Jos yövyn hotellissa työmatkalla, voiko miesystävä tulla huoneeseeni yöksi?
Hotelliasioista tietäville kysymys.
Olen lähdössä työmatkalle toiselle paikkakunnalle ja yövyn hotellissa, minkä työnantajani maksaa. Minulla on samalla paikkakunnalla miesystävä, jonka kanssa saattaisi tulla harrastettua jotain lähempää tuttavuutta. Voiko mies tulla yöllä käymään hotellihuoneessani tai jopa jäädä yöksi ja pitääkö hänen jotenkin kirjautua sisään tms.?
Matkaa odotellessa :)
Kommentit (34)
Sen verran saat nähdä itse vaivaa!
mistä sitä kukaan saa tietää, että kuka siellä huoneessa yöpyy?
hotellivierasata?
Respa, siivoajat jne. Kyllä meillä on täällä keinot saada tietää että montako vierasta siellä huoneessa on ollut.
Aika törkeetä hyväksikäyttöä muuten työnantajaasi kohtaan ap!
hoidetaan hommat, jos esimerkiksi prostituoidut harjoittavat ammattiaan usein hotelleissa? En usko, että sekä asiakkaat että prostituoidut kirjautuvat samaan hotellihuoneeseen. Lisäksi olen kuullut jatkoista hotellihuoneessa, mitenkäs sinne sitten mennään, tiskin ja kirjoittautumisen kautta vai?
Miten sitä huoneeseenmenoa vahditaan? Ei minulta ole kertaakaan kysytty avaimia/henkkareita tms., jos hotellissa olen ollut ja kulkenut ulos ja sisään.
hotellivierasata?
Respa, siivoajat jne. Kyllä meillä on täällä keinot saada tietää että montako vierasta siellä huoneessa on ollut. Aika törkeetä hyväksikäyttöä muuten työnantajaasi kohtaan ap!
Kai se seksi harrastetaan vapaa-ajalla vasta työajan jälkeen. Sama kai se on, harrastaako siellä hotellihuoneessa illalla seksiä vai luetaanko lehteä?
Jos kahden hengen huone kahdelle ja kahden hengen huone yhdelle ovat saman hintaisia, asia on työnantajaasi kohtaan ok.
mä en kanssa tajunnut mikä tuossa on hyväksikäyttöä?
Minkä ketjun hotelli on kyseessä? Jokaisella ketjulla on oma kanta-asiakaskorttinsa, joka maksaa noin 20 euroa. Kaikilla työkseen matkustavilla on näitä.
Kanta-asiakaskortilla saa yleensä päivän lehden, ruokailusetelin ja joskus joitain muitakin etuja sisäänkirjautuessa. Lisäksi kortilla saa ilmaiseksi varata kahden hengen huoneen, josta työnantajaa laskutetaan kuitenkin vain yhden hengen huoneen verran. Itse olen tehnyt näin usein. Mieheni täyttää hotellin matkustajailmoituksen, nukkuu kanssani samassa huoneessa ja syö aamiaisen. Tämä kaikki laillisesti eikä maksa työnantajalleni yhtään sen enempää kuin minunkaan yöni.
Jos kahden hengen huone kahdelle ja kahden hengen huone yhdelle ovat saman hintaisia, asia on työnantajaasi kohtaan ok.
vaan ja harrastatte sydämenne kyllyydestä.
Tero
mieheltä ja naiselta kysymään, että minnekäs sitä ollaan menossa ja keitä sitä ollaan, jos on menossa omaan huoneeseen hissillä poikkeamatta tiskillä? Ei ole koskaan mitään kyselty, vaikka olen hotelleissa yöpynyt satoja kertoja ja ties kenen kanssa.
hotellivierasata?
Respa, siivoajat jne. Kyllä meillä on täällä keinot saada tietää että montako vierasta siellä huoneessa on ollut. Aika törkeetä hyväksikäyttöä muuten työnantajaasi kohtaan ap!
Kai se seksi harrastetaan vapaa-ajalla vasta työajan jälkeen. Sama kai se on, harrastaako siellä hotellihuoneessa illalla seksiä vai luetaanko lehteä?
Vai?
jos kukaan ei sen tarkemmin kysele. Tai jos joku kysyy, niin kai sinne voi kirjautua ja jos maksaa extraa, niin mies maksaa sen osuuden. Oma osuuteni on jo maksettu huonetta varatessa. Kun ei sitä kirjautumista/varausta kannata kahdelle tehdä, kun en ole varma, mihin ilta johtaa ;)
että jos työmatkalla hotellihuoneessa on yöpynyt joku toinen, maksaa työnantaja vain puolet huoneen hinnasta. Se on sitten eri asia, miten helposti tuosta jää kiinni.
Veroseuraamuksia ei tule, eikä useimpia työnantajia kiinnosta, jos maksat itse hotellille toisesta yöpyjästä aiheutuvat lisäkustannukset. Käytännössä joudut yleensä maksamaan toisen aamiaisen, joskus upgraden kahden hengen huoneeseen. Kaikissa normaaleissa hotelleissa voi lähtiessä pyytää lisäkulujen kirjaamista eri laskulle, jottei niitä tarvitse selittää työnantajalle. Jotkut valtion laitokset kuitenkin korvaavat vain 50% hotellihuoneesta, kun puoliso on mukana matkalla, vaikka siitä ei aiheutuisi lisäkustannuksia.
Ainakin kerran menin miesystävän, nykyisen mieheni hotellihuoneeseen ihan pokkana yhdeksi yöksi....enpä tiedä mitä respan väki tykkäsi, mutta ei siitä tulleet sanomaankaan mitään, eikä tullut lisälaskua. Toisaalta ei me käytettykään kuin yhtä sänkyä!
Omena hotelleissa kai pystyy olemaan vaikka kuinka porukkaa...
Teillä on sitten kivat miestenväliset tulossa
kaikista huoneessa olijoista.