Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

200 naisen yhden yön, seksi- ja seurustelusuhteessa ollut 37-v heteromies vastaa kysymyksiin.

Vierailija
17.08.2011 |

Useimmat noista ovat ollet seksisuhteita. On ollut yritysjohtajan vaimoa, tutkijan fysiikanopettajavaimoa, ministerinavustajaa ja bikinimallia. Joten kokemusta löytyy. Kysy mitä mieleen juolahtaa.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet saanut aiheutettua orgasmin?

Mulla on kokemuksia miehistä jotka on kuvitelleet tietävänsä mitä tekee mutta ei ole kyllä ollut sinne päinkään. Onneksi on myös kokemusta siitä kun mies tietää mitä tekee.

Oletko jotenkin sitoutumiskammoinen? Taidat kiihottua jo pelkästä ajatuksesta että nainen on toisen oma?

Vierailija
42/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tässä on hyvää ja kaunista, kysyisin? entä tiedätkö kannatko papilloomaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet saanut aiheutettua orgasmin? Mulla on kokemuksia miehistä jotka on kuvitelleet tietävänsä mitä tekee mutta ei ole kyllä ollut sinne päinkään. Onneksi on myös kokemusta siitä kun mies tietää mitä tekee. Oletko jotenkin sitoutumiskammoinen? Taidat kiihottua jo pelkästä ajatuksesta että nainen on toisen oma?

En kiihotu ajatuksesta, että, joku on toisen oma. Nämä varatut naiset ovat vaan hakeutuneet seuraani ja yksi asia on johtanut toiseen. Mieluummin sinkku kuin varattu. Olen itsekin nyt toista kertaa naimisissa ja minulla on kolme liitoissa syntynyttä lasta.

Vierailija
44/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tauteja ei ole.

Vierailija
45/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pettänyt puolisoasi silloin kun olet ollut seurustelusuhteessa/ naimisissa? Petätkö nykyistä vaimoasi tai tuletko pettämään?

Vierailija
46/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi häntä käy. Haluaisi perheen ja vakiintua, mutta ei vaan saa jotenkin lopetettua ja ikääkäin hänellä alkaa olla melkein 40v.

Vierailija
47/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi vakinainen sivunainen ja muita epämääräisempiä vielä hiomattomampia juttuja.

Vierailija
48/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erottuuko mikään ammattiryhmä edukseen taidoillaan tai luontaisella kyvyllä nauttia seksistä? Naiset hehkuttavat aina poliiseja ja palomiehiä.

Vierailija
49/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedostatko mikä sinua tällaiseen elämäntapaan ja sitoutumattomuuteen ajaa?

Vierailija
50/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tauteja ei ole.

tiesitkö mitä se aiheuttaa naisille, kun mies kantaa, yleensä piilevästi ja sairastamatta, papilloommaa? otapa selvää ja mieti vähän, älä ainakaan ikinä suojaamatonta seksiä harjoita.

Vierailija
51/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen seurustellut 9 vuotta(ei yhtämittää) ja nyt ollut eri miehen kanssa avioliitossa 10 vuotta ja silti minulla on 100 eri seksikumppania. Olen 37 vuotias nainen. Enkä ole edes ollut mitenkään erityisen kevytkenkäinen :)

Koskaan en myöskään ole pettänyt, ne on sitä alinta kastia suhteissa. Sulla on sairaus joka tulisi hoitaa.

Olet ääliö jolla selvästi vielä jokin persoonallisuushäiriö koska kuvittelet että olet jonkinlainen mahtisonni. Et ole muuta kuin äidinrakkautta vaille jäänyt pikkupoika joka yrittää saada rakkautta seksin keinoin, olla hetken hyväksytty ja saada tuntea että olisit valloittanut jotakin. Sääli tulee....

Vierailija
52/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisena tulee eräs aerobiccaaja. Ja kyllä, olen onnellinen nykyisessä avioliitossani.

Vierailija
53/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko kunnon halauksen?

Sulla on tyhjä elämä.

Vierailija
54/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko nainen on saanut yhdynnässä orgasmin?

Vierailija
55/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin iso osa naisista ei edes saa orgasmia. veikkaan että noin 20 on saanut sulta orkun, koska eihän yhden yön suhteessa tai siis panossa ehdi toiseen niin tutustua, että tietäisi mistä napeista painaa.

Vierailija
56/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei vaan tiedä että nainen osaa kyllä teesekennellä HYVIN orgasminsa ja et todellakaan sitä huomaa jostain yhden yön panosta feikkaako vai ei.

Mun mieskään ei huomaa vaikka yhdessä on oltu useampi vuosi.

Nainen vaatii orgasmiinsa vähän jotain muuta mistä sulla ei todennäköisesti ole hajuakaan ja se jokin on luottamus, turvallisuus ja jonkin asteinen ihastus, rakkaus. Monikaan näistä ei ehdi kehittymään yhden illan aikana.

Moni nainen voi olla kiimainen ja halukas mutta ei se sitä orgasmia silti takaa.

Vierailija
57/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kysy mitä vaan" sit ei edes vastaa hyviin syvempiin kysymyksiin. selvästi idiootti.

Vierailija
58/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pukkeja täällä on!Luuletko,että kiinnostaa kysyä sulta yhtään mitään.Ällöttää,että joku vielä viitsii kehua moisella aiheella.Taidat olla narsisti?

t:nainen 33v.

Vierailija
59/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko koskaan kasvaa henkisesti? Että joskus olisit aikuinen mies? Haluaisitko kasvaa henkisesti aikuiseksi Mieheksi? Mieheksi, siis isolla M-kirjaimella.

Jos sinulla on sivusuhteita, niin sinulla on edessäsi pitkä tie...

Vierailija
60/73 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kysy mitä vaan" sit ei edes vastaa hyviin syvempiin kysymyksiin. selvästi idiootti.

jolle se antaa ainakin 5 orkkua peräkkäin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi