Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

200 naisen yhden yön, seksi- ja seurustelusuhteessa ollut 37-v heteromies vastaa kysymyksiin.

Vierailija
17.08.2011 |

Useimmat noista ovat ollet seksisuhteita. On ollut yritysjohtajan vaimoa, tutkijan fysiikanopettajavaimoa, ministerinavustajaa ja bikinimallia. Joten kokemusta löytyy. Kysy mitä mieleen juolahtaa.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaatii orgasmiinsa vähän jotain muuta mistä sulla ei todennäköisesti ole hajuakaan ja se jokin on luottamus, turvallisuus ja jonkin asteinen ihastus, rakkaus. Monikaan näistä ei ehdi kehittymään yhden illan aikana. Moni nainen voi olla kiimainen ja halukas mutta ei se sitä orgasmia silti takaa.

Ei toki ulotu kaikkiin naisiin, mutta ainakin niihin naisiin (ml. itse), joiden kanssa olen itse aiheesta keskustellut.

Vierailija
62/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmeensataan. senkin jälkeen niitä ollut. olen ollut naimisissa 8vuotta, seurustellut 2,5vuotta ja nyt uudestaan seurustelen, enkä ole koskaan pettänyt ketään, enkä petä.

kasva aikuiseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko sä kysyä multa jotain, olen 41-vuotias kahden miehen kanssa seksiä harrastanut, jälkimmäinen aviomieheni jota en ole koskaan pettänyt, koska koen että siinä kohtaa pettäisin enemmänkin itseni ja moraalini

Vierailija
64/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nainen voi saada orgasmia yhden yön jutuissa. Väärin.

Olen nainen ja olen ollut useamman kanssa (toki miesten) mitä aloittaja. Olen onnekas saan aina orgasmin/orgasmeja yhdynnässä tai esileikeissä jos/kun mies nuolee minua.

Olen estoton, villi ja vapaamielinen.

ps. aloittaja on ihan harjoittelija minuun verrattuna

Vierailija
65/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi tyytyä yhteen naiseen? Onko itsetunnossasi jotain kuralla, kun pitää koko ajan valloittaa?

Itselläni on sangen onnellinen seksielämä ja 20 vuoden yhteiselo puolisoni kanssa, ylä- ja alamäkineen, välillä on ollut vaikeaa, mutta on pitänyt pitää mielessä sanonta 30-vuotisesta sodasta. Tietääkseni on oltu uskollisia toisillemme.

Puoliso taas on kokenut omalta osaltaan, mitä se on lapselle, kun vanhempi luulee voivansa syödä kakkua ja säästää sen, eli pettää toista. Sillä on vaikutuksensa jopa meidän lastemme elämään ja heidän suhteisiinsa isovanhempiinsa.

Kehottaisin sua miettimään, mikä elämässäsi on todella tärkeää ja miten voisit parantaa sitä haavoittamatta ketään ja varsinkaan lapsiasi.

Vierailija
66/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo? Itsetunto-ongelma? Seksiaddiktio?

Vierailija
67/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden muiden tietojen perusteella sen luulisi olevan melko selvaa... Onko tuo pakonomainen naistenkaato tapa todistaa itsellesi etta olet hetero?

Vierailija
68/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen, mutta en ole uskollinen, eikä minusta tule uskollista.

Sitoutumiskammo? Joo kai

Itsetunto-ongelma? ei

Seksiaddiktio? Ehdottomasti

En myöskään ole mustasukkainen koskaan mistään yhtään.

Vierailija
69/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin osa sai hänen kanssaan orgasmin yhdynnässä - nekin jotka eivät koskaan muulloin olleet kenenkään muun kanssa saaneet - ja kaikkien mielestä hän oli upea rakastaja. Näin hän minulle kertoi ; )

Uskoisitko tämän 200 naisen kokemuksellasi?

(Omasta mielestäni ko. mies ei ollut erityisen hyvä rakastaja, esim. suuseksiä hän ei mielellään antanut, mutta piti itsestään selvänä sen saamista.)

Vierailija
70/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orgasmin aina kun haluan. En ymmärrä miksi pitäisi teeskennellä.

Säälittää ap:n naiset, kun tämä ei ole pystynyt orgasmeja antamaan.

Vaikka nuorena vaihdoin miestä kun huvitti, olen parisuhteessa uskollinen. Tarpeeksi on tullut koettua.

Maailman parhaimman kumppanin kanssa viettänyt nyt yli kymmenen vuotta, eikä tulisi mieleenkään vaarantaa parisuhdettamme pettämällä.

Parisuhteen peruspilarit on mielestäni rakkaus, luottamus, kunnioitus ja siihen päälle vielä se hyvä seksi.

Mitä sulta pitikään kysyä?

Vierailija
71/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset naiset ovat erottuneet edukseen? muisteletko ketään tiettyä? Jos niin miksi? Entä onko pillun koko vain urbaanilegendaa vai onko erityisen tiukkoja tai erityisen löysiä olemassa?

Vierailija
72/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nainen voi saada orgasmia yhden yön jutuissa. Väärin.

Olen nainen ja olen ollut useamman kanssa (toki miesten) mitä aloittaja. Olen onnekas saan aina orgasmin/orgasmeja yhdynnässä tai esileikeissä jos/kun mies nuolee minua.

Olen estoton, villi ja vapaamielinen.

ps. aloittaja on ihan harjoittelija minuun verrattuna

Tarkoittaa siis mitä? Että kaikki saa. Kukaan ei sanonut, ettei joku voi saada vaan että hyvin harva saa, todellisuudessa, täällä on helppo väittää mitä vaan ;)

Ps. Toinen estoton, villi ja vapaamielinen ja silti ei aina vaan onnaa.

Vierailija
73/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei kokemusta 200 naisesta, vaan 20. Näistä 1 vain oli sellainen joka ei ollut saanut miehen kanssa koskaan aiemmin, eikä minunkaan kanssa. 2 ei saanut kun olin liian laiska.

Oletko ollut kännissä vai et ole keskittynyt seksissä naisen nautintoon?

T: mies36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi