Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

200 naisen yhden yön, seksi- ja seurustelusuhteessa ollut 37-v heteromies vastaa kysymyksiin.

Vierailija
17.08.2011 |

Useimmat noista ovat ollet seksisuhteita. On ollut yritysjohtajan vaimoa, tutkijan fysiikanopettajavaimoa, ministerinavustajaa ja bikinimallia. Joten kokemusta löytyy. Kysy mitä mieleen juolahtaa.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huorat ja pukit kisaa keskenään kuka on nainut eniten :) Mullakin oli kaveri, joka kävi aina Turkin lomilla ja nussi välillä päivässä 5 eri paikallisen kääpiöukon kanssa. Ei tuossa nyt ainakaan mitään kehumista ole, lähinnä säälittävää. Jokainen tyylillään tietenkin, jos olisin mies niin en kyllä tuollaisia satojen kanssa nussijoita katsoisi enkä kyllä katso tuollaista miestäkään. Joku raja se on huoraamisessakin oltava ellei se ole sitten työ.

Vierailija
22/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tässä on hyvää ja kaunista, kysyisin? entä tiedätkö kannatko papilloomaa?

Mitään tauteja ei ole.

tiesitkö mitä se aiheuttaa naisille, kun mies kantaa, yleensä piilevästi ja sairastamatta, papilloommaa? otapa selvää ja mieti vähän, älä ainakaan ikinä suojaamatonta seksiä harjoita.

Ensimmäisen kerran nykyisen vaimoni kanssa. Papilloomavirus aiheuttaa naisilla kohonnutta riskiä kohdunkaulansyöpään, tiedän sen koska olen entinen lääketieteen yliopisto-opiskelija. Siihen on nykyisin kyllä maksullinen rokote. Ainakin kaksi naisistani on tullut minulle raskaaksi ja pitäneet lapsen. Orgasmeista vielä, olen nussinut nykyiselle vaimolleni 8 orgasmia parhaimmillaan saman päivän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisuhde sinulla oli`?

Vierailija
24/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole uskollinen?

Vierailija
25/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaiset naiset ovat erottuneet edukseen? muisteletko ketään tiettyä? Jos niin miksi? Entä onko pillun koko vain urbaanilegendaa vai onko erityisen tiukkoja tai erityisen löysiä olemassa?

Toiset ovat olleet suurenmoisen taitavia suihinottajia ja nielleet lastit, mitä eivät ole olleet tehneet kenellekään aikaisemmin ja jotkut taas todella tiukalla pillulla ja täydellisellä kropalla varustettuja. Erästä salin respassa työskennellyttä naista muistelen lämmöllä hänen ilmiömäisten ratsastustaitojensa vuoksi. Löysiä ja tiukkoja pilluja on niinkuin miestenkin vehkeissä eroja, joskus se on geneettistä, joskus synnytysten aiheuttamaa. Sitkeä treeni voi silti tehdä ihmeitä. Tiukin värkki oli silti eräällä 152 cm pitkällä ministerinavustajalla, joka ei harrastanut lainkaan urheilua.

Vierailija
26/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö naisista vai vain naisten kanssa harrastetusta seksistä? Miksi et ole uskollinen?

Ihan juttelusta. Kaikki ystäväni ovat naisia. Ja siihen miksi en ole uskollinen, on se syy että kauniit naiset 25-40 v tekevät minulle jatkuvasti ehdotuksia netissä ja käyn heidän luonaan.

Vierailija
27/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitisuhde sinulla oli`?

Vierailija
28/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Willmanin nyk. Sohlberg, Suvi Miinalan ja Essi Pöystin kanssa, mutta he ovat olleet varattuja ja juttelumme on jäänyt ystävyystasolle. Sekä lukuisten naismallien kanssa, mm. Funky Ladyn alusvaatemallien. Olen itse entinen Paparazzin malli.

Vierailija
29/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastatko hänen kanssa seksiä, saako hän orgasmeja? se kai olisi tärkeintä, eikä kaikki ne muut naiset.

Vierailija
30/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastatko hänen kanssa seksiä, saako hän orgasmeja? se kai olisi tärkeintä, eikä kaikki ne muut naiset.

Viimeksi eilen hieroin pillua alushousujen päältä ja riisuin ne ja jatkoin häpyhuulten hyväilyä. Sitten nuolin kiusoitellen reisien sisäpintaa ja lopulta pillua. Sitten työnnyin häneen varovasti ja hellästi. Välillä kesken naimisen runkkasimme molemmat niin, että toinen näkee mitä toinen tekee. Vaimollani oli 2 sormea sisällä. Lopuksi aktimme huipentui molempien orgasmeihin.

Vierailija
31/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän sanoo olevansa onnellinen kanssani ja rakastavansa minua, kuten minäkin häntä, eikä hän aio erota minusta omien sanojensa mukaan koskaan vaikka mitä tapahtuisi.

Vierailija
32/73 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllä tavalla muuten isket näitä naisia? Vai onko se vaan kokonaan ulkönäystä kiinni?

Vierailija
33/73 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllä tavalla muuten isket näitä naisia? Vai onko se vaan kokonaan ulkönäystä kiinni?

Mutta ihan livenä olen kaikki ensisilmäyksellä tavannut.

ap

Vierailija
34/73 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies puhu raskautumisesta! Yhtä harva osaa kertoa eri orgasmien erot ja vain täystollo väittää tietävänsä milloin nainen on saanut...

Vierailija
35/73 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 45vee nainen ja lopetin miesten laskemisen kolmeensataan. senkin jälkeen niitä ollut. olen ollut naimisissa 8vuotta, seurustellut 2,5vuotta ja nyt uudestaan seurustelen, enkä ole koskaan pettänyt ketään, enkä petä.

kasva aikuiseksi...

Monella julkkiksella, kuten joillakin rocktähdillä, on ollut tuhansia kumppaneita. Siihen en ota kantaa, että mitä sellaisesta elämästä jää käteen. Riippunee tarkastelijan omasta eettisestä maailmankatsomuksesta.

Vierailija
36/73 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen oli espanjalainen, toinen Gambiasta. En halunnut hiviä jälkimmäiseltä, siksi käytin kondomia. Harrastimme kimppakivaa ja nain molempia vuorotellen.

Vain gambialaiselta voi jaada hivin. Jessus mika idiootti!! Mika ikainen ap oikeasti olet, 15?

Vierailija
37/73 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joukossa oli yksi yliopistosta valmistunutkin eli ei mitään idiootteja.

Sitten kun sa ap menet lukioon ja ehka sitten jossain vaiheessa yliopistoon niin huomaat ettei se niin kummoinen paikka olekaan tai sellaista ihmisesta tee.

Vierailija
38/73 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joukossa oli yksi yliopistosta valmistunutkin eli ei mitään idiootteja.

Sitten kun sa ap menet lukioon ja ehka sitten jossain vaiheessa yliopistoon niin huomaat ettei se niin kummoinen paikka olekaan tai sellaista ihmisesta tee.

Vierailija
39/73 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan livenä olen kaikki ensisilmäyksellä tavannut. ap

Vierailija
40/73 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tässä on hyvää ja kaunista, kysyisin? entä tiedätkö kannatko papilloomaa?

Mitään tauteja ei ole.

tiesitkö mitä se aiheuttaa naisille, kun mies kantaa, yleensä piilevästi ja sairastamatta, papilloommaa? otapa selvää ja mieti vähän, älä ainakaan ikinä suojaamatonta seksiä harjoita.

Ensimmäisen kerran nykyisen vaimoni kanssa. Papilloomavirus aiheuttaa naisilla kohonnutta riskiä kohdunkaulansyöpään, tiedän sen koska olen entinen lääketieteen yliopisto-opiskelija. Siihen on nykyisin kyllä maksullinen rokote. Ainakin kaksi naisistani on tullut minulle raskaaksi ja pitäneet lapsen. Orgasmeista vielä, olen nussinut nykyiselle vaimolleni 8 orgasmia parhaimmillaan saman päivän aikana.

PAPILLOMAN kanssa olet hakoteillä,se rokotus ei välttämättä suojaa ja jos sulla jo on tartunta siitä ei ole mitän apua siitä rokotteesta.Suurin osa meistä kantaa PAPILLOOMAA,se puhkeaa aina silloin tälläöin.Mikään ei siltä suojaa ei edes kondomi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme