Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hakis ton lapsen pois?

Vierailija
17.08.2011 |

Mihin mä voin soittaa, että joku hakis ton lapsen pois? Mä olen nyt kuunellu 3 kuukautta pelkkää huutoa yötä päivää, ja mä en enää ihan oikeasti jaksa. KUn mikään ei ole hyvin. Mä ihan oikeasti alan vihata tota lasta! Aamukahviakaan perkele en voi juoda kun kantamassa pitäisi olla aamusta asti, mutta kun ei voimat enää riitä 7 ja puoli kiloisen kanssa! Ja nyt mä en enää halua tota. Vituttaa kun piti mennä tollanen paskakasa hankkimaan.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että estetään ihmistä nukkumasta on käytetty jopa kidutukeinona, ja aivopesussa se on ihan olennainen tekniikka. Kun ei saa unta, niin ennenpitkää pettää psyykkinen ja fyysinenkin terveys.

Se on ihan yhtä kamalaa kuin että olisi jatkuvasti nälkiintymisen partaalla!

joten äidin nukkumattomuus on lapsellekin haitallista. AP:n on saatava apua ja nukkua, hurskastelijat painukoot... aivan sama minne, itse asiassa!

Vierailija
2/58 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tajua tommosta, et antaa huutaa 3kk eikä tee asian eteen mitään. Siis vie lääkäriin jos on vakuutus! Sit puhuu nui pahasti vauvasta...ei se vauvan vika oo jos se huutaa. Joku on sillon varmasti vialla..refluksi, allergia yms. Noi vaan yleensä laitetaan vaan koliikin piikkiin. Neuvola on kaikista huonoin tie tässä, kokemusta on. Ne vaan jankuttaa et normaalia on, koita jaksaa jne. Eikä esim tiedä refluksista mitään. Yksityiselle lastenlääkärille vaan ihmeessä ja heti!

Tuntuu hölmöltä lasta haukkua...lapsen kuulus haukkua sua kun et tee mitään asian eteen, vie lääkäärin sitä pientä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisille tiedoksi.

Vierailija
4/58 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä haukkua sitä paskakasaksi :((((

En vaan tajua miten ihminen voi nuin, vaikka ois kui väsyny.. ite olin kans mut hain apua AJOISSA ku aattelin ettei voi olla normaalia se huuto.

Vierailija
5/58 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit katsoa peiliin ja miettiä syitä.

joku hakeekin lapsen pois. Et ansaitse olla äiti.

Vierailija
6/58 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös esikoinen jonka kanssa olin aivan hermo riekaleina. Se huusi yötä päivää enkä voinut muuta kuin kantaa sylissä. Mitään ei saanut tehtyä.

Mutta sun pitää ymmärtää purra hammasta ja ymmärtää väsyneenäkin että se lapsi ei huvikseen itke. Sillä on paha olla ja se ei osaa sitä sanoa.

Meillä tein itse koliikki analyysin kun lääkäreistä/ neuvolatädeistä ei ollut mitään apua. Vekslattiin D-tippojen kanssa ja ruokavalion ym. Ihan turhaa kun mikään ei auttanut.

Meillä loppui huudot kuin seinään 3 kk ikäisenä.

Puklaileeko vauva paljon? Refluksi taitaa liittyä puklailuun jossa pukli tulee enemmänkin kaarena kuin oksennus ja useasti.

Yksi asia voi olla sinun oma ruokavaliosi. Jos vauvalla on mnaitoallergia tai laktoosiallergia se voi saada äidinmaidosta oireita jos sinä käytät tavallista maitoa. Ainakin jos olen oikein ymmärtänyt. Tuo on asia jota en itse hoksannut kokeilla, jättää itseltä maitotuotteet pois. Myöhemmin lapsen ollessa lähes 2.v meillä todettiin sillä laktoosiallergia. En tiedä liittyikö vauva-ajan itkut siihen?

Mutta jokatapauksessa jos siellä vauva on jo 3kk olet pitkästi voiton puolella. Yritä nyt mennä päivä kerralla ja pitää hermosi kasassa.

Moni haluaa varmasti auttaa joten eikun suoraan kysymään apuja tuttavapiiristä. Ihan mitä vain, pitää kehdata pyytää! On se sitten siivous, ruuanlaitto, vauvanhoito apuja.

Ja sitten sellainen asia. Kun se sun ukkos tulee töistä lykkäät sen vauvan sille ja sanot että tulet tunnin päästä. Menet huoltoasemalle kahville etkä jää kotiin niitä kahveja juomaan. Pois sieltä kotoa ihmisten ilmoille lataamaan akkuja. Joka kerta kun mahdollista.

Vierailija
7/58 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös esikoinen jonka kanssa olin aivan hermo riekaleina. Se huusi yötä päivää enkä voinut muuta kuin kantaa sylissä. Mitään ei saanut tehtyä.

Mutta sun pitää ymmärtää purra hammasta ja ymmärtää väsyneenäkin että se lapsi ei huvikseen itke. Sillä on paha olla ja se ei osaa sitä sanoa.

Meillä tein itse koliikki analyysin kun lääkäreistä/ neuvolatädeistä ei ollut mitään apua. Vekslattiin D-tippojen kanssa ja ruokavalion ym. Ihan turhaa kun mikään ei auttanut.

Meillä loppui huudot kuin seinään 3 kk ikäisenä.

Puklaileeko vauva paljon? Refluksi taitaa liittyä puklailuun jossa pukli tulee enemmänkin kaarena kuin oksennus ja useasti.

Yksi asia voi olla sinun oma ruokavaliosi. Jos vauvalla on mnaitoallergia tai laktoosiallergia se voi saada äidinmaidosta oireita jos sinä käytät tavallista maitoa. Ainakin jos olen oikein ymmärtänyt. Tuo on asia jota en itse hoksannut kokeilla, jättää itseltä maitotuotteet pois. Myöhemmin lapsen ollessa lähes 2.v meillä todettiin sillä laktoosiallergia. En tiedä liittyikö vauva-ajan itkut siihen?

Mutta jokatapauksessa jos siellä vauva on jo 3kk olet pitkästi voiton puolella. Yritä nyt mennä päivä kerralla ja pitää hermosi kasassa.

Moni haluaa varmasti auttaa joten eikun suoraan kysymään apuja tuttavapiiristä. Ihan mitä vain, pitää kehdata pyytää! On se sitten siivous, ruuanlaitto, vauvanhoito apuja.

Ja sitten sellainen asia. Kun se sun ukkos tulee töistä lykkäät sen vauvan sille ja sanot että tulet tunnin päästä. Menet huoltoasemalle kahville etkä jää kotiin niitä kahveja juomaan. Pois sieltä kotoa ihmisten ilmoille lataamaan akkuja. Joka kerta kun mahdollista.

Elokuulta tosiaan! :D Mutta jos vielä on samoja ongelmia... :D

Vierailija
8/58 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.lastenosteopatia.fi/lapset.php#yleiset

Vauvoilla yleiset ongelmat: koliikki, "pulauttelu" ja oksentelu, itkuisuus ja univaikeudet

Koliikki on yleisnimitys itkuisuudelle. Nimi viittaa vatsavaivoihin ja koliikkivauvalla havaitaankin usein vatsan toiminnan häiriöitä ja vatsan kovuutta. Koliikki-itkun aiheuttajaksi on myös ehdotettu päänsärkyä ja aistiyliherkkyyksiä. Koliikkivauvoilla, maidon oksentelulla ja voimakkaalla pulauttelulla on myös todennäköisesti yhteinen tekijä, yläniskan ja kallonpohjan alueelta ulos tulevat hermot. Ne voivat olla ärtyneitä syntymätrauman johdosta.

Hermostollinen epätasapaino, johon osteopaattinen hoito tehoaa erittäin hyvin, on yleinen univaikeuksien aiheuttaja. Päivällä hermoston aktivaatio on erilainen kuin levossa yöllä. Jos hermosto ei pysty mukautumaan tilanteen vaatimalla tavalla, päivärytmi menee sekaisin ja nukahtaminen voi viedä paljon aikaa, tai uni on katkonaista. Hermoston epätasapaino voi aiheuttaa myös ylimääräistä väsymystä päiväsaikaan.

Vierailija
9/58 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun helsingissä ja mulla neljä lasta. Pärjään lapsesi kanssa kyll vaikka päivän. Tuo vaikka maanantaiksi. olen kotiäiti.

vauvasi on varmaan allerginen maidolle. jos imetät jätä maitotuotteet pois.

jaksa hakea apua, mene yksityiseen lääkäriin jso vaan varaa. Koliikkia ei ole olemaasakaan vaan vauvalla on joku vaiva, allergia, närästys tms.

Vierailija
10/58 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalla takaisin vatsalaukusta ruokatorveen ja polttelee ja närästää vauvaa. Yleensä refluksivauvat ovat aika kipeitä ja siksi huutavat paljon.

Vierailija
11/58 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä osaavat auttaa sinua.

Vierailija
12/58 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jotain apua itselles. Missä kaikki sun ystävät/sukulaiset on? Ei lasta tarvitse hoitaa yksin 24/7.

Vierailija
13/58 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ja sanoivat että syötä Kuplaton-tippoja, mahavaivoja vaan ovat. No niitä on nyt syöty, eikä mitään ole tapahtunut! Soitin uudestaan, ja tuli vaan voivottelua, että kun jotkut vauvat nyt vaan sattuu olemaan hankalia!

Vierailija
14/58 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ymmärrän väsymyksesi ja turhautumisesi, mutta en sitä että kutsut vauvaa paskakasaksi tai sitä että vihaat vauvaa.

soita neuvolaan ja soita lastensuojeluun, jos tunnet voivasi olla vauvalle vaarallinen. muuten kasva aikuiseksi ja pi arvostamaan sitä mitä oot saanu. hae apua mahdolliseen masennukseesi. kyllä se vauva siitä kasvaa ja alkaa pian nukkumaan ja lopettaa huutonsa.

Vierailija
15/58 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sano, että se lapsi PITÄÄ joko saada johonkin pois heti tai sitten hoitoapua. Kerro noilla aloituksesi sanoilla se juttu, kyllä ne sitten auttaa!

Vierailija
16/58 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne. Olet väsynyt (no ai jaa?! :D ), ymmärrettävää. Missä lapsen isä? Voi kun voisin jotenkin auttaa, mutta ainakin kilokaupalla empatia täältä, vaikkei se paskan vertaa lämmitäkään! Onneksi omani on jo 7-vuotias, mutta kauhulla ja ahdistuksella muistan nuo ajat kyllä...

Vierailija
17/58 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku hakeekin lapsen pois. Et ansaitse olla äiti.

Vierailija
18/58 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyöhyketerapiaa, se auttoi meillä koliikkiin. Muuten kyllä tilaisin lääkärille ajan jos tosissaan yötä päivää huutaa.

Vierailija
19/58 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mä voin soittaa, että joku hakis ton lapsen pois? Mä olen nyt kuunellu 3 kuukautta pelkkää huutoa yötä päivää, ja mä en enää ihan oikeasti jaksa. KUn mikään ei ole hyvin. Mä ihan oikeasti alan vihata tota lasta! Aamukahviakaan perkele en voi juoda kun kantamassa pitäisi olla aamusta asti, mutta kun ei voimat enää riitä 7 ja puoli kiloisen kanssa! Ja nyt mä en enää halua tota. Vituttaa kun piti mennä tollanen paskakasa hankkimaan.

Jos todellakin olet tota mieltä niin voit marssia vauvasi kanssa lähimpään vastaanottokotiin. Kannattaa myös soittaa pikemmiten kriisipäivystykseen. Voithan toki vaan olla uupunut, etkä oikeasti noin ajattele, mutta tosi karun kuuloista tekstiä. Itellä sama tilanne, mutta tiedän, että tämä vaihe loppuu pian.

Eihän se pieni pahalla huuda... vaikka rankkaa se on kuunnella, mutta oikeasti soita jollekkin.. ystävälle, sukulaiselle tai vaikka sinne kriisipäivystykseen.

Vierailija
20/58 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koliikkivaivojen pitäisi alkaa helpottaa 3 kk iässä. Jos lapsi vieläkin huutaa yötäpäivää ja on yli 3 kk, tulee mieleen jonkun ruoka-aineallergian mahdollisuus. Meillä suolistolla oireileva, täysimetyksellä oleva maitoallergikko lopetti huudon vasta, kun poistin omasta ruokavaliostani kaiken, missä oli maitoa tai maidon ainesosia.