Omistatko popcorn-ämpärin tai onko teillä HOME-kyltti seinällä?
Kommentit (40)
Sen sijaan on biojäteämpäri ja hometta kellarissa.
Home-kylttiä ei ole, mutta hope-kello on.
sekä sellainen kori, jossa on metallinen Luhta Home -merkki. Mä myös kutsun niitä homepyyhkeiksi.
Olen suomenkielinen ja minusta home on epämiellyttävä asia enkä halua sen lukevan seinällä. Kotini ei ole homeessa, jos olisi, niin ehkä sitten tuon kyltin voisi laittaa :)
eikä tuo Home-kylttikään hirveän kivalta kuulosta.
tai tarrakirjoitettuna seinällä "My Sweet Home" jne
oletkohan käynyt meillä kun noin hyvin tiedät. Meillä on peltinen poppariämpäri ja Home kyltti, mutta se ei kylläkään ole seinällä. Mä olen löytänyt tyylini ja tykkään maalaisromanttisesta sisustuksesta :) Mistä sä tykkäät?
seinät homeessa vai mitkä paikat sitten kun sitä hometta pitää joka paikkaan kirjoitella?
oletkohan käynyt meillä kun noin hyvin tiedät. Meillä on peltinen poppariämpäri ja Home kyltti, mutta se ei kylläkään ole seinällä. Mä olen löytänyt tyylini ja tykkään maalaisromanttisesta sisustuksesta :) Mistä sä tykkäät?
en siitä, mitä pakkosyötetään sisustuskaupoissa.
Meillä on coffee ja tea purkit, kahville ja teelle. Sitten meillä on eteisenseinällä avaintaulu tai naulakko mikälie, ja siinä ovi, ovessa lukee avaimet. Vessaan osaa mennä kun ovessa on wc-kyltti ja saunaan mennään ovesta missä on kyltti sauna, joo että näin..
mutta muita kyllä löytyy. Esim. kahvilan hinnasto keittiössä.
Popcornämpäri löytyy, koska lastenjuhliin tuli ostettua Lidlistä ämpärillinen outoja poppareita mutta tarkoittamaasi posliinikippoa ei löydy.
Mä oon vähän haaveillut eteisremontista, ja mietin, josko eteisen seinään maalaisi sanan "hallitus", joka siis tarkoittaa hometta viroksi. Musta se olis... tyylikästä.
en siitä, mitä pakkosyötetään sisustuskaupoissa.
voisitteko linkittää mulle semmoisen "oikeanlaisen" poppariämpärin kuva, en oo ihan varma, millainen sen pitäis olla.
Kiitos tack.
Miksi sä tuollaista kysyt?