**Syyssäteet torstaina***
Näin ne viikot menevät nopeaan, että tänään on jo torstai.
Tänne ei mitään kummempaa, ensi viikolla on piinaviikot (nyt kp 19/28) joten sitten pientä jännää ja tädin karkotus -tanssia :) Jos vaikka tepsisi täälläkin.
Tylsän synkkä päivä ja sadetta luvassa huomisesta alkaen joka päivälle, tylsää.
Ihanaa illalla tulee Everwood niin se sitten kruunaa koko päivän.
Ihme muuten että saatte noita haamuja / plussia jo noin aikaisessa vaiheessa, tosin kivahan se on. Itse sain kaksi negaa joskus kp 30 ja 32 ja vasta kp 36/28 sain haamun...
Mukavaa torstaita!!
matleena
Kommentit (24)
Kerrankin ehdin ajoissa kirjottelemaan, yleensä vasta illalla aikaa. Nyt pikainen raportti ja sitten kylättelemään. Poika innostunut leikkimään parkkitalolla ja tässä hetki ainakin rauhallista aikaa kirjoitella.
Täälläkin on niin harmaan näköinen sää, ettei viitsisi varmaankaan yksin mennä ulos. Hyvä että meillä treffit, että tulee mentyä pihalle. Kyllä se aurinko vaan on niin piristävä juttu.
Aamulla tein sitten toisen testin ja ennenkun kontrolliviiva oli ees tullut näkyviin, niin raskaudesta kertova viiva jo näkyi! Ja nyt oli sitten ihan selkeä ja tumma, ei mikään hailea. Eli raskaana ollaan, ja täällä hymy on korvissa ollaan! Meinasin jo miehelle soitella töihin, mutta pitää " säästää" asia iltaan, ei ehkä saattaisi tulla töistä mitään. ;0)
Toivottavasti kaikki muutakin haamuilijat saavat kunnon viivat ja kaikille teille kanssasisarille toivon samaa! Ei kun yritystä oviksen aikana vaan kaikille!!!
Toivottavasti ei häiritse ketään kun täällä pyörin, jotenkin en osaa siirtyä tuonne odotuspuolelle kun tänne olen niin " kotiutunut" .
Mukavaa päivää ja tulen taas myöhemmin kurkkaamaan, mitä teille kuuluu!
Ihan ensiksi [b]Kidelmalle suurensuuret onnittelut!!![/b] Nyt varmaan sitten saan sinutkin lisätä " virallisesti" plussanneiden listalle!!! :) LA:n jos vielät ilmoittelet.. Ja toivotaan, että kaikki muutkin haamun saaneet saavat lähipäivinä yhtä selkeät viivat myöskin!! Onnellista Odotusta!!
Omasta navasta ei tässä sitten ollutkaan mitään uutta. Kp7 menossa ja tätikin näytti jo *koputtaa puuta* häipyneen, joten mikäs sen mukavampaa. :)
Jahans, lapset ottaa tuolla yhteen... joten mentävä on.. Palataan taas astialle! Paaaaaaaaaljon plussasäteitä kaikille tarpeessa oleville!! :)
Onnea paljon Kidelmalle!
Omaa napaa: Täti rysäytti oikein koko koneiston voimalla tänne, joten toivo heinävauvasta on mennyt. Nyt sitten vaan hirvittävällä ryminällä harjoittelemaan elovauvan tekemistä. Olisihan se kiva saada 4. hääpäivälahjaksi vauva. Tämä tädin vierailu saattaa kyllä tehdä ihan hyvääkin. Esikoinen sai alkunsa ensimmäisestä kierrosta, joten nyt on meidän vuoro selkeästi odottaa seuraavaa vauvaa.
Tänään pääsee taas käpertymään sohvalle Everwoodin ääreen! Nythän voisi hieman samalla hemmotella itseään ja ottaa lasillisen punaviiniä, kun siihen nyt kerta on mahdollisuus.
Onneksi syyssäteiden pinossa voi vielä kuitenkin jatkaa!
-Hanna ja hieman positiivisempi mieli-
[color=red]Kidelmalle paljon onnea kunnon plussasta! *halaa* Mikäs kp sinulla nyt onkaan menossa? Meinaan milloinkahan voisi odottaa vahvempaa plussaa noin suurinpiirtein?[/color]
[color=fuchsia]Täällä hullu testailija taas ilmottautuu...*häpeää* Kun tuli niitä testejä etukäteen niin paljon tilattua, niin pitäähän ne nyt kuluttaa pois (selittelee...) Tänään tein sen Unistepin testin, joka ei ole niin herkkä kuin Acon (pitäisi näyttää vasta kuukautisten poisjäännin jälkeen tulosta) enkä tehnyt sitä edes aamupissasta, niin kyllä siihenkin piirtyi se hyvin haalea viiva. Nuo tavalliset testithän eivät voi näyttää enää mitään kiinnittymisyrityksiä ts. kemiallisia raskauksia? Eiväthän? Joten ehkä minun on vähitellen alettava uskomaan tuo asia...kai...[/color]
[color=orange]Matleena: Samaa minäkin olen ihmetellyt, siis, että näkyy jo nyt. Kun aiemmissa raskauksissa olen saanut haamun näkyville vasta kp 28 tai 29. Nuo Aconithan lupaavatkin, että voivat näyttää muutamia päiviä ennen kuukautisten alkua, mutta tuo Unistep vastaa Apteekin testejä/Predictoreja herkkyydeltään, niin se oli kyllä yllätys, että näkyi jo nyt kp 25/26(28)[/color]
[color=purple]Joka tapauksessa yritän pitää pääni vielä kylmänä, koska aina välillä tulee niitä menkkamaisia oloja.
Tästä tuli nyt tosi omanapainen juttu, mutta palailen illemmalla kommentoimaan muita juttuja, ja toivotaan tälle päivälle lisää plussasadetta++++++++++++++++++++++++++++++[/color]
[color=red]VOI P.A.S.H.A!!!!!!!!!! Mitä tää taas on?!? Se täti yrittää väkisin tulla meille ja määhän sitä kielsin ja vielä viikkoa aiemmin kuin pitäis.
Pienen pientä vuotoa ja vatsaa kouristelee siihen malliin, että kyllä taas meni harakoille tämäkin kierto. Mua masentaa ihan SIMONA!!! Ja itkettää...
Onnittelut plussaneille (oliko se Kidelma, joka oli saanut plussan?!?) En jaksa nyt muistaa, mutta ONNEA silti hirmu paljon!!!
Nyt ei irtoo muuta... Käperryn koulun pulpetin alle...
-Taelsa-[/color]
Saa nähdä rupeeko satamaan vettä, ainakin sen näköistä on.
[color=orange]Kiva kun pojalle ei taas meinaa ruoka maistua.
Koko ajan kinuu vaan keksejä.
Yritin sanoa sille että ruoka syödään ensiksi ja sitten vasta keksi.
Mutta koita nyt tommoiselle 1v4kk sanoa jotakin, kun ei se kumminkaan ymmärrä. =)
Hitsi kun ei keksi mitä tekis...
Oon koittanut miettiä mutta ei tuu mitään päähän.
Siivottavaa täällä kyllä olis, mut ei se jaksa kiinnostaa.
[color=red]Onneksi on tämä palsta minne voi kirjoitella, ja paras palsta onkin.
Sorry kun jaksan marista.... heh...
Ajattelin laittaa pienen gallupin pystyyn.
[color=black]Mikä on sinun paras vinkkisi koko wc:n puhdistukseen?
[color=orange]Tuli vaan mieleen tommoinen aihe, koska meillä olisi edessä koko wc:puhdistus.
Eli meillä on yhdistetty kylpyhuone ja wc.
Kiitoksia jo etukäteen, toivonmukaan vinkkinne auttavat. =)
Juups en ole ehtinyt pitkään aikaan koneelle mut lupaan stempata ja ehtiä useemmin...ellen sitten siirry tuonne vauvapuolelle kun tänään sitten päätin tehdä testin ja haamuhan sieltä tuli. Menkat myöhässä kylläkin vasta 5 päivää. Oli sellanen tunne et ihan pakko tehdä ja miehen kans molemmat nähtiin se toinen viiva haaleana. odottelen pari päivää ja testaan uudestaan. Kyllä jännittää!!! Ihanaa jos näin äkkiä ois tärpännyt :D En kyllä liikojakaan odottele ettei sitten pety ihan hitosti..
Tuossa puol tuntia sitten heräsin ja suoraan vessaan. Isukki heräs pojun kans aikasemmin aamulla. Kahvi on tippumassa..tuoksuupa hyvälle! Pitäis alkaa imuroimaan kunhan poju herää torkuilta.
Mut mä meen nyt aamukahveelle :D
Emilia
Onnea memmuli24! Kyllähän tuo varmaan sitä jo on kun menkatkin on niin paljon myöhässä. Eikä vääriä plussia kuulemma ole:)
Taelsa: No voi höh! Mikähän sitä tätiä oikein riepoo, kun etuajassa tulee kylään, ja vielä kutsumatta! Ensi kiertoon paremmalla onnella *rutistus'
Yoginos: Voithan tulla meille kylään;) Jos ei kerran ole mitään tekemistä. Täällä mekin tytön kanssa päivät pitkät kotona haahuillaan...
Yhdessähän sitä voi vaikka parantaa maailmaa kahvikupin ääressä tai sitten hiekkalaatikolla;)
Tuohon wc:n puhdistus galluppiin en tiedä varmaan " oikeaa" vastausta. Kylppärin siivoan aina ihan vain suihkuttelemalla niitä aineita ympäri seiniä ja sitten hankaan jollain sienellä ja lopulta vain huuhtelen suihkulla puhtaaksi. Ja pyttyyn ne omat aineet jne...
Heh, en siis todellakaan ole millään siivousalalla niinkuin varmaan edellisestä selvisi;)
Kuitenkin, harmaasta päivästä huolimatta toivottelen hieman parempaa päivänjatkoa!
juuh eli kp 43/? ja eilen pari tippaa verta tuli ja siihen loppu..tänään sit päätin testailla aconilla ja näytti haalean haaleaa viivaa..onneksi sisko tuli kylään ja käskin senkin kattoa sitä, etten vaan kuvittele sitä haalean haaleaa viivaa..ja kyllä sekin näki sen..nyt vaan pitäis malttaa oottaa pari päivää ja uudestaan testailla...vähä jänskättää...voi hitsi...toivottavasti viiva vahvistuu sitten...millähän sitä malttaa oottaa sit muutamia päiviä...
muillekkin paljon plussasäteitä :)
nyt pakko vähä lähteä koiran kaa lenkille et saa muuta ajateltavaa :)
Onpas taas plussia tullut, ihanaa :)))
[color=CD00CD]Onnittelut kaikille ja ihanaa odotusaikaa :))[/color]
Kohta alkaa olla niin monta plussannutta syyssädettä että saatasiko tuonne odotuspuolelle kohta puoliin omaa pinoa...? Tosin tälläkin puolella tulee käytyä joka päivä ja monta kertaa.
Pahoittelut tädin yllättämille :(( Tsempillä vaan seuraavaan kiertoon!
nellariina rv5+0 *täysin tympääntyneenä töihinsä*
Taas näyttää haamuja pukkaavan tähän porukkaan, ONNEA Memmuli ja Tuulia!!!!!!!! EIköhän ne teilläkin siitä vahvistu, ne viivat!! bdbddbdbbd Varsinaiset plussatuulet kyllä puhaltanut viime päivinä! Hienoa! :)
Listaemo *yrittää pysyä ajantasalla*
Kylppäri/wc-Galluppiin en edes yritä vastailla, koska olen noissa niin surkea, etten kyllä ala toisia neuvomaan.... ;P
Taelsalle voimahalit, toivotaan vielä ettei se ole sitä miltä vaikuttaa, toivoa on niin kauan kun se on mennyttä. *peukut vielä pystyssä* Mutta jos se nyt onkin sitten täti itse, niin IIIIISO hali ja pari levyä suklaata lähtee pikapostina!
Jaja muuten, sinäkin olet Mlistä -en muistanutkaan, kun esittelyssä lukee muistaakseni Keski-suomi?!! Enivei, sitä piti kysyä, että mistä päin.. Mulla isosisko asuu siellä ja muitakin tuttuja :)
Jotain minulla vielä oli mielessä.. mutta kun ei muista niin ei muista. :/
Joten mukavaa päivänjatkoa kaikille ja edelleen sitä plussaonnea! :)
Onnea superhyper paljon Memmulille ja Tuulialle!!!! Upeaa että meitä plussanneita on tullut yhtenä ryppäänä näin paljon. Lisää toivotaan sankoin joukoin.... :0)
Kiitos kaikille taas onnitteluista! Täällä edelleen vähän pöllähtänyt olotila jatkuu... =)
Jedelede - laskeskelen sen la tässä piankoin ja laitan sinne esittäytymisosioon.
Hannako - " rutistus" täältä sinulle! Ikävä että se täti ei malttanut pysyä poissa... Onnea seuraavaan yritykseen, meilläkin tärppäs kolmannesta luomukierrosta...
Jaja - onnea suuresti uudemman kerran plussasta! Itsellä taitaa olla nyt kp 32/28 ja tosiaan selkeä plussa tuli... Maanantaina tuli vielä se hailea viiva...
Taelsa - " rutistus" ja uudella innolla seuraavaan kiertoon. Tiedän kyllä että tällä hetkellä se ei juuri piristä, mutta kohti uutta yritystä vaan! Osta jotain hyvää illaksi ja herkuttele... minulla se aina auttanut, ainakin vähän...
Yoginos - onneksi pääset kuitenkin jo ensi viikolla sinne labraan ja asiat alkavat toivottavasti pian selvitä...
G - minäkään en alkaisi kehua omalla siivoustaidollani, mutta näin oon tehnyt. Siivoan kylppärin aikalailla samalla tyylillä kun Jaja. Kastelen vedellä lattian, seinät ja ainetta niille. Lattian pesen harjalla kuuraamalla ja seinät jollain rätillä. Lavuaarin pesen harjalla ja rätillä ja wc-pönttöön oma aineet...
Nyt jos menis hetkeksi lepäämään, kun poikakin nukkuu vielä. Palaan myöhemmin taasen..... :0)
Ja oikein suuri hali Taelsalle. *rutistaa*
Täällä testifirmojen ylläpitäjä (hei vaan Jaja, toinen samanlainen ;)), joka vaihteeksi tänä aamuna testasi. Nyt Unistepillä ja vahvempi viiva tuli kun eilen. Ei kuitenkaan saman vahvuinen, mutta nyt kyllä taidan jo uskaltaa vähän tähän uskoa. :) Ja ainahan sitä voi miten vaan käydä, joten nyt elän uskoen, että raskaana olen! Jännittävää!! :) *naama punaisena*
Taidan siis uskaltautua laittamaan sen oletetun LA:n sinne meidän listan perään ja se olisi sitten muistaakseni 14.7. oys:n laskurin mukaan. *aivan ihmeissään*
Lähdenpä kahvittelemaan miehen kanssa. Hei, hei!
Voi kamala ku teitä plussanneita on ihan mahottomasti... Montakohan meitä tänne jää tämän kuun jälkeen... ;) Itse kyllä haluan pois täältä! (ei sillä, kivaa seuraa ootte, muta se nyytti ois jo enemmän ku tervetullut.) Onnea joka tapauksessa teille plussanneille!!! Tuleeko teille muille piinailijoille semmoinen olo kuin minulle, että ei tuossa plussajunassa ole enää tilaa itselle??? Mä ootan kauhulla kierron loppua... Tuo alkaa olla jo täynnä tuo juna, ellei joku lisää sinne vaunua perään. ;)
Omaa ).(... Kp siis 23/27-40(30)... Aina vaan jännittää enemmän... Tekis mieli testailla, vaikkei oireita olekaan... Ja vaikkei mitään vielä kyllä näkyiskään... On niin jotenki hölmö olo, kun mieski on niin vakuuttunu, että nyt on tärpänny... Kyllä me kuitenki taidetaan seitsemännestä taivaasta tipahtaa ilman laskuvarjoa. (En uskalla toivoa ja kuitenki toivon ja uskon...) Mutta viikon kun vielä jaksais odotella ja piinailla...
G: Sivoukseen oiva apu on ku laittaa miehen sen vessan siivoamaan. ;) Yleensä minä kyllä meillä sen vessan siivoan, mutta miehenkin olen siihen opettanut. Tapa on sama kuin muilla ja olen kyllä saanut siihen ihan koulutustakin.
Mutta nyt menen ruokaa laittamaan, mutta eiköhän vielä illemmalla tavata... Täällä käynnit näköjään lisääntyy piinaviikolla! ;) Plussia ja tsemppiä ja pupuilun iloa kaikille!
Onnea Tuulialle haamusta! Toivotaan, että se siitä vahvistuu.
Hippi-hiiri: Kyllä sinne junaan aina mahtuu. Jos ei saada ylimääräistä vaunua niin seisomapaikkoja ainakin riittää;)
Jedelede: Juu Mikkelistä ollaan, tuonne esittelylistaan laitoin vain jotain sinnepäin, ettei kaikki tutut tunnista;) Tänne voin kai paljastaa, että Laajalammella asutaan.
Tässäpä taas tärkeimmät. Toivottavasti kaikkien haamut vahvistuvat (oma mukaanlukien) ja saadaan lisää niitä plussia, että saadaan kohta odotuspuolellekin syyssäteiden pino:)
Joopa joo. Nyt tulee tuutin täydeltä omaa napaa.
Uskomatonta, että nyt kun vauvakuumeilu on syksyllä aloitettu, tulee myös tarjouksia kaikenlaiseen ¿urakehitykseen¿ (myös tuolla harrastuspuolella). Valitse tässä nyt sitten. Ihan tarpeeksi vaikeaa on joskus päättää, että ostaisiko suklaata vai hedelmäkarkkeja, niin entä sitten tällaiset koko elämään (tai ainakin lähivuosiin) vaikuttavat jutut?!?
Etukäteen jo ärsyttää, jos joskus tulevaisuudessa tuleekin mieleen, että teki huonon valinnan. Ja kyllähän asioilla on tapana järjestyä, mutta nyt tilanne on sellainen, ettei voi valita sekä vauvaa että kaikkia muita mahiksia. Ja kaikkein kamalinta olisi, jos jätän muut jutut taka-alalle ja sitten vauvaa ei tulekaan!!!
Hiiskatti. Tilanne olisi helpompi, jos olisi jo raskaana, tai jos ei olisikaan ehtinyt päättää yrittää raskautumista. Mutta kaikki siis tähän parin kuukauden sisään. Mies repii varmaan kalsarinsa, kun ryhdyn taas jossittelemaan tulevaisuudella. Ja onpa hienoa nyt ulospäin venkoilla asioiden kanssa, kun ei voi oikein sanoa, että näiden suunnitelmien ohella minulla on myös vauvakuume.
Ja sitten tämä helkutin öklötys jatkuu. Yöllä heräsin todella viiltävään kipuun alavatsassa, jota ei ole koskaan aikaisemmin ollut. Särkylääkettä en pystynyt ottamaan, koska liikahtaminen tuntui tosi huonolta vaihtoehdolta. Onkohan sielläkään kaikki kunnossa¿ Tänään jätin suosiolla koko aamupalan pois, jotta selviän aamun palaverista. Jos tämä alkaa olla tällaista joka kierron loppupuoliskolla, niin eipä ole kiva homma.
Päivää on kuitenkin pelastanut muiden haamut ja haamujen vahvistuminen, kiva kiva! Ja joku mietti, että onko siellä plussajunassa enää tilaa¿ Minä itse ajattelin asian niin päin, että nythän se plussatuuli vasta puhaltaa ja omakin raskautuminen on jo lähes varmaa =) Tietty ensin pitäisi ryhtyä sitä yrittämään, heh.
Gallupiin vastaukseksi, että meillä siivotaan kylppäriä ihan samalla tapaa kuin edellisillä vastaajilla. Ei siis mitään taikakonsteja.
Äh, tulisi jo viikonloppu. Tosi vaikea keskittyä töihin, kun olo on mitä on.
[color=darkred]olipa mukavia kuulumisia taas tänään, plussien ropinaa ei voida tässä kuussa estää!! :)
Eli[/color] [color=crimson][size=4]Onnea tämän päivän " haamuilijoille" Tuulia ja memmuli!![/size][/color]
[color=darkred]Ja onnea myös teille joiden haamut ovat jatkaneet vahvistumistaan! Ihanaa kerrassaan! ♥
yoginokselle kärsivällisyyttä labra-ajan odottelun kanssa! :)
G: vessaa siivoan suihkuttelemalla pesuainetta pullosta altaaseen jne. ja pyyhin sitten rätillä pois + pöntön erikseen. Lattia sitten joskus luutulla.. oon aika laiska siivoamaan ;)
hannalle voimia tädin kourissa kärvistelyyn! Pahoittelut!
Taelsa, toivottavasti se täti ei koko voimalla tule...! *toivookiinnittymisvuotoa*
hippi-hiirelle plussapeukutuksia!! bdbdbd
Pyry: onpas tosiaan kinkkinen tilanne.. Mutta rohkenen silti sen verran neuvomaan, että ota kaikista mahdollisista (työ yms.)tilaisuuksista onkeesi ja anna samalla luonnon tehdä tehtäväänsä. Siis kun sehän ei tosiaan ole niin sanottua, että lapsi ilmoittaa tulostaan hetimiten.. Ja kyllä asiat sitten järjestyvät, kun tarvis on. (taitaa olla laiha lohtu tällaiset neuvot ;) *virnistys* Itselleni on muuten kans tuttua tuo tunne, että pitää tehdä koko loppuelämään vaikuttavia päätöksiä ja miten se tuntuukin niin lopulliselta... Vaikka tosiasiassa varmaan esim. viiden vuoden päästä huomaan ettei se niin lopullista ollutkaan.. (no johan tulee sepustusta) Joka tapauksessa, tsemppausta pähkäilyihin Pyry ja toivottavasti huonovointisuus on jo ohitsemennyttä!
No nyt yritän keksiä jotain järkevämpää tekemistä kuin tietsikalla tai tv:n edessä istuskelun.
Moikka moi! Riika
[color=green]Ihanaa kun sai nukkua pitkään.
Herättiin pojun kanssa siinä kahdeksan aikoihin. =)
Yleensä poju herää jo ennen kukonlaulua.
[color=blue]Mä poden edelleenkin menkattomuutta, ja labra aika on vasta 8.11. Hitsi että tuntuu niin pitkälle tää odottaminen.
No jospa se tästä. Pitäis sit ruveta syömään terojakin, mutta enhän mä tiedä mun kierroista yhtään mitään enään.
En oo kyllä koskaan tullut edes laskeneeksikaan.
Miten osaan ne sitten aloittaa oikeeseen aikaan, vai aloitanko heti vaan kun saan siihen luvan???
Pojalla on ollut hauskaa koko aamun meidän koiran kanssa.
Koira seuraa sitä kuin hai laivaa, mutta tiedän kyllä syyn siihen.
Poika juoksee edellä KEKSI kädessä ja koira seuraa perässä.
[color=red] Ihania ja toivottuja plussa säteitä kaikille tarvitseville.