Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeyden huippu??? Synttärikutsu asiaa

Vierailija
16.08.2011 |

Naapurin poika 5.v jakoi viikonloppuna kutsuja meidän taloyhtiön pihassa, kaikki muut saivat kutsun paitsi eräs 1- vuotias tyttö ja minun 4- vuotias tyttö (isoveli kuitenkin kutsuttiin).

Sanoin tytölleni että ei se mitään voit pyytää yläpihan tytön (asuu omakotitalossa) meille ja leikkiä hänen kanssaan. Naapurin poika vastasi että mä olen jo kutsunut sen meille.

ELI KAIKKI MUUT PIHAN LEIKKI-IKÄISET LAPSET ON KUTSUTTU paitsi tyttöni. Tämän lisäksi synttärit pidetään grillikatoksessamme ulkona.

Suutuin viikonloppuna niin paljon että kävin naapurin äitin juttusilla, sanoi vain että kun X halusi kutsua vain pojat ja sen takia nämä kaksi tyttöä kun ovat samassa tarhassa!

Sanoin sitten että toisin sanoen kutsuitte kaikki muut pihan lapset paitsi tyttöäni. Äiti vastasi että tällä kertaa nyt sitten näin??? SIIS MITÄ VITTUA LIIKKUU TUOLLAISEN ÄMMÄN PÄÄSSÄ!!!????

Meiltä ei tosiaan mene niihin pippaloihin kumpikaan.

Kommentit (252)

Vierailija
221/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ap tiedät ettei tyttösi ole kiusannut ketään? Ja missä ''maalla'' on kerrostaloja ja skeittipuistoja? Kun ap valitti että kaupunkireissussa kestää ainakin kolme tuntia, niin mikset voisi lähteä sen 4v:n kanssa sinne skeittipuistoon siksi aikaa, olis uutta ja mielenkiintosta!! Ja edelleen meuhkataan että vain yksi jätetään kutsumatta, vaikka todellisuudessä jätetttin myös toinen ja AP kirjoitti että synttäreille on menossa muitakin taaperoita, eli myös tätä toista tyttöä syrjitään, mutta se ei haittaa ketään?? Onkohan hänenkin äiti käynnyt raivoamassa synttärisankarin äidille :D Ja AP jauhat vaan kokoajan kuinka ikävästi tyttöäsi kohtaan käyttäydytään, mutta et myönnä että itse reagoit tilanteeseen kun mielipuoli ja pahennat sitä omien lastesi oloa tuolla raivoamisella.

yökylään. En nyt ihan paikkakuntaa sano mutta tuleeko jotenkin yllätyksenä että kaupungin ulkopuolellakin on asuinalueita. En lähde 4- vuotiaan kanssa skeittipuistoon koska meiltä ei mene synttäreille kumpikaan, valitsivat ennmiin toisen tavan viettää aikaa. Tuosta yksi vuotiaasta, on paikalla muutaman päivän viikosta, isänsä asuu siinä. Ei puhu eikä kävele. Ei kuulu tähän kaveriporukkaan. Muut taaperot ovat sankarin siskoja. Ja edelleen mä reagoin av:lla kotona olen asian selvittänyt lasten kanssa. Miten mä pahennan lasteni oloa kirjoittamalla av:lla??

synttärisankarin kanssa, luuletko ettei lapsesi tajua-jos olet mennyt naapurille sanomaan etteet halua olla missään tekemisissä? Kyllä ne lapsesi sitten kuulevat sen viimeistään pihalla muilta lapsilta. pahennat lastesi oloa tekemällä kärpäsestä härkäsen-yhdet synttärit ei ole maailman loppu,mutta sun käytös sitäkin pahempi. enempää en jaksa jankata,koska selkeästi olet todella hankala ihminen ja täysin sokea omalle käytöksellesi.

POIKANI EI MUUTENKAAN LEIKI SANKARIN KANSSA KUN SILLÄ ON OMAT KOULUKAVERIT JA SISKOA EI OTETA MUKAAN LEIKKIIN. NIIN MITEN MÄ NYT PAHENNAN LASTEN OLOA???KERRO HETI? MIKÄ MUN KÄYTÖKSESSÄ, SEKÖ ETTÄ SANOIN NAAPURIN AKALLE ETTÄ EN HYVÄKSY KIUSAUSTA JA SYRJIMISTÄ??

Tai ehkä olet oikeasti tosi sekaisin tai kännissä.

Good night!

Vierailija
222/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tätä keskustelua lukee niin saa kyllä taas ihailla alkuperäisen kirjoittajan tahallista provoamista. Jo tämä ei sitä ole, niin sitten on kyllä syytä pika-pikaa jatkaa(tai aloittaa) niiden psyykenlääkkeiden käyttöä ohjeistuksen mukaan. No jos oikeesti joku regoi näin miten se täällä esiintyy niin kai LSV olisi asiaan puuttunut jo aikapäiviä sitten. Ettei kirjoittaja olisi taas joku Pertti 30-vee jolla on ylimääräistä aikaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmasti sait selvän että lapset eivät ole lauantain jälkeen olleet kunnolla väleissä.

Onko sun vaikeeta vastata mun kysymyksiin vissiin taisin lyödä luun kurkkuun sunlaiselle paskakasalle kun ainoa vasta argumentti on että oot kännissä just joo... mee nukkuun ja ota lääke!

Vierailija
224/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tätä keskustelua lukee niin saa kyllä taas ihailla alkuperäisen kirjoittajan tahallista provoamista. Jo tämä ei sitä ole, niin sitten on kyllä syytä pika-pikaa jatkaa(tai aloittaa) niiden psyykenlääkkeiden käyttöä ohjeistuksen mukaan. No jos oikeesti joku regoi näin miten se täällä esiintyy niin kai LSV olisi asiaan puuttunut jo aikapäiviä sitten. Ettei kirjoittaja olisi taas joku Pertti 30-vee jolla on ylimääräistä aikaa :)

TAPU TAPU TAPU oikein asiaa kirjoitat mutta mitähän vitun asiaa???

Vierailija
225/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin rumaa, ja jos tulee todella oikeasti naisihmisen suusta,niin epämiellyttävän agressiivinen ja miesmäinen kyllä on.

Älkää enää vastailko sille.

Vierailija
226/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta ei parhaalla tahdollakaan saa mitenkään mairittelevaa kuvaa, vaikka sanojesi mukaan vain tuuletat tunteitasi täällä AV:lla. Kielenkäyttösi, ISOT KIRJAIMET ja ???/!!!-ketjut saavat sinut vaikuttamaan todella aggressiiviselta jankkaajalta.

Toivon sinun itsesi ja etenkin lastesi vuoksi,

että harkitsisit jonkinlaista vihanhallintakurssia. Voi hyvin, minun osaltani kirjoittelu tähän ketjuun loppuu ainakin tähän. Toivon muiden toimivan samoin.

Vierailija
227/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt vaan hyväksyä se. Jokainen saa pitää synttärinsä missä haluaa.

Kyllä sankarin äiti on oikeassa.

Kuulostat varsin raivopäiseltä ja epätasapainoiselta.

Ajatteles kun sitten aikanaan koulussa ei kaikkia luokkakavereitakaan kutsuta synttäreille niin mitäs sitten kun sun tytölle ei tule kutsua?

Niin ja jos tytöllä on tuollainen äiti, niin välttelisin kyllä minäkin ihan kaikkea kansssakäymistä tytön kanssa.

Vierailija
228/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että olet provo!(poistuu ja heiluttaa!!)

Vierailija
229/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teidän taloyhtiönne pieni yhteisö, siinä missä tarhakin. Näin ne lapset opetetaan jo pienestä itsekkäiksi oman navan tuijottelijoiksi, kun annettaan sen mussukan päättää, kuka saa tulla ja kuka ei. Vanhemmat eivät vaivaudu opettamaan MORAALIA lapsilleen! Teet ihan oikein, kun näpäytät takaisin ja olet viemättä poikaasi. Kyllä tuon synttärisankarin vanhempien olisi tässä pitänuyt ohjata lastaan moraalikasvatuksella, mutta ei kuin ei....kauhulla saa odottaa, minkälainen yhteiskunta meillä on parinkymmenen vuoden päästä, kun nämä mussukat kasvavat aikuisiksi. Voi apua.

Vierailija
230/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2 tyttöä sankarin päiväkodista. Nämä syystä tai toisesta, ehkä oli ollut itse heidän synttäreillään?

Oliko tämä sankari tyttösi syntymäpäivillä?

Vierailija
231/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääntelemässä ap:n sanomisia ja vänkäämässä oikeassa olemistaan...

Tsemppiä sulle ja lapsillesi, ap, olette oikeassa.

Vierailija
232/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vääntelemässä ap:n sanomisia ja vänkäämässä oikeassa olemistaan...

Tsemppiä sulle ja lapsillesi, ap, olette oikeassa.

Vierailija
233/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa inhottavalta. Mitä jos menette tytön ja muutaman hänen kaverinsa kanssa myös grillikodalle ja viette omat eväät ja pidätte omat juhlat. Kaikki lapset voivat leikkiä keskenään, jos haluavat.

Vierailija
234/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2 tyttöä sankarin päiväkodista. Nämä syystä tai toisesta, ehkä oli ollut itse heidän synttäreillään?

Oliko tämä sankari tyttösi syntymäpäivillä?

niin selviää, että tämä sankari on ollut tytön synttäreillä, yökylässä, ap;n perhe on kuljettanut häntä harrastuksiin jne.

Vierailija
235/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeisen sivun viestit. Aivan outoa reagointia täällä on. Kyllähän nyt jokainen järkevä ihminen, jolla on sosiaalisia taitoja, ymmärtää, että tuonikäisistä pitää kutsua se viimeinenkin talon lapsi, jos hän on ainoa, joka jäisi kutsumatta. Ei tässä mitään linnan kutsujen sääntöjä tarvitse noudattaa. Synttärisankarin äiti on sellainen, joka ei näe metsää puilta. Varmaan muutenkin hänen elämänsä ihmissuhteissa tulee ilmi.

Tässä olisi ollut tilaisuus opettaa lapselle oikeudenmukaisuutta ja tasavertaisuutta, mutta ilmeisesti tämä äiti on niin urpo, ettei sellaisesta mitään tajua.

Vierailija
236/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa inhottavalta. Mitä jos menette tytön ja muutaman hänen kaverinsa kanssa myös grillikodalle ja viette omat eväät ja pidätte omat juhlat. Kaikki lapset voivat leikkiä keskenään, jos haluavat.

kahteen kertaan sama teksti samoin kuin ap:n omat viestit, huomasitteko? ;)

SAMOIN tuo "taloyhtiönne on pieni yhteisö"-liibalaaba ap:n peesausviesti.. Pirustako kukaan toisten yhteisöjä tietää kuin ap itse? harvinaisen kajahtanut muija, ei ihme ettei edes lapsiaan haluta kutsua, en kutsuis minäkään..

Muistathan myös kieltää miestäsi tervehtimästä näitä Kiusaajia? :D

Vierailija
237/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako AP:n huvittavia kirjoituksia tosissanne.

Joko tää tyyppi on englantilaisen jalkapallohuligaanin mentaliteetilla varustettu amistasoinen wt-mamma Keravalta tai tää on provo koko tarina. Jutut muuttuu jatkuvalla syötöllä, välillä asutaan maalla ja kohta on jo naapurissa skeittipuistoja. Ja huomaatteko miten se puolustelee omia kirjoituksiaan, kirjoittaa muka toisena henkilönä tekstejään komppailemassa eikä siltikään ymmärrä vaihtaa omia maneereitaan?!

Jos mun lasteni kavereilla olisi moinen maanvaiva äitinään ja vaarana olisi, että tämä tyyppi tunkisi itsensä juhliin, voisivat jäädä synttärikutsut lähettämättä.

meinaatko että jos asuu maalla ei ole mahdollisuuksia rullalautailuun:D Ei juma.

En mä ainakaan muuten huomannut että juttu olisi vaihtunut muuta kun silloin kun joku muu oletti jotain??

Musta on ihan ymmärrettävää että ap on suuttunut ja en mä lähtis sitä hulluksi ja mielisairaaksi sanomaan, ilmankos sitä tuollaista teksteistä hermostuu.

Vierailija
238/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahteen kertaan sama teksti samoin kuin ap:n omat viestit, huomasitteko? ;)

SAMOIN tuo "taloyhtiönne on pieni yhteisö"-liibalaaba ap:n peesausviesti.. Pirustako kukaan toisten yhteisöjä tietää kuin ap itse? harvinaisen kajahtanut muija, ei ihme ettei edes lapsiaan haluta kutsua, en kutsuis minäkään..

Muistathan myös kieltää miestäsi tervehtimästä näitä Kiusaajia? :D

Olis vissiin pitänyt kirjottaa nikillä kun joku on ominut kirjoitukseni ja lisäksi pari muuta vastaajaa olettaa vastailen omiin kysymyksiini, tuleeko niin kauhean ayllätyksenä että joidenkin muidenkin mielestä tuollainen käytös ei ole ok:)

Ette muuta keksi kuin jankata samoja asioita mihin olen tuhanteen kertaan vastannut ja väitätte olemattomia esim. että olen raivonnut naapurin naiselle ja kun kysyn missä viestissä, niin seurrava jo kirjoittaa että haudon kostoa kun kysyn missä viestissä seuraava jo kirjoittaa että pilaan lasteni elämän kun kysyn missä viestissä seuraava väittää minun olevan hullu ja vastailevan itselleni kun kysyn syytä vedetään koko juttu alkuun ja aletaan taas väittää että lapseni ja tämä naapuri eivät ole ikinä olleet kavereita jne jne.. ja taas joutuisin saman stoorin kirjoittaa alusta.. rupeen kattoon leffaa

Kyllä mä sanoisin että joku muu tässä on kajahtanut..

ap

ps. ja tuo perustelusi että tulee teksti kahteen kertaan, aivan mainio, siis ainoastaan minulle käy tällä palstalla niin:) Just juu.

Vierailija
239/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako AP:n huvittavia kirjoituksia tosissanne. Joko tää tyyppi on englantilaisen jalkapallohuligaanin mentaliteetilla varustettu amistasoinen wt-mamma Keravalta tai tää on provo koko tarina. Jutut muuttuu jatkuvalla syötöllä, välillä asutaan maalla ja kohta on jo naapurissa skeittipuistoja. Ja huomaatteko miten se puolustelee omia kirjoituksiaan, kirjoittaa muka toisena henkilönä tekstejään komppailemassa eikä siltikään ymmärrä vaihtaa omia maneereitaan?! Jos mun lasteni kavereilla olisi moinen maanvaiva äitinään ja vaarana olisi, että tämä tyyppi tunkisi itsensä juhliin, voisivat jäädä synttärikutsut lähettämättä.

meinaatko että jos asuu maalla ei ole mahdollisuuksia rullalautailuun:D Ei juma. En mä ainakaan muuten huomannut että juttu olisi vaihtunut muuta kun silloin kun joku muu oletti jotain?? Musta on ihan ymmärrettävää että ap on suuttunut ja en mä lähtis sitä hulluksi ja mielisairaaksi sanomaan, ilmankos sitä tuollaista teksteistä hermostuu.

muut jaksa kirjoitella kuin ap ja hänen lukuisat sivupersoonansa (jotka tietysti yhtä mieltä Rva Moraalikasvattajan kanssa ;)

jep jep, hyvää yötä..

Vierailija
240/252 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänne kirjoittaa yksi ja sama jankkaaja joka keksii asioita omasta päästään ja ei sitten kuitenkaan pysty vastaamaan ap:n esittämiin kysymyksiin, vaan esiintyy seuraavassa viestissä taas uutena jankkaajana.

Tunnistaa jo siitä että yksikään juttu ei pidä paikkaansa kuten nuo ap:n kostoaikeet, tai sitten tuo että ap on raivonnut hullunlailla naapurille.

Ap on vastannut hänen jokaiseen kysymykseen ja hän ohittaa nämä kysymykset aina haukkumalla ap:n sekopääksi tai hulluksi ja keksii uusia syytöksiä.

Ei mikään ihme että ap hermostui, kirosanoja en silti tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi