Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo naisesta jos mies on nuorempi?

Vierailija
08.11.2010 |

Siis ei mitään puuma-ikäeroja vaan jos mies on vaikka 3-7 vuotta nuorempi. Mitä ajattelet? Yleensähän mies on vähän vanhempi, tai ainakin perinteisesti on ollut niin päin. Mitä se kertoo naisesta että hänellä onkin itseään nuorempi mies?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihahmo

Vierailija
122/124 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaman vuoden nuorempi mies kerro minusta yhtään sen enempää kuin jos miehellä on muutaman vuoden nuorempi vaimo. Hyvin tavallista omassa tuttavapiirissä kumminkin päin, äitinikin on isääni 5 vuotta vanhempi.

Sitten taas sellaiset 20 vuoden ikäerot kumpaan suuntaan tahansa kertovat usein että ehkä se vanhempi osapuoli ei oikein hyväksy vanhenemistaan tai on jäänyt vähän jälkeen kehitysvaiheissa. Nuoremmalla kertoo usein jostain puutteista perusturvallisuuden tunteissa tai ongelmista itsetunnon kanssa. Usein, ei varmaan aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Saatan hymyillä että Go girl. Näyttää peukkua, iskeä silmää ja vislata. 

Vierailija
124/124 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä viiden vuoden ikäero ei enää jossain neljänkympin kohdalla merkitse yhtään mitään, pidän ihmisiä samanikäisinä. Kymmenen vuoden ikäero jo jonkin verran tuntuu, että ollaan eri elämäntilanteissa. Kaikenlaisia suhteita ja ihmisiä on, mutta jos nyt stereotyyppisesti jotain ajattelen pariskuntaa tuntematta ja ikäeroa on se 10+ vuotta, niin ajattelen, että vanhempi osapuoli etsii kadonnuttta nuoruuttaan ja on ehkä hiukan epäkypsä.

Kadonnutta nuoruutta etsimässä? Minun elämänkumppani tuki minua vaikeassa kriisissä. Olin itse ennakkoluuloinen, ennenkuin ymmärsin ottaa hänet tosissaan ja 'uskoa' hänen kypsyyden. Olin yllättynyt 16v. nuoremman tuesta ja pidän mölyt nykyisin mahassani, nauttien seurasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä