Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulisiko teille riita seuraavasta

Vierailija
17.08.2011 |

Neljä lasta hoidettavana kaikki alle 8 vuotiaita, nuorin 3kk. Olet väsynyt ja masentunut ja mies ilmoittaa että lähtee vapaaehtoiselle työreissulle melkein kuukaudeksi ulkomaille.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seon TYÖreissu, vapaaehtoinen tai ei, mutta kuitenkin työtä.

Vierailija
62/70 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden mittainen vapaaehtoinen työmatka olisi ehdottomasti sellainen asia, josta olisi hyvä keskustella ja sopia koko perheen kesken.

Sinänsä taloudellisesti varmaan hyvä juttu (päivärahat jne), mutta aika iso vastuu jää yhdelle huoltajalle. Pakko siinä tilanteessa olla isovanhempia tai muuta porukkaa tämän kotiinjäävän vanhemman apuna ja työmatkalle lähtevä tietää sen.

Ei kai tuollaisesta voi ainoastaan yksi ihminen päättää olettaen että se ei koskettaisi muuta perhettä ollenkaan? Huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vähän miten mies asian kotona esittäisi. Jos tuntuisi että on vain lähdössä pakoon niin vetäisin herneet nenään, mutta jos esim saisi tämän reissun takia parempia töitä tulevaisuudessa tms. niin kannustaisin lähtemään. Riippuu toki varmasti siitäkin kuinka äärirajoilla tuntisin itse olevani.

Vierailija
64/70 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on ihan kamalan vaikea kuvitella tuollaista tilannetta omalle kohdalleni, mutta...Asianlaita riippuisi aika paljon siitä miten sen esittää. Jos kyseessä olisi ilmoitusluontoinen "lähden muuten työkomennukselle kuukaudeksi" niin voisin hyvinkin polttaa päreeni jo siitä, ettei asiasta ole keskusteltu etukäteen. Jos sitten taas yhdessä pohdittaisiin, että tälläinen tilaisuus tuli, onko mahdollista toteuttaa ja miten kotona pärjätään, niin hyvin suurella todennäköisyydellä pääsisimme ratkaisuun ihan rauhanomaisin keinoin.

Vierailija
65/70 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei tulisi riitaa, koska ilmoittaisin kauniisti että EI, EI ole lähdössä!

Tosin mieheni myös ymmärtää, että ei edes leikillään lähtisi ehdottelemaan tuollaista :)

Jos joku aivan pakollinen reissu johonkin edes viikonlopun yli tulisi yrittäisi varmasti järjestää minulle apua...

Vierailija
66/70 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aikuinen, minä olen aikuinen ja meillä on molemmilla aikuisten oikeudet.

Ottaisin siivoojan siksi ajaksi ja onneksi tukiverkostoni on loistava, joten apua saisin kyllä jos alkaisi rasittamaan!

Miehellä voisi olla vaikka kivaa ja tulisi ikävöiden kotiin ja jaksaisi taas paremmin!

Vierailija
67/70 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa kuukausi vs. taloudellinen hyöty. Olisin työntämässä miehen ovesta reissuun, jos ei itse olisi lähdössä!

Vierailija
68/70 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa kuukausi vs. taloudellinen hyöty. Olisin työntämässä miehen ovesta reissuun, jos ei itse olisi lähdössä!

Vierailija
69/70 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pirunmoinen meteli nousis!!

Vierailija
70/70 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä ja masentuneena saattais tullakin sähinää, jos olisi vapaaehtoinen reissu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi