Miksei saariston lapset oo pitkään aikaan päivittänyt?
Haluun lukea työelämästä ja lapsen eskarista ja siitä talonmyynnistä!
Kommentit (50)
Ja mieltäni järkytti mm. Arjen iloja ja ihmeitä: se lasten takkiesittely.
Minkälaisia ovat äidit, joille pienten lasten vaatteiden merkillä on väliä?? kuten Tyylilyyli, Saariston lapset, Anana, KPE ym. ym. Siis että merin pitää olla Gant, Burberry tai vastaava. Siis ihan pienillä lapsilla!
ostaako sitten ciraffia vai burberryä, onko kumpikaan sulta pois?En ymmärrä tätä päivittelyä asiasta, antakaa nyt ihmisten ostaa mitä lystäävät!
Olettehan varmasti nyt huomanneet että Tanjalla on varaa ostaa burrea muualtakin kuin hullareilta? Siis muistakaa käydä katsomassa kuvat kuinka he stailattuina ulkoilee syyssäässä, ettei mene ihan hukkaan. Toi tommykään ei oo sit mikään ihan halpa ;)
Voi luoja tuota emäntää, kui se jaksaa
Olettehan varmasti nyt huomanneet että Tanjalla on varaa ostaa burrea muualtakin kuin hullareilta? Siis muistakaa käydä katsomassa kuvat kuinka he stailattuina ulkoilee syyssäässä, ettei mene ihan hukkaan. Toi tommykään ei oo sit mikään ihan halpa ;)
Voi luoja tuota emäntää, kui se jaksaa
..on kyllä mielestäni se, että kuinka SINÄ jaksat???
Sen minä kyllä vielä ymmärrän, että joku jossain blogissa kirjoittaa OMISTA asioistaan, mutta sinä kirjoitat suurella kiihkolla MUIDEN asioista... Ja vieläpä jopa yhteiskunnallisesti niinkin tärkeistä aiheista kuin jonkun muun vaatteet.
*syvä huokaus*
Joku Gantia maahantuova yritys vai? Oli niin kys.tuotemerkillä kyllästetty tuo talo. Vai muuten vaan mainostavat?
aina niin kivan näköisiä, siis kauniisti puettuja ja kauniita muutenkin. Ainoa viesti josta itsellä vähän meni maku oli se uudehko hullareillashoppailusta kertova, ei jotenkin sopinut ko. blogin muuhun tyyliin.
pitää koko ajan olla sävy sävyyn sisarusten vaatteisiin sopivat asut. Siis niin että 3v:n kaulahuivin pitää sopia 7v:n lapasiin. Pitääkö koko ajan olla valmiina ryhmäkuviin?
Ostakoon kukin mitä tykkää, mutta en tajua sitä että jokainen vaatemerkki pitää kirjata blogiin suunnilleen kalsareita myöten.
ostaako sitten ciraffia vai burberryä, onko kumpikaan sulta pois?En ymmärrä tätä päivittelyä asiasta, antakaa nyt ihmisten ostaa mitä lystäävät!
Mutta suunnattomasti kiinnostaa, m i k s i joku ostaa todella pienelle lapselle todella kalliita merkkivaatteita. Miksi? "Laatu" on huono kriteeri, koska se ei pidä paikkaansa. Olen varma, että ainoa syy on se itse merkki, ja että itse tietää (+muut huomaavat), että vaatteet ovat tiettyä merkkiä.
Nyt oli muuten saariston ystävän blogissa tytöllä täsmälleen samanlaiset vaatteet päällä lauantaireinnoissa...
Kysytkö muiltakin, että miksi ostavat tiettyjä merkkejä?Sulleko ei siis riitä, että voi tykätä vaikka ulkonäöstä vaan pitää perustella jotenkin paremmin?huoh!
Tosi ärsyttävää, kun suosikkibloggaajan päivtyksiä joutuu odottamaan viikkokaupalla.
Mutta suunnattomasti kiinnostaa, m i k s i joku ostaa todella pienelle lapselle todella kalliita merkkivaatteita. Miksi? "Laatu" on huono kriteeri, koska se ei pidä paikkaansa. Olen varma, että ainoa syy on se itse merkki, ja että itse tietää (+muut huomaavat), että vaatteet ovat tiettyä merkkiä.
Nyt oli muuten saariston ystävän blogissa tytöllä täsmälleen samanlaiset vaatteet päällä lauantaireinnoissa...
mutta entäs se talonmyynti?!
Ja open töiden aloitus kiinnostaa myös. Ja esikoisen eskarin aloitus.
mielenkiitoiseksi...
Mistä joku päätteli, että ne olis eronnut?
Ja mikä tyylitaju?
Siis ne gantin paidat ja valkoinen sohva?
Sitäkö se on??
Asuntoilmoituksessa oi molempien puh.nrot, jos se nyt mitää kertoo.
ne niiden 'varakkaan' elämän rahat ja ne realisoi omaisuuttaan?
Tai sitten ne muuttaa vielä hienomopaan lukaaliin ja ostaa ainakin sata uutta gantin paitaa!
Ananalla paljon parempi maku lastenvaatteiden suhteen.
eronnu!
Mies on rakennuttaja niin eiköhän ne vaan tee voittoo noilla taloilla. Sitähän varten blogikin osaksi on. Firman ja talon markkinointia hönöt!
Kyllä kohta olisi jo aika esitellä ensi talveksi ostetut toppapuvut lapsille!
Kyllä kohta olisi jo aika esitellä ensi talveksi ostetut toppapuvut lapsille!
kuin sinulla ns. kavereita.
Otahan iltalääkkeesi!