Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat kerrossängyssä olohuoneessa, lapsille omat huoneet?

Vierailija
16.08.2011 |

Asumme neliössä, 2 aikuista ja 3 lasta.

Mitä jos antaisimme jokaiselle lapselle oman huoneen ja laittaisimme meille kerrossängyn olohuoneeseen ja kirjahyllyn eteen ettei sitä näy?

Mielipiteitä? Leveä parisänky ei mahdu sinne. Luulen, että vuodesohvat eivät ole niin mukavia kuin kerrossänky.

Onko joku tehnyt tuollaisen ratkaisun? Pysyykö lapset sitten huoneissaan jos niille antaa sellaiset? Vai roikkuuko ne edelleen olohuoneessa äidin ja isän vieressä kiinni nyhjäten?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käytännölisempi ja kivempi päivällä kuin kerrossänky.

Vierailija
2/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku puutalo, jonka saatte sillä hinnalla, kun myytte tuon uudemman pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvää päivää... Eikös vanhemmille sentään oma huone? miten meinaatte sänkyhommat hoitaa?

Vierailija
4/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei parisänky mahtuisi, niin en todellakaan suostuisi nukkumaan kerrossängyssä omassa kodissani! Usein olen kyllä nähnyt näitä parisänkyjä olohuoneessa ja nämä ratkaisut tuntuvat ihan järkeviltä. Näin meilläkin oli nuoruudessa jonkin aikaa, äitini nukkui olohuoneessa ja meillä veljen kanssa oli omat huoneet.

Vierailija
5/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on hyvä saada omat huoneet, oma rauha jne.

Vanhemmat voivat nukkua kerrossängyssä.

Yhdyntää voi harrastaa ihan kummassa sängyssä vain, ylhäällä tai alhaalla.

Sänkyyn voi askarrella sänkyverhot mitkä vetää iltaisin kiinni.

Olohuoneen oven voi lukita kuten muutkin ovet.

Mielestäni tuo on hyvä ratkaisu.

Vierailija
6/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMAN perhetilanteen ja tapojensa mukaisesti ???

Vaikka itse ei nukkuiskaan kerrossängyssä, joku toinen voi nukkua ja ihan hyvin.

Ap, kokeilkaa vaikka puoli vuotta ja jos ei toimi, niin sitten uutta ratkaisua.

Vierailija
7/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vanhempien tarkoitus vieraantua toisistaan kerrossängyssä ja vielä huoneessa, jossa ei ole yksityisyyttä. Ja sitten kaikki lapset vielä eristyvät omissa huoneissaan.

Vierailija
8/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerrossängyt?

No, jokainen tyylillään, tottakai.

Meillä toimi ihan mukavasti parisänky olohuoneessa ja kyläpaikoissa olen ihan hyvillä vuodesohvillakin nukkunut. En suostuisi kyllä nukkumaan puolisoni kanssa kerrossängyssä :D

Entä jos yhden makuuhuoneen jakaisi sermillä tai komerolla kahdelle lapselle?

Vierailija
9/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän kanssanne, kunnes ikää tulee lisää ja oma huone ja oma rauha alkaa houkuttaa enemmän.

Kerrossänky mukavampi kuin vuodesohva? Miettikää nyt joku toinen vaihtoehto. Leveämpi runkopatja naamioituna päivisin sohvaksi.

Asumme neliössä, 2 aikuista ja 3 lasta.

Mitä jos antaisimme jokaiselle lapselle oman huoneen ja laittaisimme meille kerrossängyn olohuoneeseen ja kirjahyllyn eteen ettei sitä näy?

Mielipiteitä? Leveä parisänky ei mahdu sinne. Luulen, että vuodesohvat eivät ole niin mukavia kuin kerrossänky.

Onko joku tehnyt tuollaisen ratkaisun? Pysyykö lapset sitten huoneissaan jos niille antaa sellaiset? Vai roikkuuko ne edelleen olohuoneessa äidin ja isän vieressä kiinni nyhjäten?

Vierailija
10/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla oli tosiaan kerrossänky olkkarissa. Näytti huopaisalta, ja herätti kysymyksiä kaikissa. Eniten ihmettelin sitä, eikö pariskunta kaipaa toisen syliä ja läheisyyttä. Eivät kuulemma. Erosivatkin sitten myöhemmin.

En ikinä itse suostuisi moiseen. Enemmin tinkisin sitten vaikka sohvista ja kirjahyllyistä, mutta oman rakkaan vieressä on saatava nukkua.

Vierailija
11/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on hyvä saada omat huoneet, oma rauha jne.

Vanhemmat voivat nukkua kerrossängyssä.

Yhdyntää voi harrastaa ihan kummassa sängyssä vain, ylhäällä tai alhaalla.

Sänkyyn voi askarrella sänkyverhot mitkä vetää iltaisin kiinni.

Olohuoneen oven voi lukita kuten muutkin ovet.

Mielestäni tuo on hyvä ratkaisu.

Voiko muuta seksiä harrastaa vai pelkästään yhdyntää?

Entä jos ottaa 3-4 tunnin sessiot niin sitten olohuoneessa leijailee vieno tussun haju muutaman päivän...

Vierailija
12/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me selvittiinkään lapsuudesta. 2 aikuista ja 3 lasta, kolmiossa asuttiin. Vanhemmilla oma huone ja me kaikki kolme samassa.

Vierailija
13/56 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMAN perhetilanteen ja tapojensa mukaisesti ???

Vaikka itse ei nukkuiskaan kerrossängyssä, joku toinen voi nukkua ja ihan hyvin.

Ap, kokeilkaa vaikka puoli vuotta ja jos ei toimi, niin sitten uutta ratkaisua.

Mutta jos tänne kirjoittaa ja kysyy mielipidettä niin saa kai sen mielipiteen sanoa.

En suostuisi nukkumaan kerrossängyssä olohuoneessa, olisin kuin huutolaisena omassa kodissani.

Vanhemmat omaan huoneeseen ja lapset jollain jakosysteemillä kahteen muuhun makuuhuoneeseen. Silloin olohuone myös säilyy koko perheen yhteisenä tilana, jossa lapsetkin saavat "nyhjätä".

Vierailija
14/56 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri tuollaiseen kätevä.

Itselläni on ollut ulkomailla sellainen sänky ja se on oikeasti ihan kätevä käyttää. Oon aina ihmetellyt miksi noita ei ole Suomessa enempää, vaikka täällä asutaan ahtaammin kuin etelämmässä Euroopassa. Tuo ratkaisu sopisi tähän maahan loistavasti laajempaankin käyttöön.

Vierailija
15/56 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinänsä oikeasti tykkään kerrossängyistä, ja mikäs siinä jos tekin tykkäätte ettekä piittaa jos vieraita naurattaa :) Parempi se minusta on kuin hankala ja epämukava vuodesohva.

Vierailija
16/56 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höpönassut, tää on provo :D Mutta ihan älyttömän hauska, nauran oikeasti vedet silmissä.

Vierailija
17/56 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tää silti jaksaa mua aina hymyilyttää. Anteeks nyt vaan mutta se on jotenkin niin koomista edes miettiä että mä nukkuisin mieheni kanssa olohuoneessa kerrossängyssä ja lapsilla omat huoneet. Siinä vaiheessa jos mies alkais tuollaisia ehdotteleen niin sanoisin kyllä että nyt ollaan siinä pisteessä että saman tien kannattaa miehen etsiä itelleen ihan oma koti, jossa yksikseen voi sitten kerrossänkyjä laittaa ihan mihin tykkää. =)

Vierailija
18/56 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minun puoliso ehdottaisi tuollaista!

Ei ihme, että erotaan ja kasvetaan erilleen, jos ollaan hyyryläisinä parisuhteessa!

Vierailija
19/56 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

p*rseeni repeää :DDDD

Vierailija
20/56 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset