäisiin ja miten? Pahan puhuminen toisesta vanhemmasta?  Itse ilmiötä en toki kiistä. 

Missä olivat teot edellisessä hallituksessa jossa miesten asemaa heikennettiin entisestään?

Vierailija
10/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä olivat viimeksi hallituksessa, mutta mitään ei tapahtunut.

Vierailija
11/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on iät ja ajat ollut ihan liikaakin valtaa.

Vierailija
12/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinusta miesten oikeuksien parantaminen on trollausta? Onko naistenkin oikeuksien ajaminen trollausta?

Jåå, alla bör ha mera rättigheter och mindre skyldigheter. Finländare har inte ännu tillräckligt mycket rättigheter, tai jotain.

Vierailija
13/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olivat teot edellisessä hallituksessa jossa miesten asemaa heikennettiin entisestään?

Millä tavalla heikennettiin? 

Vierailija
14/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinimustat!

Haista nat si vttu.

Vierailija
15/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei syrjitä :D Lopeta ulina ja uhriutuminen. Abortoidaanko poikia? Onko kaikki pilkkaamassa kun poika syntyy? Huoritellaanko miesuhreja? Pidetäänkö kaikkea miehissä paskana? Uhkaileeko joku miehiä äänioikeuden viemisellä? Haluaako feministit poistaa pojat väestöstä kuten te heterot haluatte tehdä tytöille? Kenen sukunimiä suositaan vaikka se johtaa syrjintään ja tyttöjen abortteihin?

Lopeta vikinä. Miehillä on absoluuttinen valta, ottakaa vastuuta.

Vierailija
16/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinimustat!

Nyt kysyttiin oikeita puolueita. Ei puuhastelukerhoja.

Ime sinä neeGGerikikkelilutkuttaja ruskeeta ulostetta. 

Osaatko selittää, miksi teillä rasisti-idiooteilla on aina noita seksuaalisia mielikuvia?

Siitä puhe, mistä puute?

Vierailija
17/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat 😄

Vierailija
18/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuuluu syrjäytyneeseen 40%:iin miehistä, joita ei edes HUOLITA inttiin kun pää on niin rikki.

Työttömälle mammanpojulle ei edes tule mitään ansionmenetystä tai vuokrakuluja, vaikka kelpaisi inttiin.

Vierailija
19/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on iät ja ajat ollut ihan liikaakin valtaa.

Oletko ihan tosissasi kun puhutaan Suomessa? Sodassakin miehet pakotettiin poteroon sillä aikaa kun naiset lomaili tai heilasteli Saksalaisten kanssa. Nytkin naisilla on enemmän valtaa mitä Suomessa ja täydet ihmisoikeudet olla oma itsensä. Miehillä tätä oikeutta ei ole koska valtio pakottaa miehet sotilaan/orjatyöläisen rooliin nuorena ja evää miehiltä oikeuden työskennellä tai opiskella.

Vierailija
20/79 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sullakin ongelmat 😄

Niin sullakin🤣 yhyy kun on vaikeaa olla Suomalainen nainen vaikka on maailman etuoikeutetuin ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi