Miksei saariston lapset oo pitkään aikaan päivittänyt?
Haluun lukea työelämästä ja lapsen eskarista ja siitä talonmyynnistä!
Kommentit (50)
Pidän kovasti tuosta blogista, olen seurannut jo pidemmän aikaa.
Mutta tähän blogiin liittyen myös - onko muilla pistänyt silmään se, että niin vähän kuvataan / kerrotaan siitä pojasta - 80% bloggauksista koskee vain niitä kahta tyttöä!
ja luulen, että palkkatyö, valokuvaustoiminimi töineen ja lasten harrastuskuljetukset vievät kaiken ajan. Niinkuin sen tavallisen arjen pyörityksen päälle. Kun kaikki lapset harrastavat, kuljettamista riittää.
Mutta mikä talon myyminen? Mennyt ihan sivu suun, vaikka uuden päivityksen tultua sen käynkin heti lukemassa.
Opettajan työ ja kolmen lapsen äitiys toki vievät aikaa ja energiaa, mutta jos on blogistiksi ryhtynyt, pitäisi yrittää pitää "asiakkaat" tyytyväisinä... Ja on vielä tyylitajustaan ja varakkuudestaan johtuen niin suosittu ja tykätty!
Talossa pidettiin esittelyjä vielä pari viikkoa sitten. Myynti-ilmoitus löytyi siis ihan nimellä netistä. Ihmettelin suuresti, miksi oli myynnissä, koska vasta muutama vuosi sittenhän sen itse suunnittelivat ja rakensivat (ja maksoivat maltaita...)! Ja aina kehuu naapureitaan. Ja isoin aloitti juuri eskarin, eli eivät varmaan kauas sitten muuttais. Tai ainakaan kesken eskarivuoden?
Tylsää, kun aina vaan samat jumppakuvat.
Lopettaisi bloggaamisen, kun kerran ei enää kiinnostusta siihen riitä.
Täällä elämäntyylisi fanit odottavat malttamattomina!
Myös Tyylisuuntauksissa on uusia ulkoilukuvia, joissa nöpö ulkoilee syyssäässä (tosi kauniissa) liehumekossa, takissa ja saappaissa.
Ihmettelen. Kuvienko takia sellaiset vaatteet laitetaan päälle? Vai senkö takia, että lapsi tse haluaa?? Meillä ei ainkaan piha/metsäulkoilulle pueta "hienoja" vaatteita, vaikka lapsi itse haluaisi.
Samoin on ihmetyttänyt samassa blogissa se, että "potsu ei milloinkan suostunut laittamaan päälleen pitkähihaista paitaa..." tjs. Eikö se ole vanhemmat tehtävä sanoa, mitä pienen lapsne päälle laitetaan?!
pyydetään sisustuskuvia. No siellähän ne on asuntoilmoituksessa!
paljasti todellisen karvansa...
Ei ehkä oo mitään naurettavampaa, kuin mennä hullareille ostamaan "halpoja" (Hullareilla mikään ei oikeesti halpaa) lasten Burberry-paitoja.
Myös Tyylisuuntauksissa on uusia ulkoilukuvia, joissa nöpö ulkoilee syyssäässä (tosi kauniissa) liehumekossa, takissa ja saappaissa.
Ihmettelen. Kuvienko takia sellaiset vaatteet laitetaan päälle? Vai senkö takia, että lapsi tse haluaa?? Meillä ei ainkaan piha/metsäulkoilulle pueta "hienoja" vaatteita, vaikka lapsi itse haluaisi.
Samoin on ihmetyttänyt samassa blogissa se, että "potsu ei milloinkan suostunut laittamaan päälleen pitkähihaista paitaa..." tjs. Eikö se ole vanhemmat tehtävä sanoa, mitä pienen lapsne päälle laitetaan?!
Huomasin saman yhtäläisyyden. J muuten suunnittelee eläkepäiviä "Pretagneen", ihanaa! :)
"Burret" hulliksilta = melko noloa 3-vuotias "ulkoilureissulla" Tommy Hilfigerin neulemekossa ja s i i n ä kaulaliinassa = äidin pieni edustustyttö ja valokuvamalli. voi voi. Kokoomusta äänestävät. Tosin se ei ollut mikään uutinen.
Siis että ulkoiluun puetaan päälle hienot vaatteet. No ok jos lapsi vaan kävelee nätisti rinnalla, mutta meillä ainakin ne on välillä rähmällään tiellä, pusikoissa, kurassa, hiekassa jne. Ei ensimmäisenä tulisi mieleen laittaa kaunista neulemekkoa, mikä todennäköisesti olisi hajalla sen tartuttua kiinni oksaan tms.
Ihania kuvia ja kauniilla seudulla asuvat.
onkin ihan tavallinen persaukinen joka hamstraa kakkosluokan rättejä hulluilta.
pettynyt lukija
kohta täällä on Tanjan tosiystävä syöttämässä teille iltalääkkeitä;-)
Se jos mikä on noloa.
Se että loppupeleissä ei olekaan varaa ostaa burrea normaalihinnalla ei ole lainkaan noloa.
Jarnako se siellä taas katkeruuttaan purkaa. Onko Helsinkiläisessä vuokratalossa asuminen sitten jotenkin auvoisempaa? " ei se rättein määrä, vaan se laatu. " Tyylistä nyt puhumattakaan, Tanjalla sitä on selkärangasta lähtien. Otahan oppia!
En siihen että ostaa burberrypaitoja hulluilta päiviltä vaan tuo postaus antoi ihan erilaisen kuvan kuin olin hänestä saanut. Olisi vaan aiheet pysyneet niissä kauniissa kuvissa.
Eli jäit itse ilman niitä paitoja. ;-)
Kukas se Tanjan kavereista täällä Tanjaa puolestelee niin ärhäkkäänä? Ei niitä montaa ole jotka noin loukkaantuvat burberrypaitojen arvotelemisesta.
Siis mitä?