Olen täpinöissä erään miehen suhteen, jota en tunne. Mikä minua vaivaa?
Olen eronnut pitkästä suhteesta aikaa sitten. Ex oli minun ensimmäinen mieheni, enkä tiedä, miten tällaiset nelikymmppiset oikein näissä tilanteissa käyttäytyvät. Tunnen itseni tosi teiniksi - en ymmärrä, miten tällaista energiaa voi olla olemassa ja ennen kaikkea: mistä tämä kertoo?
Näin tämän miehen vuosi sitten (työkuvioissa). Kiinnostukseni heräsi hänen kaljuuntuvasta takaraivostaan ja profiilista. - Hei, eihän kukaan järkevä saa täpinöitä takaraivosta?
Sitten hän vuoden aikana pari kertaa. Emme jutelleet, mutta vilkuilin ja "tiedostin", että hän huomasi minut. - Hei, miten voin "tiedostaa", että hän tietää minut??? Mitään ihmettä ei tapahtunut, ohimeneviä katsekontakteja vain.
Sitten viime viikolla: sain rytmihäiriöitä pelkästä ajatuksesta, että joutuisi hänen kanssaa juttelemaan. - Hei, minä olen puhetyöläinen ja rohkea ja sosiaalinen, miten ihmeessä voin saada rytmihäiriöitä tällaisesta?
Ja nyt tulee se teiniosuus: Kun olin lähdössä, näin että se mies katsoi salin toisesta laidasta suoraan silmiini. Rävähtämättä. Minä katsoin pari sekuntia takaisin ja mies laski katseensa.
Siis: mistä ihmeestä on kyse? En ole hänen kanssaan sanaa sanonut enkä häntä tunne, enhän minä voi olla ihastunut ihmiseen, jota en tunne?
Ja miten ihmeessä minä voin "tiedostaa", että hän on huomannut minut?
Ja miten tällainen täti voi olla näin teini...?
Kommentit (13)
Ei siihen tarvita sanoja :) Mutta nyt vaan rohkeasti teet aloitteen. Meet vaikka juttelemaan niitä näitä, kun kohtaatte seuraavan kerran.
Minäkö tekisin aloitteen? Hui!
Miten se kemia voi alkaa toisen takaraivosta, osaako joku selittää tämän?
Omituista tässä on se, että kun ihmiset ovat kyseleet, onko minulla ketään, niin vakiovastaukseni on ollut "mihin minä miestä tarvitsisin".
En vain ole ollut varautunut tällaiseen säpinään... ihan outoa minulle...
Itselleni seksikkäin asia miehessä on niska ja pohkeet. Yksilöllisiähän nuo asiat on, mistä kukin syttyy. Olet IHASTUNUT - salli se itsellesi ja nauti :)
Minäkö tekisin aloitteen? Hui!
Miten se kemia voi alkaa toisen takaraivosta, osaako joku selittää tämän?
Omituista tässä on se, että kun ihmiset ovat kyseleet, onko minulla ketään, niin vakiovastaukseni on ollut "mihin minä miestä tarvitsisin".
En vain ole ollut varautunut tällaiseen säpinään... ihan outoa minulle...
Ja hyvin kestävää kemiaa se onkin... Vieläkään ei tiedetä mitä tapahtui ja mistä tiesimme yhteensopivuutemme, mutta väreily oli käsinkosketeltavaa.
Ja hyvin kestävää kemiaa se onkin... Vieläkään ei tiedetä mitä tapahtui ja mistä tiesimme yhteensopivuutemme, mutta väreily oli käsinkosketeltavaa.
Tällainen petetty ja jätetty nainen on vain jossain mielessä ikuisesti rikki. Sinne takaraivoon jäi ikuisesti kytemään ajatus siitä, että minä olen tylsä enkä kelpaa. VAIKKA minulla on tuhottomasti ihania ystäviä, joilta saan jatkuvaa positiivista palautetta. MUTTA jokin jäi rikki varmaan ikuisiksi ajoiksi.
ap
olen kanssa nelikymppinen, eronnut, omillani toimeentuleva, petetty aikoinaan... Toipunut erosta. Nyt olen alkanut vähän katsella miehiä, mutta ei ole yhtään kelvollista tullut vastaan. Tai tuollaista kemiaa... oishan se mahtavaa.
Että anna mennä vaan, mutta varmista nyt vielä ettei mies ole varattu - itse en varattuihin koske pitkällä tikullakaan.
olen kanssa nelikymppinen, eronnut, omillani toimeentuleva, petetty aikoinaan... Toipunut erosta. Nyt olen alkanut vähän katsella miehiä, mutta ei ole yhtään kelvollista tullut vastaan. Tai tuollaista kemiaa... oishan se mahtavaa. Että anna mennä vaan, mutta varmista nyt vielä ettei mies ole varattu - itse en varattuihin koske pitkällä tikullakaan.
Vaikka olisi minkälaista kemiaa, niin varattuihin en koske. Piste.
Sillä ei ole sormusta, mutta kuten olemme av:lta oppineet, niin se ei tae mistään....
ap
Tuntuu varmaan ihanalta tuo tunne! :D
Olen kanssa tuohon petetyyn ryhmään kuuluva ihminen, sillä erolla edelliseen että olen mies. Onkohan tää meille "n.40-kymppisille" joku virstan pylväs, et etsitään kelvollisia ihmisiä ;)
AP:lle kaikkea hyvää!!! :D
Tuntuu varmaan ihanalta tuo tunne! :D Olen kanssa tuohon petetyyn ryhmään kuuluva ihminen, sillä erolla edelliseen että olen mies. Onkohan tää meille "n.40-kymppisille" joku virstan pylväs, et etsitään kelvollisia ihmisiä ;) AP:lle kaikkea hyvää!!! :D
En minä "kelvollista ihmistä" etsi. En kaipaa aamiaispöytään seuraa - siihen tehtävään sopii vaikka papukaija.
Tämä tunne kyllä nuorensi minua ja reippaasti :-).
ap
Olet mielestäni ikäiseksesi tosi sexy ja fiksun ja kypsän oloinen ja sinulla on kauniit hiukset.
Se, jota katselit eilen.
P.S. kengännauhasi oli auki ;)
Mies 37
Olet mielestäni ikäiseksesi tosi sexy ja fiksun ja kypsän oloinen ja sinulla on kauniit hiukset. Se, jota katselit eilen. P.S. kengännauhasi oli auki ;) Mies 37
Kaikki muu meni oikein, paitsi että minulla ei ollut kengännauhoja :-)
ap
Miten te tulkitsette tällaisen tilanteen? Onko teillä koskaan ollut samanlaista ja mitä sitten tapahtui?
anoopi ap