Nolo juttu,en uskalla kertoa kenellekään paitsi teille rakkaat av mammat!
Menin suihkuun,päätin sit alkaa tyydyttämään itseäni,sain voimakkaan orgasmin ja kun laukesin mulla lensi paskat samalla,oli vatsa vähä löysällä nähtävästi,mutta ku ei paskattanut aikaisemmin,jep kyll' kuule oli noloa kerätä omat paskansa kylpyammeesta :D
Kommentit (12)
ei sun nyt olisi tarvinnut avautua tästä meillekään...
tunsit tarvetta kertoa tämän edes meille??
Mä voin kertoa teille mun nolon tarinani, joka päättyi nauruun:
tilasin netistä ilmaisia Tena-näytteitä, koska kärsin jonkin verran inkontinenssista, Lupasivat lähettää huomaamattomasti.
Mies oli kotona kun posti tuli. Kun tulin kotiin, mies kertoi, että mua odottaa pehmeä paketti ja tivasi, että mitä olen mennyt ostamaan. Sanoin, että tilasin netistä ilmaisia näytteitä, mutta älä koske siihen kuoreen. Mies ei uskonut, vaan repi kuoren auki, tuli näyttämään mulle sisältöä ja kysyi epäuskoisena: "onko nää jotain kauneustuotteita?" :D
tunsit tarvetta kertoa tämän edes meille??
Helppohan se amme on suihkuttaa puhtaaksi verruna vaikka siihen, että olisit ne paskat sänkyyn töräyttänyt!
ja kuule kerroin tämän oikein teidän kiusaksi :D
Ap
ostin laxoberonia. Otin 4pilleriä illalla. Tuli ensin kakkoja mutta kun tulin töistä isoin kakka tuli housuun. Se valui pitkin puntteja ja tuntui ikävältä kävellä kakka punteissa kun ajatteli että jos ne tule vielä ulos nilkoista. koton aheitin kaikkia alavaatteet roskiin. J amenin tietysti suihkuun.
Päätä nyt, tuliko ne paskat yllätyksenä vai menitkö ammeeseen juuri siksi, että tiesit sen tulevan?
Mä voin kertoa teille mun nolon tarinani, joka päättyi nauruun: tilasin netistä ilmaisia Tena-näytteitä, koska kärsin jonkin verran inkontinenssista, Lupasivat lähettää huomaamattomasti. Mies oli kotona kun posti tuli. Kun tulin kotiin, mies kertoi, että mua odottaa pehmeä paketti ja tivasi, että mitä olen mennyt ostamaan. Sanoin, että tilasin netistä ilmaisia näytteitä, mutta älä koske siihen kuoreen. Mies ei uskonut, vaan repi kuoren auki, tuli näyttämään mulle sisältöä ja kysyi epäuskoisena: "onko nää jotain kauneustuotteita?" :D
kannattaa jättää suuseksi vähemmälle...