Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mulla on alilämpöä ja onko vaarallista?

Vierailija
19.08.2011 |

Eli ollaan oltu tää viikko kipee (nuhakuumetta yms)koko perhe ja muhun tuntu toissapäivänä iskevän tauti. Päässä jomottaa, yskittää, kurkku kipee, nenä valuu,kuumeinen olo ym oireet, PAITSI ei kuumetta. Mittasin lämmön ja mittari näytti kaksi kertaa peräkkäin 34.3. Mittari ei ole rikki.

Mistä voisi johtua ja kuinka alas voi ruumiin lämpö laskea ilman että se on vaarallista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas googlesta, mitä on alilämpö. Sellaista termiä ei ole olemassakaan kuin alilämpö. Hypotermia on sitten erikseen ja siinä ruumiinlämpö laskee esim. kylmässä vedessä oleilun takia ja se on vaarallista.

Vierailija
2/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän laskee lämpötilaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon pinta on viileämpi. Mittaa pyllystä kun noin kauheasti huolettaa.

Vierailija
4/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein alilämpöä eli jotain 35 astetta. Lääkärin mukaan se on normaalia viirus taudissa.

Vierailija
5/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas googlesta, mitä on alilämpö. Sellaista termiä ei ole olemassakaan kuin alilämpö. Hypotermia on sitten erikseen ja siinä ruumiinlämpö laskee esim. kylmässä vedessä oleilun takia ja se on vaarallista.

Mullakin on aina lämpö alhaalla flunssassa. Lääkäri sitten sanoi, että se on ihan sama kuin kuume ja olo voi olla jopa huonompi kuin kuumeessa. "Virallisesti" tuota alilämpöä ei siis ole, mutta kyllä se on todella tavallista.

Lääkäri siis itse mittasi ja totesi sitten lämmön olevan oikeasti alhaalla.

Vierailija
6/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digimittarit näyttävät alakanttiin.

Tai mittaa kauemmin.

Vierailija
7/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mikä ihmisillä tänään oikeen mättää kun pelkkää veettuilua jokaisessa aloituksessa. Onx porukka palannu loman jälkeen duuniin ja se syö nyt. Sit pitää purkaa oma ketutus täällä muihin.

En mittaa peräaukosta mitään.

En ole syönyt särkylääkettä (aamulla join finrexin, kohta otan toisen kupillisen)

Kiitos asiallisista vastauksista

-kipeä ap.

Vierailija
8/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digimittarit näyttävät alakanttiin. Tai mittaa kauemmin.

Ai se on siitä kiinni ettei osaa mitata? Minulla on joka kerta kun olen kipeä "alilämpöä" (jotaeisiisoleolemassa) ja taatusti olen mitannut parillakin mittarilla ja samoja lukemia saanut. Idiootit väittävät ettei ole mitään alilämpöä, siis nämä oppikirjoihin perustavat lääkärit. Hitto että ärsyttää joka kerta kun olo on aivan kaamea, kuunnella tota mantraa.

Vierailija
9/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on ruumiinlämpö jos on kipeä. Jos kurkku on kipeä, päätä särkee ja on nuha, niin silloin on flunssa ja siihen otetaan flunssalääkettä. Buranaa ja Panadolia naamariin, ne helpottaa. Ei siinä kuumemittareita tarvita!

Vierailija
10/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt hyvä ap tiedät, että finrexin on myös särkylääkettä, vain nestemäisessä muodossa. Se on sama, kuin olisit ottanut disperiniä.

Vierailija
11/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt hyvä ap tiedät, että finrexin on myös särkylääkettä, vain nestemäisessä muodossa. Se on sama, kuin olisit ottanut disperiniä.

pointti olikin se että join sen heti aamulla, kuumeen mittasin iltapäivällä joten tuskin on vaikuttanut.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme