Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo naisesta jos mies on nuorempi?

Vierailija
08.11.2010 |

Siis ei mitään puuma-ikäeroja vaan jos mies on vaikka 3-7 vuotta nuorempi. Mitä ajattelet? Yleensähän mies on vähän vanhempi, tai ainakin perinteisesti on ollut niin päin. Mitä se kertoo naisesta että hänellä onkin itseään nuorempi mies?

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokoon hän sen itse, jos tuntee siitä jotain kertomisen tarvetta. Minulle ihan sama, eikä kiinnosta udella.

Vierailija
42/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä Jumala, nyt tuli raivo!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi. Ei haluaisi vanhentua.

Vierailija
44/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kierroksella mulla oli kolme vuotta itseäni vanhempi mies. Nyt tokalla neljä vuotta nuorempi. Ja mitä mä mietin muitakin tuntemiani toisella kierroksella olevia niin en ole ainoa. Mitä se sitten meistä kertoo? No, minusta se kertoo tasan tarkkaan sen, että meillä on itseämme nuoremmat miehet. Ei mitään muuta.

Vierailija
45/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden ikäero keski-ikää lähestyvillä tai keski-ikäisillä ihmisillä ei kyllä merkitse eikä kerro yhtään mitään, suuntaan tai toiseen. Minusta se sen sijaan kertoo, jos tuollaiseen asiaan kiinnittää huomiota tai jos sillä on jotain merkitystä, kun etsii sopivaa kumppania. 

Kymmenen vuotta tai sitä enemmän alkaa ehkä jo näkyä jossain.

Vierailija
46/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itseäni muutaman vuoden nuorempi mies. En kyllä tiedä mitä se kertoo minusta? Olen ehkä ikäisekseni vähän keskimääräistä lapsellisempi :P Toisaalta olen seurustellut sekä itseäni vanhempien että nuorempien miesten kanssa, ikäerot ovat aina olleet maltillisia, max viisi vuotta suuntaan tai toiseen.

Vierailija
47/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuo kertoisi, oliskohan se nainen löytänyt sopivan kumppanin, joka on vähän nuorempi. Mitä sillä on väliä.

Vierailija
48/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse pidän nuorempia miehiä viehättävinä. Juuri sanoin yhdelle miespuoliselle kaverille, että ymmärrän hyvin miksi tytöt ihastuvat häneen, hän on mukava, hauska, osaa kokata, upea lauluääni ja tekemässä esikoisalbumiaan. Hän on nöyrä ja kaikenlisäksi hyvännäköinen.

Periaatteessa voisin ihastua häneen ellei hänellä olisi jo tyttöystävää, eikä hänkään pahakseen pistäisi seurustelua mun kanssa jos hänellä ei olisi jo tyttöystävää. Tää mies on 8 vuotta nuorempi.

Vierailija
49/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kerro mistään kuten ei kerro sekään jos mies on ´+-20 vuotta tai enemmän vanhempi.

Vierailija
50/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikäero suhteessa ole loppujen lopuksi sen kummempaa kuin kulttuuriero tms. Jotkut avioparithan eivät edes puhu samaa kieltä keskenään. Mitä me muut olemma sanomaan kuka kehenkin rakastuu tai kenen kanssa haluaa elämänsä viettää.

Itse olen vetävän näköinen yli nelikymppinen nainen ja minusta kiinnostuu usein rutkasti nuoremmat miehet. Ikävä kyllä vaikka ajatukseni ovat edellä mainitut, yleensä olen antanut pakit ihan sillä että olen kuitenkin loppujen lopuksi niin vanhoillinen ajatuksissani että mietin että onnistuuko suhde tällä ikäerolla ja voiko sitä ottaa niin tosissaan. Hatun nosto niille naisille jotka eviät mieti tällaisia, vaan antavat tilaisuuden rakkaudelle!

Vierailija
51/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavattiin olimme 30/35 (mies lapseton hulivili). Nyt olemme 55/60 ja edelleenkin toimii:) Miehet vanhenee nopeammin joten ikäero kutistuu koko ajan Vanhempaa miestä en voisi kuvitellakaan

Vierailija
52/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Tämä ikäerohomma jaksaa jostain syystä edelleen ihmetyttää, enkä ymmärrä miksi. Miehen olisi periaatteessa hyvä olla pääsääntöisesti nuorempi koska elinajanodote on lyhyempi.

Mutta joo. Miesystäväni on 5 vuotta nuorempi. Emme koskaan ole miettineet ikäeroamme koska emme seurustele iän kanssa vaan persoonamme täydentävät toisiaan. Yhdessä on hyvä olla. Menneisyydestä löytyy minua 10v vanhempi exä ja samanikäinen exä.

Vierailija
53/124 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huonoitsetuntoiseen mieheen ajan myötä jos kavereilla on 10 vuotta nuorempia vaimoja kuin itsellään. Ns. vanhempi nainen jää helposti miehen ystäväporukassa myös ulkopuoliseksi jos ikäero mieheen on iso. Eri elämänvaiheet ja kiinnostuksen kohteet ja siihen päälle vielä mahdollinen koulutustasoero eivät lupaa hyvää.

Jos ystäväporukalla on yhteinen kiinnostuksen kohde ja vaimo sulautuu porukkaan hyvin ei tätä ongelmaa ole tietenkään. Miehen älykkyys häivyttää myös ongelmaa tässä kohdin.

Vanhemmat miehet sulautuu hyvin nuorten naisten porukoihin? Joo...nelikymppiset miehet jossain Sannin ja Vestan keikoilla ja kalju pipolla peitettynä Flowssa riekkumassa ei vaikuta nuorekkailta ja dynaamisilta vaikka ehkä niin kuvittelevat

Vierailija
54/124 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yritettiin parittaa 26-vuotiaana 6 vuotta nuorempaa kundia.  Itseä asia jäi hieman häiritsemään. Tämän ikäisenä  ikäero tuohon suuntaan melko suuri, varsinkin kun pojat yleensä kypsyvät henkisesti myöhemmin. Lähimmät ystäväni ovat itseäni keskimäärin 5 vuotta vanhempia, kuten edelliset poikaystävänikin. 

Myöhemmin esim. keski-ikäisenä hieman alle 10 vuoden ikäero tuohon suuntaan voi olla ihan hyödyllinenkin. Miehet kun keskimäärin elävät lyhyemmän aikaa kuin naiset. Yleisesti ottaen eipä tuolla kai mitään suurta merkitystä ole jos muuten ovat samanhenkisiä ja löytyy jotain yhteistä. 

Vierailija
55/124 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sen että nainen tykkää ottaa ohjat käsiinsä. ;) 

Vierailija
56/124 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 10 v. nuorempi mies. Avioliittoa on kestänyt kohta 30 vuotta, sitä ennen seurusteltiin kymmenen vuotta.

Eli olimme 20 ja 30 -vuotiaat tavatessamme.

Kyllä meillekin eroa ennustettiin, mutta tässä sitä vaan ollaan edelleenkin.

Mitä se minusta kertoo? Omituinen kysymys.

Vierailija
57/124 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 10 v. nuorempi mies. Avioliittoa on kestänyt kohta 30 vuotta, sitä ennen seurusteltiin kymmenen vuotta.

Hankitteko lapsia? Moni kolmikymppinen nainen jo todella vakavasti miettii lasten hankkimista jos sellaisia mielii. Harva kaksikymppinen poika taas haluaa vielä lapsia/on valmis isäksi.

Vierailija
58/124 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankitteko lapsia? Moni kolmikymppinen nainen jo todella vakavasti miettii lasten hankkimista jos sellaisia mielii. Harva kaksikymppinen poika taas haluaa vielä lapsia/on valmis isäksi.

Tämän takia nuoret naiset pääsääntöisesti etsivät pari vuotta itseään vanhempaa miestä. Biologinen kello tikittää ja nuoremmilla miehillä ei ole vielä ns. juoksut juostu. 

Vierailija
59/124 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä hyvin näin nelikymppisenä harkita viriiliä kolmikymppistä miestä. 

Vierailija
60/124 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitähän se kertoo, et nainen on syntynyt ennen miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme