Kirjoista eroon - miten?
Olen juuri viemässä kasaa kirjoja kirpparille. Hinnaksi olen laittanut 0,5-1 euroa. Olen aiemminkin myynyt tavaraa kirpparilla, mutta huomannut, etteivät kirjat mene kaupaksi juuri millään.
Kirjat ovat tyyliltään laidasta laitaan, osa ihan tunnettujakin. En haluaisi kantaa niitä enää kotiin, sillä en tahdo säilöä turhaa tavaraa, jolla en tee mitään. Mitä voisin tehdä niille kirjoille joita en saa myytyä, ideoita?
Paikkakunnallamme ei ole enää divaria, joten tämä vaihtoehto meni siinä. En haluaisi heittää näitä kirjoja roskikseenkaan, sillä pidän ajatusta kammottavana. Kirjat ovat kuitenkin hyväkuntoisia eivätkä ne lukemalla ole kuluneet.
Ottaako joku taho tämänkaltaisia lahjoituksia vastaan, tiedättekö? Sairaalat esimerkiksi?
Kommentit (5)
Sinne saa viedä kirjoja ja ottaa mitä haluaa. Ehkä jossain muuallakin on?
lasten vaatteita ja leluja
Tampereella lastenkoteihin. Tyly vastaus kaupungilta oli, et Tampereella ei enää ole lastenkoteja.
ja tuonut kyllä vaihdossa paljon kotiinkin..
Pelastusarmeija ottanee kirjoja vastaan, samoin kierrätyskeskus. Onko lähellä?
Meidän kirjastossa on kirjojen vaihtokaappi. Sinne saa viedä kirjoja ja ottaa mitä haluaa. Ehkä jossain muuallakin on?
Pitää poiketa kirjaston kautta kirpparilta tullessa. Toivottavasti edes siellä saavat kirjat uusia lukijoita.
ota yhteyttä ja kysy