Mikä puolue Suomessa ajaa miehiin kohdistuvan syrjinnän lopettamista
Tasa-arvoista asevelvollisuutta sekä asevelvollisuuden käynneille miehille kompensaatiota ansionmenetyksistä? Syöpäseulontoja? Vieraannuttamisen kieltämistä? Tähän mennessä jokainen puolue vasemmalta oikealle on näyttäytynyt vain naisten etuoikeuksien lisääjänä ja miesten syrjinnän kannattajalta.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Sinimustat!
Nyt kysyttiin oikeita puolueita. Ei puuhastelukerhoja.
Voi tätä trollia,tää se vaan jaksaa....
Vierailija kirjoitti:
Liberaalipuolue ehkä
Harmi kun Suomen lammaskansa äänestää nykyisiä puolueita jotka ajavat avointa syrjintää miehiä kohtaan ja myös talouden heikentämistä.
Itse asiassa: Vihreät ja Vasemmistoliitto. Lue vaikka puolueohjelmat. Ovat netissä.
Vieraannuttamisesta en kyllä ole varma, sillä mitä tarkalleen ottaen kiellettäisiin ja miten? Pahan puhuminen toisesta vanhemmasta? Itse ilmiötä en toki kiistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta miesten oikeuksien parantaminen on trollausta? Onko naistenkin oikeuksien ajaminen trollausta?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa: Vihreät ja Vasemmistoliitto. Lue vaikka puolueohjelmat. Ovat netissä.
Vieraannuttamisesta en kyllä ole varma, sillä mitä tarkalleen ottaen kiellettäisiin ja miten? Pahan puhuminen toisesta vanhemmasta? Itse ilmiötä en toki kiistä.
Missä olivat teot edellisessä hallituksessa jossa miesten asemaa heikennettiin entisestään?
Vierailija kirjoitti:
Nämä olivat viimeksi hallituksessa, mutta mitään ei tapahtunut.
Miehillä on iät ja ajat ollut ihan liikaakin valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta miesten oikeuksien parantaminen on trollausta? Onko naistenkin oikeuksien ajaminen trollausta?
Jåå, alla bör ha mera rättigheter och mindre skyldigheter. Finländare har inte ännu tillräckligt mycket rättigheter, tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olivat teot edellisessä hallituksessa jossa miesten asemaa heikennettiin entisestään?
Millä tavalla heikennettiin?
Vierailija kirjoitti:
Sinimustat!
Haista nat si vttu.
Miehiä ei syrjitä :D Lopeta ulina ja uhriutuminen. Abortoidaanko poikia? Onko kaikki pilkkaamassa kun poika syntyy? Huoritellaanko miesuhreja? Pidetäänkö kaikkea miehissä paskana? Uhkaileeko joku miehiä äänioikeuden viemisellä? Haluaako feministit poistaa pojat väestöstä kuten te heterot haluatte tehdä tytöille? Kenen sukunimiä suositaan vaikka se johtaa syrjintään ja tyttöjen abortteihin?
Lopeta vikinä. Miehillä on absoluuttinen valta, ottakaa vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinimustat!
Nyt kysyttiin oikeita puolueita. Ei puuhastelukerhoja.
Ime sinä neeGGerikikkelilutkuttaja ruskeeta ulostetta.
Osaatko selittää, miksi teillä rasisti-idiooteilla on aina noita seksuaalisia mielikuvia?
Siitä puhe, mistä puute?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuuluu syrjäytyneeseen 40%:iin miehistä, joita ei edes HUOLITA inttiin kun pää on niin rikki.
Työttömälle mammanpojulle ei edes tule mitään ansionmenetystä tai vuokrakuluja, vaikka kelpaisi inttiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on iät ja ajat ollut ihan liikaakin valtaa.
Oletko ihan tosissasi kun puhutaan Suomessa? Sodassakin miehet pakotettiin poteroon sillä aikaa kun naiset lomaili tai heilasteli Saksalaisten kanssa. Nytkin naisilla on enemmän valtaa mitä Suomessa ja täydet ihmisoikeudet olla oma itsensä. Miehillä tätä oikeutta ei ole koska valtio pakottaa miehet sotilaan/orjatyöläisen rooliin nuorena ja evää miehiltä oikeuden työskennellä tai opiskella.
Vierailija kirjoitti:
On sullakin ongelmat 😄
Niin sullakin🤣 yhyy kun on vaikeaa olla Suomalainen nainen vaikka on maailman etuoikeutetuin ihminen.
Perussuomalaisetkin pettivät miehet vaikka lupasivat olla äijjäpuolue.