Polarn O. Pyretin asiakaspalvelu
Minkälaisia kokemuksia muilla av-mammoilla on Kampin myymälän asiakaspalvelusta? Itse olen kohdannut nokkapystyssä asennetta, paitsi yhdeltä myyjältä.Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai onko tämä osunut vain omalle kohdalle?
Kommentit (6)
vain hyvää/erinomaista palvelua Kampissa.
nykyään Sellossa ja palvelu sielläkin hyvää.
Tokana tulee Jumbon Flamingon myymälä. Kamppia vältän kuin ruttoa, myyjät ovat nokkapystyssä kulkevia mistään mitään tietämättömiä. Tosin Kamppi on tunnettu palvelutasostaan muutenkin, Dpamin myymälän hlökunta on aivan samanlaista.
Itse olen saanut pääasiassa hyvää palvelua, asioinut avaamisesta asti! Vaikka kiire onkin selvästi lisäänytynt. Joskus ei saa niin perusteellista palvelua kun myyjillä 10 muutakin asiakasta.. mut eihä sitä aina tarviikkaan... en ole huomannu mitään nokka pystyssä asennetta keltään, ei oo sattunu kohdalle ainakaan.
Siis varsinkin ne 2 vaaleeta myyjää ketkä on ollu Kampissa varmaan alusta asti, ihan parhaita ja aina avuliaita ja niitten tietoon ja mieli piteisiin luotan, suosittelen!. No paitsi toista niistä sitä pitkätukkaista somistajaa ei ole tosin enää näkynyt:( Onneksi lyhyttukkainen on vielä. Näillä taatusti joka kerta asenne kohdillaan. Sellossa asioin kampin lisäksi sielläkin ei valitettavaa!
Niin ja kampissa oli aiemmin myös se ruskeatukkainen aina hymyileväinen iloinen tyttö joka myös somisti, sitäkään ei kyllä enää ole näkynyt mutta siis sitä että siihen aikaan kyllä oli mukava asioida
hyvää palvelua kaikissa ketjun liikkeissä olen saanut!