Kuinka paljon urheilette/liikutte viikossa?REHELLISESTI
Kommentit (56)
Vielä pari kuukautta sitte joka päivä juoksua/salia, nyt... En ole tainnut poistua talosta muutamaan päivään jos rehellisiä ollaan :/
Mun minimi on 1x viikko spinning 1x viikko pilates ja lisäksi teen yhden salitreenin, jos on aikaa niin lisään yhden salitreenin tä tanssitunnin. Hyötyliikuntaa tulee päivittäin sillä kävelen oikeastaan kaikkialle ja valitsen portaat hissin sijaan ja telmin lasten kanssa.
Olen tällä hetkellä kotiäitinä.
Vaihtelevasti.. Mutta yleensä käyn hölkkäämässä/juoksemassa 6-9 kilsaa 3-4 kertaa viikossa, pyöräilen 40-80 kilsan lenkkejä ainakin yhden viikossa, talvella sitten hiihtelen jos on lunta niin 10-30 kilsan lenkkejä. Joskus myös kävelen sauvoilla tai ilman. Lihaskuntoa pitäisi harjoittaa enemmän. Ei vaan oikein nappaa se.. Nuokin liikuntamäärät on vaan karkeita arvioita, koska joskus menee jopa viikko että ei kertakaikkiaan jaksa tehdä oikein mitään ja toisella viikolla taas saattaa tulla 150 kilsaa pyöräilyä ja 30 kilsaa muuta lenkkeilyä..
1h viikossa :D Ihan järkyttävän vähän siis. Tuohon päälle tulee kyllä paljon kävelyä ja pyöräilyä, että en pelkästään makaa, mutta tuota kunnon hikiliikuntaa vain noin vähän.
Tsemppaan sitten kun muutan takaisin Suomeen parin kuukauden päästä, nykyisellä kotipaikkakunnalla on vähän heikot liikuntamahikset eikä oikein ole motivaatiotakaan, kun lempilajeja ei ole tarjolla. Aikaahan aina olisi jos tosissaan haluaisi, mä en vaan haluu...
2-3krt/vko, 1-2 salikertaa ja 1 bodypump.
Joskus kiinnostus lopahtaa enkä käy ollenkaan liikkumassa. Pihahommat ja muut askareet sitten erikseen.
6 h sulkapalloa
2 h juoksua
fillarilla töihin
hyötyliikunta (asutaan neljässä kerroksessa)
Hyötyliikuntaa lähinnä, eli pyöräilyä n 40 km viikossa + kävelyä.
Kotijumppaa 1-4*viikossa, juoksulenkki 1-2*viikossa. Kertokaa vuorotyöntekijät kuinka saatte pidettyä liikuntanne säännöllisenä? ? Ennen töihin menoa rankka liikunta pistää väsyttämään töissä ja töiden jälkeen tuntuu että aika ei riitä (vvasta kuudelta kotona.)
Tuntuu ihan ylivoimaiselta joku salikortin hankkiminen.
Vaihtelee viikoittain, mutta kolme edellistä viikkoa olleet 9,5 - 13 h. Tällä viikolla vähemmän (lyhyt kisa lauantaina). Uintia, pyöräilyä ja juoksua, voima tällä hetkellä lajinomaisesti eli ei erillisiä salitreenejä.
Ennen raskautta liikuin aktiivisesti ja mietin miten vauvan kanssa sujuu liikkuminen. Noh, nyt vauvan ollessa 5 kuukautta liikuntakerrat ovat vakiintuneet noin 5 kertaan viikossa. Lasken tähän salilla käynnit ja vaunujuoksulenkit. Kävelylenkkejä en laske,niitä tehdään päivittäin koiran kanssa,ne ovat minulle hyötyliikuntaa, eivät "treeniä".
5-15 h. Tanssia, astanga/vinyasajoogaa, ulkoilua. Sairaseläkkeellä olen, siks on aikaa. Liikunta on paras lääkkeeni.
Töissä tulee liikuntaa keskimäärin yhteensä 5 h päivässä, teen lihaskuntoliikkeitä viikossa yhteensä tunnin ajan ja kävelen tai hölkkään 2-3 kertaa viikossa 40 minuutin lenkin.
Vaihtelee todella rajusti. Välillä on viikkoja, jolloin liikuntaa tasan nolla sekuntia ja taas välillä vedetään into piukassa jopa 20 tuntiakin viikossa sisältäen, kävelyä, hölkkää, pyöräilyä ja hiihtoa, sekä hyötyliikuntana nurmikonleikkuuta, halonhakkuuta ja lumitöitä, sekä muita sekalaisia hommia.
3h kovasykkeistä pallopeliä.Lisäksi 1,5h reipasta tanssiliikuntaa ja 1h rauhallisempaa mutta syville- ja tukirangan lihaksille rankkaa liikuntaa.
Joka ov 30-60 min reipasta kävelyä sekä 1-2 krt vk ryhmäliikunta kuten bodypump
Pyöräilyä noin 25 - 85 minuuttia (5-16 km noin) 6-7 päivänä viikossa
20-40 hikitreeni 6 päivänä viikossa (viikonloppuisin kahdesti päivässä)
10 minuuttia hulailua 4 päivänä viikossa
+hyötyliikuntaa töisssä noin 10 tuntia viikko.
+kävelyä paikasta toiseen noin 30 minuuttia päivässä
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:42"]
Pyöräilyä noin 25 - 85 minuuttia (5-16 km noin) 6-7 päivänä viikossa 20-40 hikitreeni 6 päivänä viikossa (viikonloppuisin kahdesti päivässä) 10 minuuttia hulailua 4 päivänä viikossa +hyötyliikuntaa töisssä noin 10 tuntia viikko. +kävelyä paikasta toiseen noin 30 minuuttia päivässä
[/quote]
No tota sun fillarointia ei oikein liikunnaksi voi enää sanoa, jos vauhti on vähän toistakymmentä kilometriä tunnissa. Mähän menen susta normirauhallisella hölkkävauhdillanikin ohitse :)
5x viikossa ryhmäliikuntaa 45min-1,5h kerrallaan. Pyöräily salille 3,5km/suunta. Monesti myös muut lyhyet matkat pyörällä. Satunnaisesti 5-10km juoksulenkkejä. Kesällä tulee varmaan lenkit lisääntymään kun ei huvita jumpata sisällä työpäivän jälkeen. Lisäksi ajattelin pyöräillä jonkin verran töihin (15km/suunta)
4-6 salikertaa (olen salilla 1-2h) viikossa ja sen lisäksi 1-3 pidempää kävelylenkkiä.