ELOLINTUSET TORSTAINA
Päätinpä aloittaa kun ei muitakaan näy. Tässä oottelen lämmintä uunia et pääsisin nisun leivontaan, mut justiin laitoin tulet uuniin joten meneehän siinä.
Minä luotan niin luontoäitiin et en välitä ovistesteistä. Oon seurannu
ahkeraan mites vuoto muuttuu kierron aikana ja senhän kyllä huomaa
millon on puoliväli. Itellä vähän liianki hyvin on plussat tullu, usein
eka yrityksestä. Ensimmäisen lapsen jälkeen ehin jo ajatella et ei varmaan saatu ku tämä yks.
Ja luontoäitiin luotin ku viimeistä aloin oottaan, uskokaa tai älkää, maltoin ootella ilman raskaustestiä. Kyllä se varma pönttöhali sieltä
aina tulee ja tuli viimeisimmän kans aivan tarpeeksi! Vähän hirvittää jo ajatella sitä vaikka kuin olis onnellinen. Sit on kyllä parasta olla
lasten terveenä ja miehen polvillaan kyselemässä miten vois auttaa.
Kyllä se mies heti mattojen puistelun kieltää mutta kun minä sanon
et kuopuksen pyllyn pesu on yhtä rankkaa niin siitä ei tule kauppoja,
kumma kyllä!
Voi että kun tulee taas se koirakuume kun kaikilla tuntuu olevan
eläimiä. Halutti jo viime kesänä mut oli isännällä autotalliprojekti niin
ei sitä voinu ottaa. Ja keskeneräiset pihat ja kaikki. Jos sillä ois ens kesänä aikaa sitä koulutella kun minun vastuulle sitä ei voi ottaa.
Mut nyt puita lisää pesään et lämpöä riittää...
AURINKOISTA TORSTAITA ELOLINTUSILLE!!!!
Kommentit (13)
Tänään jouduin lopullisesti pakkamaan tavarani tuolta Heinäsirkoista ja päätin asettua tänne Elolintusten koloon! Toivottavasti paremmalla onnella tässä kuussa.
Pieni esittely olisi varmaan paikallaan: Minä olen 23-vuotias ja mies on 27-vuotias. Perheeseemme kuuluu myös Emilia-tyttö (synt. huhtikuussa/04). Asumme Tuusulassa. Toisesta lapsesta haaveillaan ja ainakaan vielä ei ole tärpännyt. Toivottavasti nyt puhaltaa suotuisat tuulet ja saisimme 4.hääpäivälahjaksi uuden vauvan.
Taidanpa nyt mennä lukemaan teidän aikaisempia pinoja, että pääsen kärryille minkälaista menoa Elolintusissa pidetään.
-Hanna
Minäkin liittyisin mielelläni teidän porukkaan mukaan. Eli pientä esittelyä jos itsestäni laitan, niin olen 24-vuotias ja mies täytti äskettäin 32-v. Perheemme vilinästä huolta pitää niin ikään hiljattain 2-vuotta täyttänyt esikoispoikamme ja majaa pidämme Pohjois-Karjalan kunnailla. :)
Toista pikkuista siis haaveillaan ja kuumeillaan, minä enemmän kuumeilen ja mies on mukana sillä " järkipohjaisella" tyylillä että " ei nyt hosuta ja hätiköidä, kyllä se sieltä tulee" . Ilman ehkäisyä ollaan oltu jo pidemmän aikaa mutta varsinaisesti vauva on ollut mielessä alku syksystä lähtien.
Pari kiertoa sitten jo luulin plussautuneeni, koska oireet ja tuntemukset olivat niin selviä mutta naisen mieli se vaan on ihmeellinen, täti tuli juuri niin täsmällisesti kuin vain voi tulla.
Toivotan nyt kaikille pikaisesti plussia että päästäisiin kasvattamaan yhdessä masua odotus-puolelle!
+++++säteitä toivoen, Anmari
Tari. Joo syyskuisissa 04 oon palstaillu ja palstailen vieläkin, välillä kirjoittaminen vain jää. Kivaa että on vanhoja tuttuja.
Tervetuloa kaikille uusille!
Lemmikeistä oli eilennä galluppi. Meillä ei oo mitään eläintä. Kovasti haaveillaan että keväällä saataisiin staffin pentu. Pentu on jo varattu. Nyt vaan toivotaan että syntyisi uros pentu. Poika meillä on ihan hulluna koiriin.
Mulla alkoi eilennä ihan kauhee flunssa. Kurkku on kipee yms. Ei yhtään kivaa.
Tässä kuumeisesti pohdin mitä lahjoja sitä keksis miehelle isänpäivä lahjaks. Poika ei vielä osaa mitään itse askarrella.
Tänään kp 10/28. Täälläkin pitäis yritys pikkuhiljaa aloitella. Mies vaan iltaisin on töiden jälkeen niin väsynyt että nukahtaa heti kun menee sänkyyn. Ja minä tietenkin sit suutun. No miehelläkin on niin kova vauvakuume että eiköhän tuo pysy hereillä kun sanon että nyt alkais olla otolliset päivät.
Nyt poitsun kanssa leikkimään.
Öttis
tuossa joku puhui et sais hääpäivä lahjan ku elolintunen tulis.
meil olis kans häälahja 1v tulee täyteen elokuun 20pv.
mites teil menee muuten horoskoopit? meillä mies ja minä ollaan vesimiehiä ja tytär skorppari...
muo jännittää et mitä gyne sanoo tänään ku menen siellä käymään. määrääkö lisä tutkimuksiin vai onko kaikki kunnos...
toivottavasti ei ole mitään vakavaa..
niin muuten tervetuloa uusille..
nyt vain hyvää syys päivän jatkoa..
Ehdimpäs minäkin käydä taas lukemassa kuulumiset ja pinoutumaan tälle päivälle ennen iltavuoroon menoa. Alkuviikon yö-vuoron jälkeen ei meinaa taaskaan vuorokausirytmi kääntyä sitten millään, aamulla nukuttaa parhaiten kun mies jo lähtee töihin.
Eilen kyseltiin kotieläimistä. Meillä ollaan molemmat miehen kanssa sen verran allergisia, ettei mitään järkeä lemmikkejä hankkia, joutuisi kuitenkin niistä luopumaan. Minulla kyllä lapsena oli oikea eläintarha (mm.hoitoheppa, koira, kani, pari hiirtä, kissa ja akvaario), mutta muutama vuosi sitten minulla todettiin astma, joten lemmikkihaaveet saivat jäädä silloin. Viime keväänä oli kyllä hirvittävä koirakuume, mies kyllä taisi tietää minuakin paremmin, että kuumeilu taisi olla lopulta ihan toista luokkaa ja täällähän sitä nyt ollaankin omaa pientä esikoisvauvaa kuumeilemasssa : D Ihan meinaa välillä itku tulla kun näkee odottavia äitejä, tai pieniä lapsukaisia, välillä " onnesta" ajattelee/toivoo itsekin olevansa kohta samassa tilassa, väilillä iskee ihan kauhea paniikki, ettei saakaan koskaan omia lapsia. Varasin kyllä ajan gynekologille, jotta saisin mielen rauhan ainakin siltä osalta. Aika sattui kyllä parhaimpaan ovisajankohtaan, mut ei kai sillä liene väliä...
Tulihan taas höpistyä kerrakseen ja työtkin kohta kutsuvat, joten toivottelen kaikille oikein mukavaa päivän jatkoa ja tietysti +++++säteitä+++++
Niin ja vielä horoskoopit, minä: rapu, mies: jousimies
Ja tietenkin vielä tervetuloa uusille elolintusesta haaveilijoille!
Kylläpas on jotenkin rauhallinen päivä. Tyttö leikkii rauhassa huoneessaan ja minä nautiskelen päiväkahvista teidän seurassa.
On ollut keskustelua lemmikeistä. Meidän perheeseen kuuluu pieni kissaneiti.
Tässä rupeaa ovis lähestymään pikkuhiljaa. Tilasin Aconin ovistestejä ja nyt menossa ensimmäinen tikuttelukierto. Tässäkohtaa tarvitsisin siskot teidän apuanne. Otin malttamattomana värslähdön oviksen metsästyksessä ja muutama testi on jo käytetty. Eihän niissä näy muuta kun se kontrolliviiva, jonka väri kummastuttaa kovasti. Viiva on tosi hailakan värinen! Kuuluuko sen olla sellainen vaiko ihan tummanpunainen??? Jos jollakulla on kokemuksia, niin kertokaa kiireesti kiltit!
Hirmuinen pyykkivuori odottaisi pesijää. samoin tiskitkin tuntuvat huutavan tiskialtaassa. Eihän ne sieltä kyllä mihinkään häviä, mutta kivempi olla ku hommat on tehty. Palailen ainakin taustailemaan kun seuraava hengähdystauko minulle suodaan.
Moikat
Ronyn, sähköpostiosoitteeni on phailinPOISTATÄMÄ@dnainternet.net´.
Ota toi poistatämä pois.
Täällä päivä on alkanut ihan työn merkeissä. Nyt on KP5 vasta menossa. Isänpäivälahjaksi miehelleni olisi sitten tarkoitus tarjota pientä pupuilua, kun silloin on todennäköisesti ovulaatio. Halpa ja hyvä isänpäivälahja!
kysyn samalla noston yhteydessä onko jollakin ollu munasarjoissa kystä?
mulla todettiin sellainen tänään gynellä ja muutenki ottivat testejä kiitettävät määrät.. jos ei niistä löydy mitään niin keväällä alkaa sit vasta varsinainen lapsettomuus hoito..... toivottavasti kaikki on ok....
mulla on ollu syöpä ja siks pääsin ennen vuoden täyttymistä kokeisiin...
onnea niille jotka ovat ovulaatio vaiheessa paljon+++++++++++++++
Kiva lukea teidän kaikkien kuulumisia... Paljon löytyy samankaltaisia ajatuksia teiltä, tuntuu niinkuin se kuuluis tähän kuumeiluun, enkä oliskaan lainkaan yksin tulossa " hulluksi" ! ;-)
Ensiksi kaikille uusille palstailijoille tervetuoa minunkin puolestani. Plussa tuulia kaikille toivottelen tasapuolisesti.
Oliko eilen jollakin puhetta siitä kateellisuudesta toisten raskauksista, vaikka ei muuten kadehdikkaan tai jotain sin päin...(huono muisti) Mä ainakin tunnustan olevani kade kaikille joille tärppää, vaikkei se mitään autakaan omalla kohdalla! Hassua, tietää kadehtivansa jotain sellaista minkä saattaa saada,kun aika on oikea... Hmm kaipa se on vaan kuumeilijan kohtalo tehdä kaikkea hölmöä raskautumisensa eteen?!
Lemmikeistä oli myös puhetta. Meillä on staffi vanhus pian 10-vuotias atte-uros! Kiltti ja mukava koira, mutta taitaa olla silti eka ja vika koira mein taloudessa?! Öttimötiäinen tais kirjoittaa staffi-pentu varauksesta? Keltäs ja mistä päin ootte varanneet? Täällä Porissa näitä staffeja on aikaslailla, kun on kasvattajiakin useita. Meillä oli ams.staffikin reilun pari vuotta kaverina attelle, mut pari yhteenottoa sitten riitti luopumaan " sijoitus nartusta" ;-( Ikävä juttu tuo luopuminen kokonaisuudessaan.
Sitten omaanapaa meillä poika ollut nyt taas korvatulehduksessa ja kovassa kuumeessa ;(( Äiskä ollut silti töissä ja isi hoitanut poikaa kotona... Hienoa kun isien työnantajakin ymmärtää,etten voi nyt olla pois töistä. Poika nyt 1v4kk joten pikkukakkonen ois enemmän kuin toivottu nyt meille =D!! Toivottavasti korvatulehdus nyt laantuu, kun on kaks ollut ihan peräkanaa!! Hiukka on petipuuhia haitannut tuo sairas lapsukainen, mut toivottavasti/uskoakseni parhaat päivät ovat meillä vasta edessä... Kp nyt muistaakseni 9/26!!
Huomenna mulla on vapaapäivä ja koitan käyttää sen tehokkaasti hyödykseni shoppailemalla ja kaveri vauvaa käydä katsomassa, joskos vaiks vauvakuume sais plussatuulen tarttumaan siltä mukaan...
Nyt pakko lopettaa Valtteri kaipaa liikkaa huomiotani
-Sanna-
Moikka!Tipahdin heinäsirkoista tänään.Mieli on aika maassa kun ei vieläkään vauvaa tulossa.Juuri tänään ystäväni ilmoitti olevansa raskaana ja ekasta kierrosta.Mietin vaan että mikä mussa on vikana. No joo mä oon 32 mies 28 ja meillä esikoinen4v vesseli.Asutaan Helsingissä.Tätä pikkukakkosta on nyt yritetty maaliskuusta asti täysillä ja tuloksena kohdun ulkopuolinen raskaus huhtikuussa.Sitä ennen keskenmeno 10/04.Alkaa tuntua siltä että pitäis käydä kunnon tutkimuksissa jo pikkuhiljaa.Taru kysyit onko ollut kystia kenelläkään.Kyllä on ollut monetkin kerrat muttei niille ole koskaan tarvinnut mitään tehdä.Ovat itsekseen puhjenneet.Onnea kaikille yritykseen tasapuolisesti!!!
Serkun synttäreiltä kotiuduttu ja poistu just laitettu nukkumaan. Ja nyt omaa aikaa jota täällä koneella vietän :).
Taas synttäreillä alkoivat sukulaiset kysellä koska tulee toinen lapsi. En oo kenelläkkään sukulaisille kertonut että aloitetaan yritys. En vaan jaksa sitä että ne koko ajan kyselevät että joko oot raskaana yms. Ja jaksavat koko ajan toivoa tyttöä. Sukuun on viime aikoina vain syntynyt poikia.
S@nde. Ai teillä on staffi, ihanaa. Ollaan ihan hulluunnuttu niihin. Magicpower´s kennelistä (helsingistä) ollaan pentu alustavasti varattu. Astuttavat nartun joulukuussa. Ollaan niillä kasvattajilla käyty staffeihin tutustumassa. Asuvat tossa ihan meijän lähellä. Haluan koiran kanssa alkaa näyttelyissä käyntiä harrastamaan.
Horoskoopeista oli kyselyä: itse oon vesimies, mies on leijona ja poika on vaaka.
Nyt miehen kanssa telkkaria katsomaan.
++++++ säteitä kaikille++++++
Öttis
Esikoinen nukkuu ja istun (taas..) koneella. Kannattais kyllä välillä myös nukkua, kun lapsi nukkuu, sillä unet jää liian vähiin. Väsymyksestä johtuen alkaa ilmetä kaikenlaista hajamielisyyttä: eilen meni pyykkiin vahingossa _pikkuhousunsuoja_!! Olipas mukavan nukkaista koko pyykki ja nyt sitten ihmettelen, miten saisin nukan pois niistä (vieläpä mustista) vaatteista. Jee!! Tänään ruokakaupassa seisoin myös minuutin hedelmävaa' an edessä ennenkuin muistin, että sitä nappulaakin pitää painaa. Sellaista se kai on pienten lasten äideillä tuo väsymys.
Kotieläimiä ei ole tällä hetkellä, aiemmin meillä oli kaneja.
Kierrosta ei ole hajuakaan, mutta huomenna on tarkoitus varmuuden vuoksi testata (viikonloppuna juhlat tiedossa). Saapa nähdä, turhaa hötkyilyä ehkä.
Jälleen ollaan elävien kirjoissa. Olin tuossa 3pvä kovassa kuumeessa ja älyshän se täti tulla samalla koputtelemaan meille. Nyt siis kp3/28-30. Mut nyt eikun oviksia odottelemaan ja sitten sitä toivottua toivotumpaa plussaa!!