Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kuvan itsestäni kesämekossani ja olen aivan masentunut

Vierailija
07.08.2011 |

Lihava, kolmekymppinen, laiska ja itsekuriton ämmä...

Tekis mieli itkeä etten saa tätä ruhoa pienemmäksi. Näytän aivan kammottavalta. Silti, sekään ei saa minua motivoitumaan laihtumaan kovin pitkäjänteisesti. Kun on lihava, liikkuminenkin on tuskan takana. Haluaisin vain lähteä ovesta ja juosta loputtomiin.. todellisuudessa lähtö on ankeaa, kun tietää että juoksen noin 5min kunnes olen hikinen, väsynyt ja tuskainen. Loppumatka lenkistä kävellään...

Ei tällaista jaksa. Joku sanoo, että en ehkä tarpeeksi tahdo laihtua, joten siihen pyrkiminen on mahdotonta. En tiedä...

Mielestäni haluan kyllä laihtua, mutta en millään saa pidettyä rutiineja yllä. Minut on tuomittu olemaan ihravuori... entistä enemmän ryven itsesäälissä.

*huokaus* se oli sit tässä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahalliin? Vesijuoksulla voi kohotella kuntoa.

Vierailija
2/12 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva mekko pääläsi niin muutkin näkee että oletko sitten niin vatenmielisen näköinen kuin itse ajattelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvat näyttävät, miltä näytät ulkopuolisen silmin. Laita valokuva jääkaapin oveen ja hanki kortti kuntosalille. Kyllä se siitä!

Vierailija
4/12 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka laihtuvat ryhmässä paremmin? Yksinäiset juoksulenkit eivät ole kaikkien juttu. Olisiko sinun mahdollista päästä jonnekin ryhmään, jossa yhdessä liikkuisitte, kävisitte laihdutusta läpi, saisit vertaistukea ja ensi kesänä sinulla olisi ihana uusi kesämekko ja hoikka olemus sen sisällä? Tsemppiä! Ja halit päälle!

Vierailija
5/12 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin luonnossa. Kuvat ei ns . tee oikeutta.

Valokuvat näyttävät, miltä näytät ulkopuolisen silmin. Laita valokuva jääkaapin oveen ja hanki kortti kuntosalille. Kyllä se siitä!

Vierailija
6/12 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eritoten, miten paljon. liikunta tulee vasta kakkosena. siis siinä painonpudotuksessa.

Vierailija
7/12 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se eri asia kuin nähdä valokuva itsestään. Vaikka kuva olisi jääkaapin ovessa, tiedän ettei se muuttaisi mitään...

ap

Vierailija
8/12 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka paljon sä syöt jos olet aivan sairaalloisen lihava?

Vierailija
9/12 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen näyttää kuvissa yleensä erilaiselta kuin luonnossa. Kuvat ei ns . tee oikeutta.

Mutta olen ihan täysin päinvastaista mieltä; eli kuvissa ihmiset näyttävät paremmilta, kun pystyvät hetkeksi vaan pysähtymään siihen kuvaan. Yleensä ihmiset näyttää oikeassa elämässä paljon pahemmilta. Valitan.

Vierailija
10/12 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se eri asia kuin nähdä valokuva itsestään. Vaikka kuva olisi jääkaapin ovessa, tiedän ettei se muuttaisi mitään... ap

Jos se kuva tekee sinut ssurulliseksi lihavuudesta eikö se motivoi lihtumiseen?

Vierailija
11/12 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kolmekymppisen tuska, olettaisin. Itse alkuun mietin, että miksi kaikki muut näyttävät itseltään kuvissa, mutta minä olen niin levinnyt... Kunnes sisäistin karun totuuden.

Mitäs tässä. Ehkä jonain päivänä jaksan taas itsellenni jotain tehdä. Nyt rämmin arkeani eteenpäin nipin napin pää pinnalla (kolme alle kouluikäistä lasta, kosteusvaurioremontti, työn jatkuvuus epävarmaa...)

Vierailija
12/12 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään valokuvauksellinen. Siitähän se johtuu. Ja hoikka ystäväni näyttää usein paksulta kuvissa..

Ihminen näyttää kuvissa yleensä erilaiselta kuin luonnossa. Kuvat ei ns . tee oikeutta.

Mutta olen ihan täysin päinvastaista mieltä; eli kuvissa ihmiset näyttävät paremmilta, kun pystyvät hetkeksi vaan pysähtymään siihen kuvaan. Yleensä ihmiset näyttää oikeassa elämässä paljon pahemmilta. Valitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi