Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoista eroon - miten?

Vierailija
16.08.2011 |

Olen juuri viemässä kasaa kirjoja kirpparille. Hinnaksi olen laittanut 0,5-1 euroa. Olen aiemminkin myynyt tavaraa kirpparilla, mutta huomannut, etteivät kirjat mene kaupaksi juuri millään.

Kirjat ovat tyyliltään laidasta laitaan, osa ihan tunnettujakin. En haluaisi kantaa niitä enää kotiin, sillä en tahdo säilöä turhaa tavaraa, jolla en tee mitään. Mitä voisin tehdä niille kirjoille joita en saa myytyä, ideoita?

Paikkakunnallamme ei ole enää divaria, joten tämä vaihtoehto meni siinä. En haluaisi heittää näitä kirjoja roskikseenkaan, sillä pidän ajatusta kammottavana. Kirjat ovat kuitenkin hyväkuntoisia eivätkä ne lukemalla ole kuluneet.

Ottaako joku taho tämänkaltaisia lahjoituksia vastaan, tiedättekö? Sairaalat esimerkiksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteyttä ja kysy

Vierailija
2/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne saa viedä kirjoja ja ottaa mitä haluaa. Ehkä jossain muuallakin on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten vaatteita ja leluja

Tampereella lastenkoteihin. Tyly vastaus kaupungilta oli, et Tampereella ei enää ole lastenkoteja.

Vierailija
4/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuonut kyllä vaihdossa paljon kotiinkin..

Pelastusarmeija ottanee kirjoja vastaan, samoin kierrätyskeskus. Onko lähellä?

Meidän kirjastossa on kirjojen vaihtokaappi. Sinne saa viedä kirjoja ja ottaa mitä haluaa. Ehkä jossain muuallakin on?

Vierailija
5/5 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää poiketa kirjaston kautta kirpparilta tullessa. Toivottavasti edes siellä saavat kirjat uusia lukijoita.